Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Zaterdag 29 januari om 13:45 uur is er weer een uitzending van Darts op ViaPlay via YouTube:

https://youtu.be/bvz3n0lGXzA
 

Veel kijkplezier! 😉👍🏼


wat ik erg jammer vind  dat ik als nieuwe klant  geen gratis viaplay krijg want ik   ben vandaag

aangesloten op de kpn     ze zeggen dat heeft u vorig jaar afgesloten   

in december en daar om krijgt u het nu niet   en daar ben ik het niet mee eens  puur om dat ik vandaag aangesloten ben  IK BEN GEWOON NIEUWE KLANT   EN IK VOEL MIJ GEWOON GENAAIT 

MET VRIENDELIJKE GROET JHONNY 

Je kan gewoon je huidige abbo nog opzeggen, heb je 14 dagen voor nadat de aansluiting gereed is gemeld, effe alles terug sturen, en dan opnieuw afsluiten met gratis Via play.

Ik denk dat ik me meer buitengesloten mag voelen, keek altijd “gratis” de Formule 1 en moet er dit jaar toch aan geloven om te gaan betalen, is het enige dat ik aan sport kijk.


 

Ik denk dat ik me meer buitengesloten mag voelen, keek altijd “gratis” de Formule 1 en moet er dit jaar toch aan geloven om te gaan betalen, is het enige dat ik aan sport kijk.

 

Hoe keek jij dan altijd gratis F1?

 

Nadat het niet meer op RTL television was, had ik Ziggo Sport genomen voor € 14,99 per maand.

Dat heb ik in december opgezegd.

 

Of je Ziggo abonnement?

Dan klopt het, maar ook die moeten vanaf nu betalen.

 

Mocht je ook van series en films houden, die heeft ViaPlay ook. 

Wat precies, weet ik helaas nog niet.


Mocht je ook van series en films houden, die heeft ViaPlay ook. 

Wat precies, weet ik helaas nog niet.

Waarschijnlijk niet veel soeps immers ze hebben blijkbaar zaken als F1 nodig om die onverkoopbare series en films toch nog bij mensen door de strot te kunnen duwen.

Mijn persoonlijke advies: Als je dan echt F1 wilt kijken, kies dan voor F1 TV Pro. 


 

Ik denk dat ik me meer buitengesloten mag voelen, keek altijd “gratis” de Formule 1 en moet er dit jaar toch aan geloven om te gaan betalen, is het enige dat ik aan sport kijk.

 

Hoe keek jij dan altijd gratis F1?

 

Nadat het niet meer op RTL television was, had ik Ziggo Sport genomen voor € 14,99 per maand.

Dat heb ik in december opgezegd.

 

Of je Ziggo abonnement?

Dan klopt het, maar ook die moeten vanaf nu betalen.

 

Mocht je ook van series en films houden, die heeft ViaPlay ook. 

Wat precies, weet ik helaas nog niet.

Via Ziggo inderdaad, ik heb bij mijn moeder een Ziggo abonement lopen op mijn naam, zij is bijna 80 en mocht ze overlijden is opzeggen wat makkelijker dan dat het op haar naam staat.


Paginagroot in Telegraaf - gratis Viaplay voor nieuwe klanten (hoeven maar 1 jaar lidmaatschap aan te gaan), terwijl trouwe klanten gewoon mogen betalen. Aan trouwe heeft KPN al jarenlang verdiend. Dit lijkt wereld op z’n kop. 
Waarom KPN?

admin: vraag en comments verplaatst naar centrale topic


Omdat 2.5 miljoen vaste klanten een gratis abonnement geven onbetaalbaar is. Zo simpel is het.


Paginagroot in Telegraaf - gratis Viaplay voor nieuwe klanten (hoeven maar 1 jaar lidmaatschap aan te gaan), terwijl trouwe klanten gewoon mogen betalen. Aan trouwe heeft KPN al jarenlang verdiend. Dit lijkt wereld op z’n kop. 
Waarom KPN?

Het gaat om 9 maanden × € 9,99 = € 89, 91. KPN geeft ook wel eens gratis tv's weg aan nieuwe klanten. Die kosten veel meer. Dus waar maakt u zich druk om?


