Skip to main content

ViaPlay loopt vast na 10minuten goed beeld een geluid, springt het beeld in een soort screensaver en het geluid loopt gewoon door. Dit gebeurt alleen bij de live uitzendingen van Viaplay. Als ik Viaplay op mijn PC kijk gaat het goed. Maar op mijn Samsung TV loopt het beeld vast na 10 minuten.  
Als ik andere programmas of film kijk via de Viaplay app gaat het gewoon goed door? Wat is het probleem?

Hier exact het zelfde, zo jammer!


Welkom op de community @Helen en Mack. Op basis van je bericht is het moeilijk om te zeggen wat het probleem is. Hoe kijk je het precies, is dat door de app op jouw Samsung tv, of op de KPN tv-ontvanger? Hoe is het apparaat waar je op kijkt verbonden met het modem? Is dat met een directe kabel of een draadloze optie? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Goed om te zien dat wij niet de enige zijn die dit probleem hebben,

Klantenservice van viaplay is compleet onbereikbaar en de streaming stopt na exact 10 minuten.

 


Hier ook hetzelfde probleem!


Jullie kunnen hier het beste contact met Viaplay over opnemen. Als het zo consequent vastloopt lijkt het iets aan hun kant te zijn, niet aan onze kant.


Na update van het modem vanuit KPN, het probleem toe nu toe opgelost.

De hele 2e vrijtraining tot nu toe probleemloos.

heel 👍 goed.

 


Jullie kunnen hier het beste contact met Viaplay over opnemen. Als het zo consequent vastloopt lijkt het iets aan hun kant te zijn, niet aan onze kant.

Ik heb een abonnement afgesloten via KPN. Mijn factuur betaal ik aan KPN. Wanneer nemen jullie eens je verantwoording en zorg dat het goed komt. Nemen jullie eens contact op met Viaplay? In ieder geval ga ik mijn abonnementskosten van Viaplay terugvragen bij jullie. Dit is niet waar ik voor betaal. 


Update 

na update van het modem vanuit KPN, het probleem van een stilstaand beeld na exact 10 minuten bij live uitzending, opgelost tot nu toe.

heel 👍 goed blij mee

kijken hoe het morgen bij de kwalificatie gaat

 


Verholpen, in je dromen zeker. Kan nog geen eens 7 minuten kijken of daar is die k*t screensaver weer. KPN, dat wordt restitueren van het abonnement geld. Wat een sh*t zooi zeg. 


De facturatie van Viaplay loopt via ons inderdaad, maar de technische kant hebben wij geen zicht op. Daarvoor zal je je echt tot Viaplay moeten wenden. Wij kunnen daarin niets voor je betekenen.


De facturatie van Viaplay loopt via ons inderdaad, maar de technische kant hebben wij geen zicht op. Daarvoor zal je je echt tot Viaplay moeten wenden. Wij kunnen daarin niets voor je betekenen.

Waarom lees ik dan in iemand anders zijn bericht dat jullie zijn modem een update hebben gegeven en het probleem voorbij was. Viaplay is gewoon niet te bereiken. 


na een uur in de wacht bij viaplay, knudde nog geen mederwerker.

Ik begrijp des te meer dat ze f1 pro tv erbij kado doen 😂


Hoi @El Tokko 

Kijk je via de app in je smart-tv?

Er zijn op het forum een paar vergelijkbare meldingen van Samsung gebruikers. Opvallend: Of toestellen uit 2017 / 18 of gloednieuwe.

En, ook voor @Lenny1 , hier dezelfde ervaring met helpdesk Viaplay. Geen reactie. Bij mij werkte F1TV niet meer omdat ik volgens hen geen Viaplay zou hebben. Het lijkt inmiddels opgelost maar niet dankzij Viaplay. 


Hier lijkt ook sporadisch het probleem opgelost ineens lukt het wel om de kwalificatie te kijken (langer dan 10 minuten) wij hebben dan ook geen update gehad van kpn of geen contact met viaplay (wat logisch is want alle contact gegevens zijn gewijzigd t.a.v. vorig jaar) mag ik vragen hoe het bij jou is opgelost @PeterG ?

klantenservice kpn verwijst je zojuist naar viaplay, misschien eens het proberen waard @Jasper van KPN  👍🏻 neem eens contact met ze op


Hoi, @Lenny1 

Ik heb nooit een probleem met de Viaplay app gehad. Heel héél af en toe een vastloper. Maar dan even de terug knop, stream weer starten en verder.

Feitelijk. Probleemloos vanaf het eerste weekend maart 2022.

Samsung uit 2019.

Ik ontken de problemen, bij anderen, echter niet. 


Waarom lees ik dan in iemand anders zijn bericht dat jullie zijn modem een update hebben gegeven en het probleem voorbij was. Viaplay is gewoon niet te bereiken. 

De update staat los van Viaplay, voor sommige modems is er een update beschikbaar en voor anderen niet. Maar die heeft geen directe invloed op VIaplay. Dat het daarna bij iemand werkte is natuurlijk mooi, maar niet dan meer toeval.

Zoals gezegd is de technische kant van Viaplay iets wat zij doen, daar hebben wij geen invloed op. Het kan zijn dat het druk is bij hun klantenservice, maar zij zijn de enige partij die je daarbij kan helpen.


Reageer