Skip to main content

Wat een drama dat viaplee! Na 10minuten goed beeld een geluid, springt het beeld in een soort screensaver en het geluid loopt gewoon door. Opnieuw beginnen en naar 10minuten exact het zelfde verhaal! Ik hoop van harte dat dit het laatste jaar formule1 via viaplee (play) is!

Ik heb ook viaplay via de KPN. Ik heb een Samsung smarttv 49 inch die bedraad is met de router en krijg op de tv ook steeds een bevroren beeld als ik F1 kijk. Dat was gisteren ook al. Als tip zag ik dat ik internet en de tv geheel moest resetten wat ik deed. Ook heeft mijn smarttv de laatste software update en toch bevroor het beeld op de tv met grote regelmaat. Is er een oplossing door viaplay en/of kpn op korte termijn beschikbaar…..

Zo niet dan zal ik mijn abonnement Viaplay stopzetten.

 


Bij mij is het opgelost het probleem na 10 minuten screensaver . Gisteren donderdag alles oke..vandaag ook.  

Wat heb je gedaan om het op te lossen ?? 


Ik heb zelf niets gedaan.  Is uit zichzelf opgelost of KPN heeft iets aangepast..alles werkt nu perfect geen storing oid.  


Bij ons is het ook opgelost, beeld loopt goed door sinds deze donderdag. 
 

We hebben niets aparts gedaan, wel de router deze week een keer gereset, maar dat doe ik bijna standaard iedere week. 
 


Heb geen Apple TV 😉 ViaPlay App via je Smart TV moet men gewoon werkbaar maken… Streamen via F1 TV pro naar je TV werkt ook, maar dat is alleen het probleem omzeilen 

Ben ik met je eens. Zwaar overdreven als je extra apparaten aan moet schaffen om F1 goed te kunnen kijken. De app van KPN of Smart TV moet gewoon goed werken. 

Het zijn geen apps van KPN @RobvdPoel , het zijn apps van de streamingdiensten, daar is KPN niet verantwoordelijk voor, KPN is slechts een doorgeefluik.


Ja maar iedereen op de Forum vergeet verder te denken!
Als de WiFi niet in order is dan werkt ViaPlay ook niet!!
Misschien moeten ze aan de WiFi versterkers?
(In verband met buffering)


Als het beeld na precies elke 10 minuten vastloopt. Heeft dat niets met buffering of wifi te maken....trouwens buffering zie je duidelijk. Dan draaid het rondje op je scherm.  Dit was een totaal ander probleem..maar bij mij is het tot nu toe niet meer voorgekomen 


Heb geen Apple TV 😉 ViaPlay App via je Smart TV moet men gewoon werkbaar maken… Streamen via F1 TV pro naar je TV werkt ook, maar dat is alleen het probleem omzeilen 

Ben ik met je eens. Zwaar overdreven als je extra apparaten aan moet schaffen om F1 goed te kunnen kijken. De app van KPN of Smart TV moet gewoon goed werken. 

Het zijn geen apps van KPN @RobvdPoel , het zijn apps van de streamingdiensten, daar is KPN niet verantwoordelijk voor, KPN is slechts een doorgeefluik.


Ja maar iedereen op de Forum vergeet verder te denken!
Als de WiFi niet in order is dan werkt ViaPlay ook niet!!
Misschien moeten ze aan de WiFi versterkers?
(In verband met buffering)

Wel typisch dat het alleen viaplay is waar problemen me zijn .alle ander stremming diensten die ik gebruik geen probleem .tv zit bekabeld aan het internet en viaplay app is geïnstalleerd op tv dus wifi probleem is hier niet het geval .

Het is ook alleen bij f1 al het andere blijft gewoon te kijken op viaplay 

 


Reageer