Zijn we te min? Man man, dat is wel een beetje sneu hoor…. Het betreft hier gewoon een welkomstaanbieding. Toen jij klant werd had je ook een welkomstaanbieding maar dat wordt gek genoeg vaak vergeten. Als bestaande klant kun je het pakket met korting krijgen, tot Augustus betaal je dan 9,99 euro ipv 13,99 euro. Maar het is totaal niet realistisch om te verwachten dat het gratis is;) 

Kpn wil gewoon ziggo klanten lokken 🤮


Kpn wil gewoon ziggo klanten lokken 🤮

Wat is daar mis mee?


Kpn wil gewoon ziggo klanten lokken 🤮

Wat is daar mis mee?

Omdat het een kromme regeling is dat gedoe met korting de ene kan het wel de ander heeft de korting al gebruikt die heeft dus pech 

weet jee  wat ze zoeken het maar uit in zou zeggen kpn goed bezig voor vaste klanten 


Zaterdag 29 januari om 13:45 uur is er weer een uitzending van Darts op ViaPlay via YouTube:

https://youtu.be/bvz3n0lGXzA
 

Veel kijkplezier! 😉👍🏼

De uitzending is begonnen! 🎯

 


KPN wil gewoon Ziggo klanten lokken 🤮

Wat is daar mis mee?

Omdat het een kromme regeling is dat gedoe met korting de ene kan het wel de ander heeft de korting al gebruikt die heeft dus pech 

weet jee  wat ze zoeken het maar uit in zou zeggen KPN goed bezig voor vaste klanten 

 

Alle tijdschriften, providers, etc. doen dit al vele jaren.

Ook ik zie hier geen probleem in.

 

Vaste klanten bij KPN hebben ook kortingen op diverse dingen.

Entertainment korting (moet wel mobiel en internet hebben bij KPN en het Hussel abonnement)

Nu korting op ViaPlay

Soms een gratis film.

etc. 

 

Maar ja, wij zijn Nederlanders en Nederlanders willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. :wink:

 

Zie ook hier.

Vergelijking ViaPlay vs F1 TV Pro

Zoals @wjb  hier al een paar keer vermeld, er is een goedkoper alternatief. 


Ik kijk nu ViaPlay, eerst keek ik via de SmartTV, was wat hakkelig, maar dat was echt minimaal, ik kijk via de ontvanger (VIP5202) loop het prima! Dus ook vanavond kijken naar darts! 🎯


Ik kijk nu ViaPlay, eerst keek ik via de SmartTV, was wat hakkelig, maar dat was echt minimaal, ik kijk via de ontvanger (VIP5202) loop het prima! Dus ook vanavond kijken naar darts! 🎯

Maar Viaplay is helemaal niet beschikbaar op de TV ontvanger.

Je kijkt via YouTube naar een tijdelijke stream van Viaplay maar dat is nu alleen even speciaal voor darts, dat gaat niet zo blijven.


Op welke apparatuur is ViaPlay te gebruiken:

Smart-tv’s:

– Samsung (modellen vanaf 2016 en nieuwer)

– LG (modellen vanaf 2016 en nieuwer)

– Android TV – Sony (modellen vanaf 2015 en nieuwer)

– Android TV – Philips (modellen vanaf 2015 en nieuwer)

– Android TV – TCL (modellen vanaf 2018 en nieuwer)

Mobiele telefoons

Android en iPhone

Tablets

Android en iPhone

Computers

PC (Windows), Mac (iOS) en laptops (Windows en iOS)

Mediaspelers

Google Chromecast, Apple TV en Apple AirPlay

Spelcomputers

Playstation 4, Playstation 5 en Xbox One

Wanneer is de Viaplay app beschikbaar?

De Viaplay app is uiterlijk op 1 maart 00:01 uur beschikbaar. Door verschillende app store-processen kan de applicatie enkele dagen eerder al te downloaden zijn op verschillende platformen.
 

BRON: Go Streaming


Maar Viaplay is helemaal niet beschikbaar op de TV ontvanger.

Je kijkt via YouTube naar een tijdelijke stream van Viaplay maar dat is nu alleen even speciaal voor darts, dat gaat niet zo blijven.

Maar YouTube wel, dan kijk ik toch via de tv ontvanger. 🙈


Vanmorgen groot achterop het AD: nieuwe klanten krijgen gratis viaplay bij afsluiten van abonnement op internet en tv

Wij zijn al bijna 50 jaar trouwe klant met soortgelijk abonnement en zien de kosten bij KPN alleen maar stijgen, waarom krijgen wij nu niet eens zo'n leuke aanbieding, door al die trouwe klanten is KPN zo groot geworden.

