Skip to main content

Ik open de Viaplay app via KPN TV+ dan kan ik niet Live bekijken, druk je deze knop in start de uitzending vanaf begin. Dus ik wil na een half uur na begin van een wedstrijd live kijken lukt dit niet, het start vanaf begin uitzending. Via computer en telefoon lukt dit wel.

Beste @Ruiten,

Als je beeld problemen hebt met Viaplay dan moet je helaas bij Viaplay zelf zijn, KPN heeft geen invloed op de app van Viaplay.

Viaplay klantenservice


Nee, want de app doet het prima op tablet en telefoon. Het gaat alleen fout via het KPN kastje (op 2 verschillende tv’s)!

graag snel een oplossing aanbieden.

 


Ik heb ook zondag weer deze probleem. Niet live kijken maar vanaf begin, gelukkig kun je via F1TV kijken hiermee geen probleem. Ja, ik heb ook twee KPN kastjes KPN TV+. 


En ik ben niet alleen, niet iedereen zit op dit forum:

  • Alfons Verbiest

     

    Almere

     

    10-06-2024 13:17 uur

    @Donna - Zwolle, ik heb ook een abo via Viaplay zelf en heb wel een probleem. Je kunt inderdaad 'gewoon' kijken als je bij het begin van de uitzending in heb geschakeld. Als je kiest voor live kijken terwijl de uitzending al bezig is, begint hij bij het eerste begin van de uitzending en moet je dus vooruit spoelen om weer live te kijken. Dit doet hij dus via de app op de KPN TV+ box en ook bij de app op mijn smart tv. En niet alleen de F1 maar alle sportuitzendingen. Het gekke is dat het via mijn tablet wel goed gaat.


Ik heb hierover ook een melding gedaan naar Viaplay. 

Zie ook mijn reactie in het volgende topic en een tijdelijke oplossing om wel Live te kunnen kijken:

 


Probleem wordt opgelost in de update die beschikbaar is: 

https://forum.kpn.com/streaming-122/reclameblok-viaplay-f1-615747?postid=1955354#post1955354


Bedankt dat je dit hier ook even deelt @Sebas14! Fijn dat Viaplay er een oplossing voor gevonden heeft 😊


Reageer