Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Ik heb geen app voor F1 TV PRO in de smart-tv kunnen vinden, @peter-keetfm . Dat wordt dan al minder interessant.

Hier wel Sony tv / Philips tv / mi stick / Google tv 

En Nvidia shield tv pro 

Maar ja dat draait ook allemaal op het Android platform 

 


En als je goedkoper wil en je het alleen om de races te doen is neem een jaar abonnement op F1 TV Pro

En als je goedkoper wil en je het alleen om de races te doen is neem een jaar abonnement op F1 TV Pro

 

Mijn LG tv heeft geen app voor F1 TV Pro.

En ik heb geen zin om het via de Chromecast te doen.

 

Verder denk ik dat er best leuke series op ViaPlay zitten.

 

En ik kijk altijd via de app op de tv.

Nooit problemen en ook 4K.

De KPN tv decoder gebruik ik alleen om tv te kijken (ook opnames natuurlijk) en soms om een film te huren. 

 

Meerdere AB's?

Vaak niet, ik kan met de AB van de LG OLED de KPN tv decoder volledig bedienen. (moet je wel éénmalig instellen). 

Momenteel hebben we nog de Logitech Harmony One Ultimate en die kan echt alles.


Zoveel mensen, zoveel meningen 😉. Ik heb er ook geen problemen mee dat Dennis het deelt, maar het maakt het topic misschien een beetje onoverzichtelijk.:sweat_smile:

 

Klopt het overzicht is weg.

En deze topic gaat over “ViaPlay bij KPN”  en niet “ViaPlay via YouTube” 

Maar ik denk dat het beter is, dat ik me van deze topic gaat af melden.

Ik wacht gewoon verder op de e-mail van KPN in maart.

 

Heren en dames, hartelijk dank voor de vele opties en mogelijkheden van ViaPLay.

Ik meld me af. 

Heb net op “Topic niet meer volgen” geklikt. 


Waarom krijgen alleen nieuwe klanten gratis Viaplay, en niet de trouwe klanten van KPN? Wij betalen bijna Euro 70,00 voor het totale pakket (Internet, TV, telefoon), terwijl er genoeg concurrenten zijn die soortgelijke pakketten veel voordeliger aanbieden, en toch blijven wij bij KPN. Zou dit niet juist beloond moeten worden?

Rechtstreeks e-mailcontact met KPN is niet mogelijk, dus daarom nu maar zo (helaas).


Er werden meerdere livestreams en updates over Viaplay via Youtube gedeeld in het topic.
 

Maar jongens, het is Viaplay zelf die dit weekend twee YouTube kanalen opengezet heeft voor de "The Masters" omdat de streaming dienst in Nederland nog niet beschikbaar is maar "The Masters" ook niet meer via RTL 7 gekeken kunnen worden. Ik zie dan ook het probleem niet dat @Dennis Schreve dat in dit topic met iedereen deelt.

Zoveel mensen, zoveel meningen 😉. Ik heb er ook geen problemen mee dat Dennis het deelt, maar het maakt het topic misschien een beetje onoverzichtelijk.:sweat_smile:


Hartstikke leuk om warm te draaien en het met elkaar al over te hebben, ik heb daarom een nieuw topic aangemaakt en reacties daar naar toe verplaatst: 

 

 


Waarom krijgen alleen nieuwe klanten gratis Viaplay, en niet de trouwe klanten van KPN? Wij betalen bijna Euro 70,00 voor het totale pakket (Internet, TV, telefoon), terwijl er genoeg concurrenten zijn die soortgelijke pakketten veel voordeliger aanbieden, en toch blijven wij bij KPN. Zou dit niet juist beloond moeten worden?

Rechtstreeks e-mailcontact met KPN is niet mogelijk, dus daarom nu maar zo (helaas).

Toen je bij KPN kwam heb jij ook kortingen gehad, en dan nu weer een korting? Als KPN dat bij iedereen gaat doen wil je niet weten wat daarna een abonnement gaat kosten als KPN al die kosten moet terug verdienen, KPN moet o.a. veel geld betalen aan al die tv zenders die bij KPN in het pakket zitten, en onderhoud aan het netwerk. Je kunt wel korting krijgen mits dat je een husselabonnement hebt. (Entertainmentkorting)


https://viaplay.com/nl-nl/

Tijdelijke aanbieding!

€99 voor het eerste jaar

Begin met streamen op 01 Maart 2022

Na 12 maanden betaalt u volgens de dan geldende prijslijst, tenzij u tijdig ervoor kiest uw abonnement stop te zetten. Op uw abonnement zijn de algemene voorwaarden van Viaplay van toepassing. De aanbieding geldt tot en met 28/02/2022.

 

Was dit al bekend bij klanten van KPN?


Dan kan ik het beter bij ViaPlay afsluiten:

€ 99,- delen door 12 = € 8,25 per maand!

KPN hoe willen jullie daar tegen concurreren? Raar dat ViaPlay dit niet tegen KPN hebt gezegd. 😜


Weet iemand of je daar via iDeal de betaling ( automatische afschrijving) kan starten?


 


Weet iemand of je daar via iDeal de betaling ( automatische afschrijving) kan starten?

