Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

oxxio is door KPN overgenomen  dan ben ik een nieuwe klant heb ik dan ook recht op Viaplay bij KPN

Hoe kom je op die gedachte?


omdat ik geen KPN klant was


omdat ik geen KPN klant was

Maar sluit jij dan een nieuw abonnement af want dat is namelijk de voorwaarde om Viaplay 9 maanden gratis te ontvangen.


PeterG kan jij nu naar iDeal?

@Dennis Schreve. Ik denk er nog over. Wilde het eigenlijk via kpn doen, maar dit is toch ook wel fijn. Dan is 't alvast afgesloten.

Wel nog een vraagje: heb je nu al inloggegevens om straks direct in te kunnen loggen of hoe gaat dat? Dat is me niet duidelijk. Vind ook nog een app in de app-store van de Samsung televisie.

En betaal je dat eerste jaar ( € 99 ) in één keer?


omdat ik geen KPN klant was

Maar sluit jij dan een nieuw abonnement af want dat is namelijk de voorwaarde om Viaplay 9 maanden gratis te ontvangen.

Volgens mij vraagt @Hgm Struik niet of die het gratis krijgt. 


oxxio is door KPN overgenomen  dan ben ik een nieuwe klant heb ik dan ook recht op Viaplay bij KPN

Admin: Reacties samengevoegd met algemeen topic over Viaplay

omdat ik geen KPN klant was

Maar sluit jij dan een nieuw abonnement af want dat is namelijk de voorwaarde om Viaplay 9 maanden gratis te ontvangen.

Volgens mij vraagt @Hgm Struik niet of die het gratis krijgt. 

Hi @Hgm Struik, klopt de opmerking van Nick hierboven? Ik heb je reacties verplaatst naar dit algemene topic over Viaplay. In het startbericht bovenin lees je er alles over, zowel over wat het kost als de aanbiedingen.


 

In het startbericht bovenin lees je er alles over, zowel over wat het kost als de aanbiedingen.

Daar lees ik dat XS4ALL klanten geen gebruik kunnen maken van Viaplay via KPN. Dat geldt dus ook voor Oxxio klanten? 


@Nick83 

De Oxxio klanten zijn al omgezet naar kpn. I.i.g. administratief. Daardoor kunnen ze in MijnKPN het activeren.

Xs4all klanten zijn nog helemaal onder de xs4all vlag/systemen. Er is alleen een overeenkomst tussen KPN en Viaplay voor de KPN-klanten. In MijnXs4all gaat het ook niet komen.

Maar dat is ook helemaal niet erg. Iedereen kan het goedkoper, en eerder, afsluiten via Viaplay zelf! :wink::relaxed: . Of het nou van je IBAN wordt afgeschreven via Viaplay of via je kpn nota…. in the end is het dezelfde hond die bijt.


@PeterG het is in 1x € 99,- en je hebt dan ook een account. Voor aanmelding wordt eerst € 0,01 ct van jou rekening afgeschreven. Zodat ze gelijk de juiste IBAN nummer van jou hebben. 


Oh, okee.
Dus je betáált 1 cent. Daarna schrijven zij € 99 af begrijp ik dat goed, @Dennis Schreve ?


Oh, okee.
Dus je betáált 1 cent. Daarna schrijven zij € 99 af begrijp ik dat goed, @Dennis Schreve ?

Ze zullen die € 99,- afschrijven als ViaPlay begint op 1 maart denk ik. En dan is het volgens mij € 98,99 die ene cent krijg je terug. Althans dat stond er toen ik het afsloot. 


Hoi allemaal,

Misschien is het al gevraagd, komt er een app van ViaPlay bij de app’s al dan niet meteen maar later in het tv menu van KPN zoals Videoland en YouTube?

Gr,

Theo


Het zijn een stel ****

 

*admin: taalgebruik


@Theootje 

De app voor Viaplay in de ontvanger “Apps op TV” is toegezegd, maar zal nog enkele maanden duren heb ik begrepen. Zeker niet de eerste maanden van het seizoen.

Je zult dus een van de andere mogelijkheden moeten gebruiken om het seizoen van af het begin te zien. Zie startbericht onder ‘Hoe kan ik Viaplay kijken van af maart’.