Dan krijgen nieuwe klanten een tv, dan een tablet, enz. nu dus viaplay, ik vind dit ècht niet te verkopen, nieuwe klanten in de watten leggen en trouwe klanten, ach ja die zwijgen en stemmen toe.

Foei KPN, doe er wat aan en laat ons ook eens genieten van de èchte service en klantgerichtheid van KPN

 

*Admin* topic samengevoegd met bestaand topic.

 


Als u zulke dingen ook allemaal gratis wilt: elk jaar overstappen. 

 

*Admin* Reactie samengevoegd met bestaand topic. 


En gratis is maar een beperkte tijd, net als dat je als nieuwe klant X maanden korting krijgt, krijg je viaplay nu X maanden gratis,  i.p.v. korting of een ander cadeau, en als bestaande klant onder bepaalde voorwaarden met korting zolang je abo loopt en je aan de voorwaarden voldoet.

@Dwarsfluit1

 

*Admin* Reactie samengevoegd met bestaand topic. 


En gratis is maar een beperkte tijd, net als dat je als nieuwe klant X maanden korting krijgt, krijg je viaplay nu X maanden gratis,  i.p.v. korting of een ander cadeau, en als bestaande klant onder bepaalde voorwaarden met korting zolang je abo loopt en je aan de voorwaarden voldoet.

@Dwarsfluit1

 

*Admin* Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

 

Klopt helemaal.

Zoals ik ook eerder vermelde, dit doen alle tijdschriften, kranten, providers, etc. al vele en vele jaren.

Om nieuwe klanten te werven. 

Niets nieuws onder de zon.

 

Maar de meeste Nederlanders willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. 

 

Als vaste abonnee heb je diverse soorten kortingen en soms een gratis film, etc. 


Op welke apparatuur is ViaPlay te gebruiken:

Smart-tv’s:

– Samsung (modellen vanaf 2016 en nieuwer)

– LG (modellen vanaf 2016 en nieuwer)

– Android TV – Sony (modellen vanaf 2015 en nieuwer)

– Android TV – Philips (modellen vanaf 2015 en nieuwer)

– Android TV – TCL (modellen vanaf 2018 en nieuwer)

Mobiele telefoons

Android en iPhone

Tablets

Android en iPhone

Computers

PC (Windows), Mac (iOS) en laptops (Windows en iOS)

Mediaspelers

Google Chromecast, Apple TV en Apple AirPlay

Spelcomputers

Playstation 4, Playstation 5 en Xbox One

Wanneer is de Viaplay app beschikbaar?

De Viaplay app is uiterlijk op 1 maart 00:01 uur beschikbaar. Door verschillende app store-processen kan de applicatie enkele dagen eerder al te downloaden zijn op verschillende platformen.
 

BRON: Go Streaming

Waarom zou de Viaplay app niet op de mediabox beschikbaar komen? Daar zitten immers verschillende (zinloze) apps in, dus een zinvolle erbij is handig.

Zou ik via smartTV moeten kijken (heb ik niet) of anders via Chromecast (met Google tv) , dan is dat hele KPN kastje zinloos met onnodig omschakelen en verschillenxe afstandsbedieningen. Probeer dat een oudere (en jongere niet-beta) maar eens uit te leggen

Lijkt mij miet klantvriendelijk. Of wordt dit de toekomst met de vele media-aanbieders?

 

Gr. Peter 


@Dwarsfluit1, ook voor jouw een eerdere reactie van mij:

Dit snap ik niet. Ziggo had het van 2014 tot aan 2021 gratis in het basispakket. Dan had je dus al véél eerder moeten en kunnen overstappen. Nu komt het wat raar over.
Je betaalde 14,99 per maand voor F 1 bij kpn. Terwijl je het bij Ziggo gratis in het basispakket had kunnen krijgen. Dan moet je niet nu gaan mopperen.

Ik neem aan dat je ZS al hebt stopgezet. Van af maart betaal je tot augustus 9,99 en van af augustus 13,99 per maand. Dat is beide minder dan Ziggo Sport tot nu. Ik snap het gemopper dus niet (aangezien je niet naar Ziggo bent gegaan de laatste jaren waar het sowieso gratis was).


En als je goedkoper wil en je het alleen om de races te doen is neem een jaar abonnement op F1 TV Pro


Ik heb geen app voor F1 TV PRO in de smart-tv kunnen vinden, @peter-keetfm . Dat wordt dan al minder interessant.