Skip to main content

Klacht: internet verbinding van de KPN box via ethernet kabel levert geen problemen op bij streamen BEHALVE met de Viaplay app. Wie is er verantwoordelijk voor de kwaliteit van die app? Wat een ellende! Net een jaar abonnement afgesloten. Moeten we alsnog via chromecast of Apple TV kijken. Is dit het beste wat we kunnen krijgen in 2024?

PS: begin nu niet over alle gebaande paden, ik ben IT-er en heb alle standaard suggesties al lang geprobeerd. Het probleem zit puur in deze ene app.

Die viaplay app is gewoon van viaplay zelf. Niet van KPN. KPN heeft er niets over te zeggen en kan waarschijnlijk ook de problemen niet oplossen. 

Ik vermoed een beetje dat het op dit moment gewoon druk is. Dat de systemen van viaplay het niet aankunnen. 


De Viaplay app op de TV+ Box is van Viaplay, daar heeft KPN weinig tot niets mee van doen.


Dan moet KPN Viaplay maar eens flink onder druk zetten. Als consument koop ik niks voor dit vingerwijzen…


Dan moet KPN Viaplay maar eens flink onder druk zetten. Als consument koop ik niks voor dit vingerwijzen…

Dat snap ik maar waarom gebruik je dan niet de F1 TV Pro app? Waarschijnlijk heb je dan veel minder last van storingen.


Dan moet KPN Viaplay maar eens flink onder druk zetten. Als consument koop ik niks voor dit vingerwijzen…

F1 Pro werkt veel beter, Viaplay is ruk vanaf dag 1 dat ze actief zijn in Nederland...


Hier al een jaar lang tevreden gebruiker van de Viaplay app, maar wel gewoon rechtstreeks op de tv geïnstalleerd.


Kijk vooral via Apple TV Viaplay . Weinig storingen. Wat niet willen zeggen dat andere Viaplay apps niet gewoon goed moeten werken..


Dan moet KPN Viaplay maar eens flink onder druk zetten. Als consument koop ik niks voor dit vingerwijzen…

F1 Pro werkt veel beter, Viaplay is ruk vanaf dag 1 dat ze actief zijn in Nederland...

Jouw mening 


Dan moet KPN Viaplay maar eens flink onder druk zetten. Als consument koop ik niks voor dit vingerwijzen…

Dat snap ik maar waarom gebruik je dan niet de F1 TV Pro app? Waarschijnlijk heb je dan veel minder last van storingen.

Blijkt ook niet te werken op de KPN box. Ik krijg alleen een openingsscherm te zien. Is dus ook geen oplossing after all. Wel bedankt voor de suggestie. 


Widorgel schreef:

Blijkt ook niet te werken op de KPN box. Ik krijg alleen een openingsscherm te zien.

Dat moet gewoon werken.

Ik neem aan dat je al wel een F1 TV Pro account aangemaakt hebt gelinkt aan jouw Viaplay abonnement.