@Dennis Schreve 

Dank je wel. Het is helder.


@Theootje

De app voor Viaplay in de ontvanger “Apps op TV” is toegezegd, maar zal nog enkele maanden duren heb ik begrepen. Zeker niet de eerste maanden van het seizoen.

Je zult dus een van de andere mogelijkheden moeten gebruiken om het seizoen van af het begin te zien. Zie startbericht onder ‘Hoe kan ik Viaplay kijken van af maart’.

@Dennis Schreve

Dank je wel. Het is helder.

Dank je wel voor je snelle berichtje, had zoiets wel verwacht en gedacht 

Ik heb ook een Google Chromecast dus komt wel goed


Het zijn een stel *******

Pardon??? Houden we het hier wel netjes @edewaele???


Ik vind dit een misleidende reclame


Is niets misleidends aan. Je voldoet gewoon niet aan de actievoorwaarden. Is misschien niet wat je wilt horen. Maar zo simpel is het @edewaele . 


Ik vind dit een misleidende reclame

Hoezo?

Het staat er zelfs met dikke letters: Stap nu over
Wat is daar misleidend aan dan?


Ik heb in mijn dagblad een grote advertentie gezien van Gratis kijken terwijl dat niet zo is.

Wat een stelletje vuile oplichters daar ik moet dus wel betalen  voor F1

e d ewaele

Dat nuance langzaam uitsterft is me bekend maar alstublieft zeg…lees gewoon de actievoorwaarden en zoek daarna de definitie van ‘oplichting’ eens op voordat je jezelf zo te kakken zet op een online forum, man man.


@Theootje

De app voor Viaplay in de ontvanger “Apps op TV” is toegezegd, maar zal nog enkele maanden duren heb ik begrepen. Zeker niet de eerste maanden van het seizoen.

Je zult dus een van de andere mogelijkheden moeten gebruiken om het seizoen van af het begin te zien. Zie startbericht onder ‘Hoe kan ik Viaplay kijken van af maart’.

@Dennis Schreve

Dank je wel. Het is helder.

HD glas zenders vanaf nummer 1 is 3 jaar geleden ook toegezegd 🤔

Moet je maar hopen dat de viaplay app op de ontvanger dan wel  komt 😭


Oh, okee.
Dus je betáált 1 cent. Daarna schrijven zij € 99 af begrijp ik dat goed, @Dennis Schreve ?

Ze zullen die € 99,- afschrijven als ViaPlay begint op 1 maart denk ik. En dan is het volgens mij € 98,99 die ene cent krijg je terug. Althans dat stond er toen ik het afsloot. 

Ik heb het gisteren (2/2) via iDeal afgesloten en kreeg vandaag gelukkig die 1 eurocent al weer terug gestort. Mooi, kan ik weer eten kopen.😃 Ik verwacht dus ook dat ze pas 1 of 2 maart die 99 euro van mijn rekening halen.


Eventuele volgende Facturatie datum staat hier op; 03-03-2023. Dus er zal begin maart een AI komen. 

Zie ook het screenshot van @Dennis Schreve 


Ik heb zelf F1 TV Pro dat vindt ik prima 

Viaplay is nu beschikbaar via (te bestellen)

https://viaplay.com/nl-nl/ 

 


Oh, okee.
Dus je betáált 1 cent. Daarna schrijven zij € 99 af begrijp ik dat goed, @Dennis Schreve ?

Ze zullen die € 99,- afschrijven als ViaPlay begint op 1 maart denk ik. En dan is het volgens mij € 98,99 die ene cent krijg je terug. Althans dat stond er toen ik het afsloot. 

Ik heb het gisteren (2/2) via iDeal afgesloten en kreeg vandaag gelukkig die 1 eurocent al weer terug gestort. Mooi, kan ik weer eten kopen.😃 Ik verwacht dus ook dat ze pas 1 of 2 maart die 99 euro van mijn rekening halen.

Verkeerd gedacht. Ik zie net dat die 99 euro morgen 4/2 al wordt afgehouden. Ze zijn dus behoorlijk vlot. Maar goed, betalen moet je toch😏