Skip to main content

Nadat ik Viaplay had besteld/toegevoegd aan mijn KPN abonnement kreeg ik netjes een bevestigingsmail en een aparte mail om Viaplay te activeren.

Voor het activeren ga ik naar https://viaplay.kpn.com/activeren

Echter nadat ik heb ingelogd met mijn KPN id krijg ik de melding dat ik nog geen Viaplay heb besteld of mijn order nog niet helemaal is afgerond. Maar ik heb wel degelijk Viaplay en de order is ook afgerond. 

 

Wat gaat hier fout? 

 

(Ik zie ook dat ik Viaplay heb als ik inlog op mijnKPN. Ook kan ik tv kanaal 225 kijken.) 

(Ik heb ook al telefonisch contact gehad met de KPN klantenservice maar die zegt dat alles goed staat en het wel zou moeten werken en anders ligt het aan Viaplay maar zover komt ik nog geen eens dat ik mijn Viaplay account kan koppelen; het gaat al direct fout nadat heb ingelogd met mijn KPN id)

 

 

Bij installeren Viaplay krijg ik steeds te zien kan de content niet laden, hoe los ik dit op

 

Admin: samengevoegd met ander topic voor overzicht. 


Goedemorgen Allen! Ik kwam diverse topics tegen en ik heb alles even samengevoegd om het overzicht te kunnen bewaren. Om kort te zijn: we hebben via diverse kanalen nu signalen gekregen dat er problemen zijn rond Viaplay en we hebben deze signalen gebundeld en doorgezet. Er loopt dus nu een onderzoek om de oorzaak hiervan te achterhalen. Ik kan dus nu nog niet precies aangeven waar het precies misgaat en wanneer dit opgelost zal worden. Zodra ik meer weet koppel ik dat hier terug. Zouden iedereen ook het profiel kunnen aanvullen met de relevante gegevens? Dan geef ik dat ook door en kan er gericht onderzoek gegaan worden.


Ook hier dagelijks aan de telefoon zonder oplossing. Kastje naar de muur! 


Ook hier dezelfde problemen, na het aanzetten van viaplay


Ik heb de signalen gebundeld en doorgezet. Bedankt iedereen voor het melden. Zodra er zicht is op een oplossing zal ik dat melden.


Hier hetzelfe probleem. Graag z.s.m. een oplossing. 


Je hebt nog geen Viaplay besteld of jouw order is nog niet helemaal afgerond.
Indien je wel hebt besteld, probeer het dan later nog eens. ook na het activeren krijg ik het zelfde als andere klanten.  Ook probeer ik in te loggen met mijn oude account op viaplay blijft maar laden. pc. en op mobiel  er is iets misgegaan geen internetverbinding geef het aan en blijft laden.


Hier ook hetzelfde probleem, e-mail gehad dat ik kan activeren maar op de website krijg ik de boodschap dat er nog geen viaplay is besteld. 


zo te lezen heeft iedereen hetzelfde probleem 


Ook hier hetzelde probleem wederom met klantenservice gebeld. Weer hele script met vriendelijke medewerkster doorlopen, 3 x in de wacht. 

Ticket gelogd maar duurt 3 werkdagen voor oplossing.

Grrrrrrtt

Update foumelding blijft maar ik kan inmiddels wel in viaplay. Wellicht dat er een probleem is met kpn gebruikers die ooit viaplay via kpn hebben gehad. Oude account start gewoon met alle oude instellingen.

En nu werkt het wederom niet. Viaplay geeft nu aan dat er geen abonnement actief is en bij kpn weer de melding bij opnieuw activeren geen abbo.

 

Zucht


Goedemiddag, bij mij lukt het nu om viaplay te activeren. 


Ja hier werkt het nu ook!


Bij mij ook gelukt! 


Bij mij niet. Ik krijg (nog steeds): Er is een fout opgetreden, probeer het over een paar minuten nogmaals. Grrrrr


@sebco doe je het via pc of telefoon? Ik zat in de auto bij het huis toen ik het las op mijn telefoon, ik gok net te ver weg voor wifi. Ook al wordt gezegd dat het via de wifi moet. Dus mss kun je dat nog eens proberen.


@Spiritus33 Nee helaas dat is het niet. Heb inmiddels contact gehad met KPN. Ik kreeg de bevestiging dat 2 uur geleden het probleem is opgelost. Waarschijnlijk hebben ze bij mij, toen ze het vorige week voor mij wilde oplossen, handmatig zaken lopen aanpassen, waar ik nu nog last van heb. Om het nu alsnog in orde te maken moet Viaplay eerst weer worden verwijderd uit mijn abonnement en deze wordt dan pas morgen weer toegevoegd. Daarna zou het dan ook voor mij moeten gaan werken. Ben benieuwd...


@sebco pfff wat een gedoe zeg. Ben je nog als laatste geholpen. Fingers crossed dat het dan morgen werkt. Ik leef in elk geval met je mee want het is me af en toe een gefrustreerde bende. 


activatie is gelukt duurde 1 dag wachten, had wel de klantenservice gebeld,. dat ik vandaag nog een keer die blauwe activatie link moest gebruiken maar nu is het gelukkig gewerkt kan dus viaplay kijken jippie.


Ik kan na het inloggen nu wel op activeren klikken, maar als ik word doorgestuurd naar Viaplay krijg ik de melding ‘Sorry! In your current location, you cannot register a new account, nor can you buy or change a package'. Ik heb geen vpn, locatievoorziening geeft de juiste locatie, als ik mijn ip-adres opzoek staat de locatie ook goed en ik heb al verschillende devices en browsers geprobeerd. Helaas hier dus nog geen werkende Viaplay.


Bij mij lukt het nog steeds niet, pc of via mobiel. 

Wacht maar geduldig af. 

 


Nadat Viaplay deze ochtend opnieuw is gekoppeld aan mijn abonnement is het (activeren) bij mij nu (eindelijk) ook gelukt.


Gelukkig, kunnen we weer verder met ons leven haha 😁


Ook bij ons werkt viaplay weer


Bij ons werkt het ook nog steeds niet, geeft in de Viaplay app steeds aan kan content niet laden!


Bij ons werkt het ook nog steeds niet, geeft in de Viaplay app steeds aan kan content niet laden!

Ik heb nogmaals via de link in de mail geactiveerd en toen werkte het wel.