Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

De kans is aanwezig dat die er nooit gaat komen.

Hij is anders al wel aangekondigd.

Ok. Dat heb ik dan even gemist.


De kans is aanwezig dat die er nooit gaat komen.

Hij is anders al wel aangekondigd.

Ok. Dat heb ik dan even gemist.

Bron

Bron


@F1 fan

Bij kpn kun je het na het seizoen eventueel opzeggen tot het volgende seizoen in.... maart volgend jaar. 

Direct bij ViaPlay is nu dan wel 8,23 per maand maar dan wel 12 maanden. Dus 4 x 8,23 zonder F1 en als het andere sport- serie- en filmaanbod je niet boeit....

Kleine correctie 8.23 is totaal dus met F1


je kan toch gewoon de app tegel beschikbaar stellen. Nog een hele maand de tijd om dit te regelen hoe moeilijk kan het zijn....

Een app een compleet programma waar jaren ontwikkeling in zit voor dat die volledig stabiel draait. Niet zo simpel zoals u zich dat voorstelt. De kans is aanwezig dat die er nooit gaat komen. Spotify heeft ook geen app op de ontvanger. En Disney ook niet. 

Die tegels zijn al ontwikkeld en aanwezig ze moeten enkel nog op het KPN kastje beschikbaar gemaakt worden. Netflix heeft ook zo'n app tegel op het KPN kastje. KPN gaat die echt niet zelf ontwikkelen. Misschien aan aanpassing voor jet ios maar dat zal minimaal zijn het kastje draait al op een android basis. De app is gewoon beschikbaar vanuit Viaplay.


Inmiddels is betalen via Ideal mogelijk bij Viaplay zelf


En weer worden de bestaande klanten benadeeld !!!!! voor nieuwe klanten is het het een jaar gratis !!!! Terwijl bestaande klanten tot 1 aug € 10,- en daarna €13,99 …

Onder de noemer welkomst geschenk !! 

 

KPN ik heb interactieve tv , glasvezel internet , 2x digitenne , 2x mobiel abonnement , en een Predpaid nr bij jullie lopen is het dan niet een beetje belachelijk om dan ook VIAPLAY zo duur te maken ? 

Laatst vroeg ik of ik mijn modem kon omruilen voor het nieuwste exemplaar !! antwoord was “ nee we rollen het eerst uit bij de nieuwe klanten !!!” 

DUS WEDEROM worden bestaande klanten in de kou gezet. 

 

ik begrijp best dat jullie een lokkertje nodig hebben om nieuwe klanten aan te trekken ,maar vergeet aub niet dat jullie bestaande betalende klanten het ook wel eens leuk vinden om iets extra te kijken ..zonder daarvoor weer een abonnement voor te moeten afsluiten . 

 

kom eens met een totaal pakket , netflix , videoland , npo plus viaplay enz enz en dat voor een aantrekkelijke prijs …  

 


Onder de noemer welkomst geschenk !! 

Welk welkomstcadeau heb jij gehad toen je abonnee werd of wellicht later toen je van abonnementsvorm veranderde?


En weer worden de bestaande klanten benadeeld !!!!! voor nieuwe klanten is het het een jaar gratis !!!! Terwijl bestaande klanten tot 1 aug € 10,- en daarna €13,99 …

……….

kom eens met een totaal pakket , netflix , videoland , npo plus viaplay enz enz en dat voor een aantrekkelijke prijs …  

 

Ha @deman72, volgens mij is in jouw geval echt ‘de vraag stellen is 'm beantwoorden'. Jij hebt als het goed is ook een welkomstcadeau of -korting gehad. Daarnaast bieden we bijna elke maand één of meerdere kadootjes, verschillende Hussel kortingen én hebben bestaande klanten vorig jaar onder andere een aantal maanden korting op een zenderpakket naar keuze gekregen. 


Inmiddels is betalen via Ideal mogelijk bij Viaplay zelf

Dat is apart, @-RRichiej- bij mij werkt ie nog steeds niet: 

Ik zou het nog steeds met een creditcard 💳 moeten doen die ik niet heb. 😁🙈


Hmm, 🤔 blijkt toch nog niet bij iedereen te kunnen:

De afgelopen dagen was het niet mogelijk om de aanbieding van het jaarabonnement van Viaplay met iDEAL af te rekenen. Dat probleem is nu opgelost meldt het Zweedse bedrijf desgevraagd aan GoStreaming. 

