Is viaplay straks op een kanaal te bekijken op ITV van KPN (zoals Netflix en YouTube) of is het alleen te streamen via de app?
Viaplay is alleen te bekijken via hun app. De app zal nog niet op 1 maart op de tv ontvangers zijn, heb je een SmartTV dan is deze pas 1 maart te downloaden in de AppStore van iOS en Android. Heb je de abonnement via KPN afgesloten dan zullen sommige sporten lineair worden uitgezonden op kanaal 225. Maar heb je een abonnement bij ViaPlay zelf afgesloten dan werkt kanaal 225 niet.
Hi
Viaplay is alleen te bekijken via hun app. De app zal nog niet op 1 maart op de tv ontvangers zijn, heb je een SmartTV dan is deze pas 1 maart te downloaden in de AppStore van iOS en Android. Heb je de abonnement via KPN afgesloten dan zullen sommige sporten lineair worden uitgezonden op kanaal 225. Maar heb je een abonnement bij ViaPlay zelf afgesloten dan werkt kanaal 225 niet.
Helemaal juist. Voor meer informatie over Viaplay kan je terecht in dit topic.
Wat een bullshitantwoord KPN
Stel gewoon een kanaal open net als voor Netflix.
Wat maakt het uit bij wie je het abonnement neemt.
Dat maakt ook niet uit maar dit is een heel ander verhaal dan Netflix. Er is geen kanaal open voor Netflix. Jij bedoelt waarschijnlijk kanaal 200 maar dat is niks meer dan een snelkoppeling naar de app die op de decoder staat. Je komt in dezelfde app terecht als je naar Menu→ apps gaat. En hetzelfde voor Youtibe, Amazon Prime en Videoland (201, 202 en 203).
KPN gaat sowieso proberen om zo snel mogelijk de Viaplay app in de decoder te krijgen, net als bij Netflix. En als jij dan bij Viaplay zelf een abonnement hebt genomen kan je daar ook prima mee inloggen op de decoder.
Waar het hier om gaat is dat KPN wil proberen (volgens de geruchten) om daarnaast de kwalificatie en de race live via een ander kanaal (225 waarschijnlijk) te laten zien aan KPN abonnees die een Viaplay abonnement hebben via KPN. Dat laatste is gewoon een technisch dingetje. De decoder kan wel checken in de KPN abonnementadministratie welke abonnees direct via KPN een Viaplay abonnement hebben. Maar niet in de Viaplay administratie uiteraard. Dus als je dat live kanaal wil openzetten wil je dat alleen doen voor de mensen waarvan je zeker weet dat ze betaald hebben voor een abonnement (om rechtszaken van Viaplay te voorkomen). En dat zijn dus de KPN abonnees die via KPN een Viaplay abonnement nemen.
Dat is geen kanaal, maar een link naar de Netflix app op de KPN tv decoder.
Heel handig van KPN om dat via een kanaalnummer te doen.
Voor ViaPlay kan dat pas als de app van ViaPlay in de KPN tv decoder zit.
Hallo,
Ik wil bij de extra zenderpakketten me bij KPN op Viaplay abonneren, maar dat kan niet. Zowel op mijn KPN als op TV staat Viaplay niet als extra zenderpakket.
Hallo,
Ik wil bij de extra zenderpakketten me bij KPN op Viaplay abonneren, maar dat kan niet. Zowel op mijn KPN als op TV staat Viaplay niet als extra zenderpakket.
ViaPlay is geen zender.
ViaPlay is een streamingdienst en je kijkt via de ViaPlay app.
Bij beschikbare entertainmentopties van KPN is de streamingdienst ViaPlay te selecteren.
Hallo,
Het is geen zenderpakket zoals
Je moet in MIJNKPN kiezen voor streaming dienst toevoegen.
Dan lukt het wel.
komt viaplay ook beschikbaar in de ITV versie ik zie hem er nu nog niet bij staan
Ander sheb ik er nog niet veel aan om ergens anders te kunnen kijken. dan kan ik bij viaplay zelf wel een account aanvragen
komt viaplay ook beschikbaar in de ITV versie ik zie hem er nu nog niet bij staan
Anders heb ik er nog niet veel aan om ergens anders te kunnen kijken. dan kan ik bij viaplay zelf wel een account aanvragen
Beste
ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streaming dienst.
De app is voor de KPN tv decoder nog niet beschikbaar.
Maar op je Smart tv kan je via de app van ViaPlay kijken (als je een Smart tv hebt en deze niet ouder is dan 2016)
Tot 1 augustus zet KPN op zaterdag en zondag kanaal 225 open voor de F1
Vanaf 1 augustus is ViaPlay alleen nog via de app.
Waarschijnlijk is de app op de KPN tv decoder dan ook aanwezig.
De app van ViaPlay is ook op de Smartphone beschikbaar.
Ik heb gekeken bij entertainment.... maar daar staat bij mij alleen spotify.
Ik kan geen andere (streaming) entertainment vinden en dus ook niet toevoegen.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb gekeken bij entertainment.... maar daar staat bij mij alleen spotify.