Helaas niet, het is met creditcard: 💳 

Dus niet met iDeal. 


@PeterG dan wordt het toch wachten tot je het bij KPN kan afsluiten. 


Dan kan ik het beter bij ViaPlay afsluiten:

€ 99,- delen door 12 = € 8,25 per maand!

KPN hoe willen jullie daar tegen concurreren? Raar dat ViaPlay dit niet tegen KPN hebt gezegd. 😜

Ik heb er niet zoveel verstand van. Maar volgens mij is er 2 of 3 maanden per jaar geen formule 1. Toch? Bij KPN kan je het dan uit zetten. Denk ik...


Dan kan ik het beter bij ViaPlay afsluiten:

€ 99,- delen door 12 = € 8,25 per maand!

KPN hoe willen jullie daar tegen concurreren? Raar dat ViaPlay dit niet tegen KPN hebt gezegd. 😜

Ik heb er niet zoveel verstand van. Maar volgens mij is er 2 of 3 maanden per jaar geen formule 1. Toch? Bij KPN kan je het dan uit zetten. Denk ik...

ViaPlay heeft ook series en films, dat heeft Ziggo Sport niet. 


Komt er ook een korting op het Viaplay abonnement voor XS4all klanten. Voor zover ik weet kun je als XS4all klant geen gebruik maken van entertainmentkorting.

Verandert hier nog iets aan op het moment dat XS4all klanten zijn omgezet naar KPN? Of blijven de oude Compleet voordelen behouden?

 

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over Viaplay


Als de omzetting gaat zoals bij Telfort, dan blijft u alles behouden volgens mij. Geen voordelen van KPN maar de voordelen zoals u ze nu ook heeft. Als u nu overstapt (wie kan dit bevestigen) kunt u mogelijk nog gebruik maken van acties die elke nieuwe klant krijgt. Of zie ik dat verkeerd?

Admin: Meeverplaatst


Ik heb nog wat meer info over de betaling via ViaPlay:

Helaas is het niet mogelijk om iDeal te gebruiken, wat ik erg vreemd vind. Het zal ook niet veranderen, i.v.m. studio rechten volgens ViaPlay. 
 

@PeterG om het op jou site aan te passen en @Jeroen Ruiter helaas dus niet via iDeal mogelijk, ik denk dan ook dat deze actie bij KPN niet geldt. Ik denk alleen dat ViaPlay hier compleet de plank mis slaat om de betaling alleen via creditcard te laten gebeuren. 


Hoi, @Dennis Schreve 

Wie zoekt die….

Volgens mij kan iDeal wel; alleen kun je dan geen online aankopen doen. (digitaal kopen van een film bijvoorbeeld)

Zie “Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Bericht op Breedbeeldweetjes helemaal omgegooid.


Apart, nu staat er iDeal

Maar die kun je alleen gebruiken als je een account hebt en de betaling van € 99,- hebt gedaan met een creditcard. 💳


@PeterG ze hebben de site weer aangepast, mogelijkheid om met iDeal te betalen komt spoedig! 😉👍🏼

Dat hebben ze schijnbaar in de afgelopen uren veranderd, dat stond er eerst niet. 


Komt er ook een korting op het Viaplay abonnement voor XS4all klanten. Voor zover ik weet kun je als XS4all klant geen gebruik maken van entertainmentkorting.

Verandert hier nog iets aan op het moment dat XS4all klanten zijn omgezet naar KPN? Of blijven de oude Compleet voordelen behouden?

 

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over Viaplay

Hoi @HD1955, ik heb je reactie verplaatst naar dit topic dat we speciaal hebben ingericht voor Viaplay. Wat je aangeeft klopt: XS4ALL klanten kunnen helaas geen gebruik maken van de Viaplay actie. Als je er vragen over hebt, kan je contact opnemen met de klantenservice van XS4ALL. Je bent vast niet de enige die zich dit afvraagt, daarom heb ik het ook meteen toegevoegd aan de veelgestelde vragen bovenin het topic.


Ik ben benieuwd wat kpn van de actie van Viaplay vindt.

Persoonlijk vind ik het niet zo netjes om eerst afspraken te maken met een aantal distributeurs (de providers) en dan nadat de prijzen door die distributeurs bekend gemaakt zijn zelf met een gunstiger aanbod te komen.

Ik kan me voorstellen dat die distributeurs dan wel wat bedenkingen zullen hebben.

Ik als consument heb daar sowieso mijn bedenkingen over en ik vraag me af of ik wel zaken met zo'n partij zou willen doen.


Ik gebruik Digitenne- kan ik als ik een abonnement afsluit op Viaplay middels Digitenne F1 kijken?

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over Viaplay


Ik gebruik Digitenne- kan ik als ik een abonnement afsluit op Viaplay middels Digitenne F1 kijken?

Nee, Viaplay is een streaming dienst en is alleen via een app op de televisie, tablet, telefoon of pc te kijken.


@Harrie Veldkamp Hoi Harrie, we hebben je reactie verplaatst naar dit algemene topic over Viaplay. Ik zie dat wjb hierboven je vraag al beantwoord heeft. We hebben ook veel informatie voor je verzameld in het startbericht bovenin dit topic, lees dat ook gerust even door.