Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Top! Voor mij is het nu duidelijk. Klinkt in ieder geval interessant :thumbsup:

wel ff bewaren deze bevestiging maar klinkt nu duidelijk denk ik 


hallo hoe kan het nu zo zijn ben je vaste klant bij KPN moet je betalen om viaplay te kijken en als je een nieuwe klant bent heb je viaplay gratis

KPN doe ook eens wat voor je vaste klanten

 

Jan Baan


@Dennis Schreve

Omdat dit bij mij Spotify is. Dus voor mij wordt het € 9,99 per maand, maar toch goedkoper! Ziggo Sport is € 14,99 per maand.

Dan wel Ziggo Sport opzeggen. Ga ik ook doen maar pas eind februari. Nu nog leuke sport op.


hallo hoe kan het nu zo zijn ben je vaste klant bij KPN moet je betalen om viaplay te kijken en als je een nieuwe klant bent heb je viaplay gratis

KPN doe ook eens wat voor je vaste klanten

 

Jan Baan

Het is alleen de eerste 9 maanden gratis. Dat houd dus in: 9 × € 9,99 korting. Dat is dan dus € 89,91 korting. Dat is toch niet zo bijzonder? KPN geeft nieuwe klanten ook wel een een gratis tv. Die kosten veel meer.


 

Dan wel Ziggo Sport opzeggen. Ga ik ook doen maar pas eind februari. Nu nog leuke sport op.

Ik weet nog niet wat ik doe, je hebt op Ziggo Sport wel het Formule 1 Café nog en de samenvattingen. En natuurlijk Olav Mol! 😁


@Dennis Schreve 

Maar geen live commentaar van Olav Mol tijdens de race.

Alleen via Formule 1 radio (ook via de decoder), maar dat zal niet bepaald spatsynchroon zijn met de app van Viaplay.

Wat wel kan is de app van Viaplay in je tv gebruiken en via een speciale app (die schijnt er tegen die tijd te zijn) het commentaar van Mol synchroon te hebben. Dié app kan dan via je phone of tablet. Maar het wordt er niet simpeler op.
Ik doe het gewoon met de nieuwe commentatoren tijdens de VT 1, 2 en 3, Kwalificatie en Race.

Héél jammer van de deskundigen bij Ziggo Sport, was ook wel aan ze gewend natuurlijk. Maar houdt het bij Viaplay en tadada… de samenvatting met duiding (door o.a. Jan Lammers) bij Studio Sport.


@Dennis Schreve

Omdat dit bij mij Spotify is. Dus voor mij wordt het € 9,99 per maand, maar toch goedkoper! Ziggo Sport is € 14,99 per maand.

Dan wel Ziggo Sport opzeggen. Ga ik ook doen maar pas eind februari. Nu nog leuke sport op.

Ik heb ziggo al opgezegd verder vind ik de prijs voor mijn oké nu 


Viaplay biedt darts gratis aan alle Nederlanders aan (via YouTube)

BRON: TotaalTV

Intro video van ViaPlay:

 


Zojuist ook Kpn abbo afgesloten. Hebt een keuze voor 12 maanden 35 euro of 3 maanden 35 euro en 9 maanden viaplay gratis. Dan vind ik het nog steeds geen goede aanbieding om voor viaplay te kiezen en kun je nog steeds beter voor de 12 maanden korting gaan en daardan boven op dan de viaplay abbo te nemen. Dat scheelt nog steeds onder aan de streep. Of zie ik het nu verkeerd?


Volgens mij ben je altijd goedkoper uit met 9 maanden gratis Viaplay en in ieder geval als je ook een abonnement hebt op Netflix, Spotify, ESPN of Film1.


Goedenavond,

Ik wil graag weten of wij (zijn al jaren lid) in aanmerking komen voor gratis viaplay.

 

Mvgr fam vink

 

Admin: bericht + reacties verplaatst naar verzameltopic


Kunnen we kort over zijn: nee.

Als je het via kpn neemt krijg je € 20 korting.