Ik kan geen andere (streaming) entertainment vinden en dus ook niet toevoegen.
Weet iemand hoe dit kan?
In MIJNKPN moet je klikken op “Streamingsdienst toevoegen of wijzigen”
Daar zie je meerdere streamingsdiensten staan.
Nee die staan er niet. .. niet in de app en niet via mijn kpn.
Alleen spotify komt naar voren
Nee die staan er niet. .. niet in de app en niet via mijn kpn.
Alleen spotify komt naar voren
Vreemd.
Ik weet niet of je meer abonnementen hebt.
Ik log bij MIJNKPN (op mijn Desktop (PC)) in
Kies (boven) producten.
Klik dan op THUIS
En dan zie ik enkele mogelijkheden die ik kan kiezen. (de laatste 3 kan ik op klikken)
- Uw extra opties
- Opnemen Pakket
- Pluspakket
- Extra tv-ontvanger
- Interactieve TV met 1 tv-ontvanger
- KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten)
- Glasvezel Upgrade
-
Zenderpakketten wijzigen of toevoegen
-
Streamingdiensten wijzigen of toevoegen
-
Extra opties wijzigen of toevoegen
-
Klopt die zie ik ook, maar als ik dan de optie streamingdiensten toevoegen of aanpassen aanklik dan verschijnt alleen Spotify, en verder geen andere diensten die ik zou kunnen selecteren.
Klopt die zie ik ook, maar als ik dan de optie streamingdiensten toevoegen of aanpassen aanklik dan verschijnt alleen Spotify, en verder geen andere diensten die ik zou kunnen selecteren.
Je kan het volgende doen:
Bel 0800-0402 (gratis)
Chat, zie hier (goede ervaringen mee)
Of wacht op een moderator, zorg er dan wel voor dat al je gegevens in je account van dit forum zijn ingevuld. (ook goede ervaringen mee, alleen door drukte kan het soms een paar dagen duren voor je een reactie krijgt).
telefoon al geprobeerd, maar als je viaplay inspreekt krijg je een sms met een link om viaplay te activeren….maar die werkt ook niet….zucht...Topbedrijf
telefoon al geprobeerd, maar als je viaplay inspreekt krijg je een sms met een link om viaplay te activeren….maar die werkt ook niet….zucht...Topbedrijf
Ja, dat kan kloppen.
Uiterlijk morgen moet dat activeren lukken.
Zie ook hier voor heel veel informatie.
Krijg je dan een code van kpn om mee in te loggen in die app want anders kan je niet in die app van Viaplay
Krijg je dan een code van kpn om mee in te loggen in die app want anders kan je niet in die app van Viaplay
Je krijgt een mail van KPN
Je moet eerst inloggen op MIJNKPN
Daarna moet je ViaPlay activeren.
Daarna met gebruikersnaam en wachtwoord van MIJNKPN inloggen en stappen volgen.
Ik heb zelf later het wachtwoord van ViaPlay aangepast, wil daar niet het KPN wachtwoord hebben.
Alles is gelukt.
Goedendag,
Aansluitend op bovenstaande vraag, mijn vraag over het afsluiten voor Viaplay op 2 adressen. Wij willen het Viaplay abonnement delen met een andere kpn gebruiker. Is het dan mogelijk om dit via KPN af te sluiten en los op de verschillende tv's/adressen te gebruiken (rekening houdend met 2 schermen tegelijk en max. 5 devices) of is rechtstreeks via Viaplay de aanbevolen route?
Alvast bedankt.
Goedendag,
Aansluitend op bovenstaande vraag, mijn vraag over het afsluiten voor Viaplay op 2 adressen. Wij willen het Viaplay abonnement delen met een andere kpn gebruiker. Is het dan mogelijk om dit via KPN af te sluiten en los op de verschillende tv's/adressen te gebruiken (rekening houdend met 2 schermen tegelijk en max. 5 devices) of is rechtstreeks via Viaplay de aanbevolen route?
Alvast bedankt.
Dat soort voorwaarden zijn niet afhankelijk van bij wie je het abonnement afsluit. Dus ja, dat kan gewoon. Bedenk wel dat alleen de hoofdgebruiker (op wiens naam het abonnement staat) straks in een raceweekend naar kanaal 225 kan kijken. De andere gebruiker met wie je de inloggegevens van Viaplay deelt kan dat niet. Die moet via de app kijken (op welke apparaat die app ook staat). Dit omdat hij/zij bij KPN niet bekend staat als Viaplay abonnee.
Het delen van een abonnement is niet toegestaan volgens de voorwaarden, of het kan is dus zelf uitzoeken, misschien lukt het, zal geen verschil maken of je het via KPN of rechtstreeks via Viaplay afsluit.
Het delen van een abonnement is niet toegestaan volgens de voorwaarden, of het kan is dus zelf uitzoeken, misschien lukt het, zal geen verschil maken of je het via KPN of rechtstreeks via Viaplay afsluit.
Mee eens, dat geld volgens mij voor alle streamingdiensten.
Maar ik denk dat toch heel erg veel mensen delen.
Dat denk ik niet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.