UPDATE 2 FEBRUARI, 21:03 uur

De meeste mensen kunnen nu met iDeal betalen. Sommige echter nog steeds niet. Mocht jij nog niet met iDeal kunnen betalen, heb dan nog even geduld. De update is in fases uitgerold en blijkbaar duurt het allemaal iets langer dan verwacht. Dank je.

“Veel klanten kunnen hun Viaplay-abonnement al met iDEAL afrekenen. Wij zijn op dit moment bezig om deze functionaliteit volledig uit te rollen”, aldus een woordvoerder van de Nordic Entertainment Group (NENT).

Wij hebben het getest en wij kunnen nu inderdaad afrekenen met iDEAL.
 

Bron: Gostreaming.nl


Ik krijg niet echt een warm gevoel bij die club.

Het zou toch een kleine moeite moeten zijn om een datum correct weer te geven.

Vast en zeker dat ze 1 maart 2022 bedoelen of zou het echt zo zijn dat op 3 januari 2023 de twaalf maanden voorbij zijn. :confounded:


Ik krijg niet echt een warm gevoel bij die club.

Het zou toch een kleine moeite moeten zijn om een datum correct weer te geven.

Vast en zeker dat ze 1 maart 2022 bedoelen of zou het echt zo zijn dat op 3 januari 2023 de twaalf maanden voorbij zijn. :confounded:

In het buitenland beginnen ze altijd met de maand en dan de dag.

Aangezien Bent voor ons een buitenlandse partij is zal het daardoor komen 

Neemt niet weg dat het wel slordig is 

Maar ga er maar vanuit dat het gewoon tot 01-03-2023 is


@-RRichiej- maar iDeal doet het nog steeds niet bij mij. Dit kunnen ze toch in 1x uitrollen? 🤔


@-RRichiej- maar iDeal doet het nog steeds niet bij mij. Dit kunnen ze toch in 1x uitrollen? 🤔

Dat is wel gek ja.

Lijkt mij ook.

Wellicht dat ze bang waren voor problemen en het daarom niet voor iedereen hebben uitgerold.


Inmiddels kan ik wel iDeal gebruiken, en het abonnement afgesloten: 

@PeterG kan jij nu naar iDeal?


Beste ik heb bij de KPn een abonement van Ales in 1instap.

mijn vraag is nu kan ik de formuli 1 geheel gratis nu bekijken  en hoe werkt het  ??

e de waele


Hi @edewaele, we hebben je reactie verplaatst naar dit algemene topic over Viaplay. Bovenin het topic, in het startbericht, lees je alles over de aanbieding en kosten van Viaplay bij KPN.


Beste ik heb bij de KPn een abonement van Ales in 1instap.

mijn vraag is nu kan ik de formuli 1 geheel gratis nu bekijken  en hoe werkt het  ??

e de waele

Nee, uiteraard is formule 1 niet gratis te bekijken, daar zal je dan een abonnement voor af moeten sluiten.

Het goedkoopste is door een F1 TV Pro abonnement af te sluiten.


Ik heb in mijn dagblad een grote advertentie gezien van Gratis kijken terwijl dat niet zo is.

Wat een stelletje vuile oplichters daar ik moet dus wel betalen  voor F1

e d ewaele


Ik heb in mijn dagblad een grote advertentie gezien van Gratis kijken terwijl dat niet zo is.

Wat een stelletje vuile oplichters daar ik moet dus wel betalen  voor F1

e d ewaele

Heb je een foto van die advertentie?


 


 

Dat is voor nieuwe klanten. Lijkt me toch duidelijk? 


Op het eerst gezicht zou je denken  yes dat zit goed  maar als je de kleine lettertjes  geheel onderaan  leest dan blijkt het niet zo te zijn  Heb jij nu enig idee waarom die lettertjes aan de onderkant zo klein zijn ??????   en waarom deze geheel onderaan staan    ????? Geef daar eens een goed antwoord op ????

e de waele


oxxio is door KPN overgenomen  dan ben ik een nieuwe klant heb ik dan ook recht op Viaplay bij KPN

Admin: Reacties samengevoegd met algemeen topic over Viaplay


Op het eerst gezicht zou je denken  yes dat zit goed  maar als je de kleine lettertjes  geheel onderaan  leest dan blijkt het niet zo te zijn  Heb jij nu enig idee waarom die lettertjes aan de onderkant zo klein zijn ??????   en waarom deze geheel onderaan staan    ????? Geef daar eens een goed antwoord op ????

e de waele

Dat heet marketing.