KPN is geen liefdadigheidsinstelling; zij moeten per afgenomen abo wél 13,99 per maand aan Viaplay betalen. Het is dus onbetaalbaar om ook bestaande klanten dit aanbod te doen. Ze willen met deze actie Ziggo klanten lokken, die het daar in het basispakket hadden. Met de gedachte die ze dan hopelijk hebben: Ha, toch nog een jaar gratis Formule 1.

Overigens krijgen die nieuwe klanten het voor 9 maanden gratis. Niet de hele abonnementsperiode. En ze kunnen ook andere 'cadeautjes’ kiezen bij het nemen van een abo als gratis super wifi's (en dan geen gratis Viaplay).

Verder vind je alle ins en outs via het Viaplay-topic.

 


@Alexandra, Naar mijn mening staat het er nog steeds niet duidelijk.

 

 

Combineer je Hussel internet met mobiel en Viaplay en ontvang je nog geen Entertainmentkorting voor NetflixSpotifyFilm1 of ESPN Compleet? Dan kun je de Entertainmentkorting voor Viaplay gebruiken om nog eens 5 euro korting extra te krijgen.

Wauw :grin:  Ik ben helemaal met je eens dat dat nog beter is. Dankjewel! Ik pas het aan.

 

Ik lees alleen maar Combineer je Hussel met mobiel dan ontvang je korting incl. entertainmentkorting. Maar hoe zit het met oudere abonnementen? Kunnen die ook Viaplay en entertainment incl. korting aan hun pakket toevoegen?

 


@G.H.M.Meuwissen  Welkom op het forum.

Maar hoe zit het met oudere abonnementen? Kunnen die ook Viaplay en entertainment incl. korting aan hun pakket toevoegen?

Zie het startbericht (laatst bijgewerkt 27-1-2022). Ik heb een abonnement uit 2014, maar kan (van af 1 maart) gewoon via kpn Viaplay afsluiten. De prijs tot en met juli is dan 9,99 per maand. Van af 1 augustus 13,99 per maand.

Je dient wel zelf voor (juiste) ontvangstmogelijkheid te zorgen. De Viaplay app komt niet in de decoder van kpn.

P.S. eerste raceweekend 11, 12, 13 maart.


Ik zou graag mijn entertainment korting van Spotify willen wisselen voor ViaPlay, zou dat ook kunnen @Alexandra @Jasper @Vikash @Jeroen_dB @Jose_ @Denise_ en @Shyrin_? Want dat zou wel mooi zijn. Dat zou echt een mooie dienstverlening zijn om klanten te laten wisselen. Zoals wat je toen kon doen bij KPN Compleet, toen kon je wisselen van Pluspakket naar Fox Sports. (Tegenwoordig ESPN)


Ik zou graag mijn entertainment korting van Spotify willen wisselen voor ViaPlay

Dat maakt toch helemaal niks uit, Dennis? Of je die 5 euro nou via Spotify binnen hengelt of via Viaplay. Het blijft 1 x 5 euro per maand.

@Dennis Schreve 


Ik zou graag mijn entertainment korting van Spotify willen wisselen voor ViaPlay

Dat maakt toch helemaal niks uit, Dennis? Of je die 5 euro nou via Spotify binnen hengelt of via Viaplay. Het blijft 1 x 5 euro per maand.

@Dennis Schreve

Nog niet naar bed? 😂 Nachtdienst? 😜 Spotify is goedkoper als de korting eraf gaat. En als ik die entertainment korting op ViaPlay kan krijgen dat hoef ik aan het einde van de actie geen € 13,99 pm te betalen maar € 8,99 pm.  😉


Ik ben ook al jaren bij KPN, maar als vaste en trouwe klant laten ze je mooi in de kou staan.

In plaats van dat KPN met deze actie Ziggo  klanten lokt, jagen ze trouwe klanten weg!!

Ik ga ook maar eens een deurtje verder kijken, en dit na vele jaren bij KPN.

Ben dan misschien wel wat duurder uit, maar dat neem ik dan maar voor lief!!!


Hoeveel accounts heb je als je ViaPlay via KPN neemt.

Op de ViaPlay site (hoorde ik van iemand) staat 5 accounts, is dat ook bij KPN?


Zojuist ook Kpn abbo afgesloten. Hebt een keuze voor 12 maanden 35 euro of 3 maanden 35 euro en 9 maanden viaplay gratis. Dan vind ik het nog steeds geen goede aanbieding om voor viaplay te kiezen en kun je nog steeds beter voor de 12 maanden korting gaan en daardan boven op dan de viaplay abbo te nemen. Dat scheelt nog steeds onder aan de streep. Of zie ik het nu verkeerd?

Volgens mij zie je dat goed. Gewoon rekenen welk bedrag de korting vertegenwoordigt en wat dan je voordeel is.


Ik zou graag mijn entertainment korting van Spotify willen wisselen voor ViaPlay

Dat maakt toch helemaal niks uit, Dennis? Of je die 5 euro nou via Spotify binnen hengelt of via Viaplay. Het blijft 1 x 5 euro per maand.

@Dennis Schreve

Nog niet naar bed? 😂 Nachtdienst? 😜 Spotify is goedkoper als de korting eraf gaat. En als ik die entertainment korting op ViaPlay kan krijgen dat hoef ik aan het einde van de actie geen € 13,99 pm te betalen maar € 8,99 pm.  😉

En in beide gevallen heb je €5,- korting dus het maakt, zoals @PeterG ook al zei, helemaal niets uit.


Ik ben ook al jaren bij KPN, maar als vaste en trouwe klant laten ze je mooi in de kou staan.

In plaats van dat KPN met deze actie Ziggo  klanten lokt, jagen ze trouwe klanten weg!!

Ik ga ook maar eens een deurtje verder kijken, en dit na vele jaren bij KPN.

Ben dan misschien wel wat duurder uit, maar dat neem ik dan maar voor lief!!!

Snap je dan echt niet dat dit heel normaal is?

Ook jij hebt een welkomstcadeau gehad toen jij klant werd van kpn of anders wel bij een overgang van de éne contractvorm naar een andere contractvorm.

Ik snap echt niet waarom mensen hier problemen mee hebben.

En als je echt wil dat iedereen telkens maar weer dergelijke kortingen kan krijgen, bereid je dan vast voor op het feit dat de abonnementsprijs met een paar euro omhoog zal gaan want al die kortingen moeten toch ergens van betaald worden.


Zojuist ook Kpn abbo afgesloten. Hebt een keuze voor 12 maanden 35 euro of 3 maanden 35 euro en 9 maanden viaplay gratis. Dan vind ik het nog steeds geen goede aanbieding om voor viaplay te kiezen en kun je nog steeds beter voor de 12 maanden korting gaan en daardan boven op dan de viaplay abbo te nemen. Dat scheelt nog steeds onder aan de streep. Of zie ik het nu verkeerd?

Volgens mij zie je dat goed. Gewoon rekenen welk bedrag de korting vertegenwoordigt en wat dan je voordeel is.

Volgens mij ziet @pascall_1 dat niet goed want de keuze is niet tussen 12 maanden 35 euro of 3 maanden 35 euro en 9 maanden Viaplay gratis maar tussen 6 maanden 35 euro of 3 maanden 35 euro en 9 maanden Viaplay gratis. En als je dan het rekensommetje maakt dan is de uitkomst ineens heel anders.


Heb toch echt kunnen kiezen voor 12 maanden voor 35 euro. Dus dat vond ik wel een goede aanbieding. Ik ben geswitch na 8 jaar naar kpn hierdoor. Ik zat bij Ziggo voor het F1 maar nu het voordeel daar wegvalt weer naar kpn. Ook heb ik een mobiel abonnement wat ook voordeel oplevert 


Oh zie idd nu dat ze aangepast hebben. Dan was ik dus nog het op tijd. ☺️ Nu bieden ze idd 6 maanden aan.