Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Ik heb vandaag mijn € 0,01ct terug gehad. Maar die € 99,- is nog niet afgeschreven. Mijn volgende factuurdatum is op 02-03-2023? Dat geeft ie aan op de site, ik zie het wel wanneer het gebeurd. 😁


Ik heb vandaag mijn € 0,01ct terug gehad. Maar die € 99,- is nog niet afgeschreven. Mijn volgende factuurdatum is op 02-03-2023? Dat geeft ie aan op de site, ik zie het wel wanneer het gebeurd. 😁

misschien wel een nep website

@Dennis Schreve ik vindt het niet vertrouwd over komen

het klinkt echt maar is het wel zo ?

 


Pas er mee op eerst kon ik via Ideal betalen 

Nu is dat er uit 

Ik weet niet hoe het echt zit maar kijk uit 

Ik vindt het vaag 

Je kunt niet via Ideal betalen 

Naar een inlog gemaakt te hebben kun je in één keer wel via Ideal betalen mmm??

 


 


Ik vindt het nogal onduidelijk

Als ze beweren dat het nog niet via Ideal kan 

En het wel kan via Ideal 

Raar 😱


@peter-keetfm deze site is oké, is https:// daar heb ik eerst goed naar gekeken. 

 


Ik heb contact met ze gehad, ze waren bezig om IDeal uit te rollen:

Dit was via Messenger. 


@Dennis Schreve 

Oke ik vindt het wel vreemd 

Maar als het klopt dan neem ik mijn berichten terug 

Ik vertrouw niks meer op internet 

Met betalingen 

Spoofing 


@peter-keetfm betaald:

Geld terug:

En de IBAN nummer klopt:

NL04 ADYB 2017 4001 57

IBAN Checker

Heb ik je zo gerustgesteld? 😉


@Dennis Schreve

Ik vertrouw niks meer op internet 

 

Ik ook niet, daarom check ik het altijd. 😉


@Dennis Schreve

Zal er over na denken om viaplay te nemen 

Ik heb F1 tv pro nu voor max voor komend jaar 

Jammer dat Ziggo sport niet meer via kpn kastje de F1 uit zend 

Echte zender zeg maar 

 


Ik heb het gisteren (2/2) via iDeal afgesloten en kreeg vandaag gelukkig die 1 eurocent al weer terug gestort. Mooi, kan ik weer eten kopen.😃 Ik verwacht dus ook dat ze pas 1 of 2 maart die 99 euro van mijn rekening halen.

Vandaag is bij mij die € 99 afgeschreven @Alfons 


Bij mij ook @Dennis Schreve  Dat had ik gisteravond al geschreven dat dit vandaag zou gebeuren.


Ik heb het gisteren (2/2) via iDeal afgesloten en kreeg vandaag gelukkig die 1 eurocent al weer terug gestort. Mooi, kan ik weer eten kopen.😃 Ik verwacht dus ook dat ze pas 1 of 2 maart die 99 euro van mijn rekening halen.

Vandaag is bij mij die € 99 afgeschreven @Alfons 

En deze optie gaat dus niet via kpn maar rechtstreeks via ViaPlay 


Klopt @Tonny56  Bij KPN kun je het volgens mij pas per 1 maart nemen.


Klopt @Tonny56  Bij KPN kun je het volgens mij pas per 1 maart nemen.

Oké dank je wel 


Klopt @Tonny56  Bij KPN kun je het volgens mij pas per 1 maart nemen.

Oké dank je wel 

Nog een vraag hoe speel je dat dan af op tv als het niet via kpn gaat 


Ook dat kan pas per 1 maart. Er komt een Viaplay app op je smart tv, als die niet al te oud is. Of via Chromecast. Kijk hier maar eens.

https://gostreaming.nl/viaplay-kijken-in-nederland-dit-moet-je-allemaal-weten/

Ook een app via de KPN box, maar of die al in maart beschikbaar is is nog onbekend.


Ook dat kan pas per 1 maart. Er komt een Viaplay app op je smart tv, als die niet al te oud is. Of via Chromecast. Kijk hier maar eens.

https://gostreaming.nl/viaplay-kijken-in-nederland-dit-moet-je-allemaal-weten/

Ook een app via de KPN box, maar of die al in maart beschikbaar is is nog onbekend.

Oké dankjewel 


Waarom worden wij als bestaande KPN klanten benadeeld? Echt heel erg raar.

Als de app op mijn smart tv komt dan zal ik nu een abonnement afsluiten via VIAPLAY zelf en niet via KPN...


@MasterKroket  Houdt er dan wel rekening mee dat die aanbieding van 99 euro alleen deze maand geldig is.


Waarom worden wij als bestaande KPN klanten benadeeld? Echt heel erg raar.

Als de app op mijn smart tv komt dan zal ik nu een abonnement afsluiten via VIAPLAY zelf en niet via KPN...

Ja waarom worden we benadeeld misschien omdat we al lid zijn bij kpn 😳


Begrijp ik dat nu goed dat je Viaplay alleen kunt kijken op internet via smart tv, mobiel, pc? Er komt geen poort naar internet zoals bij Netflix, Videoland en Prime?

 

Gr Ingrid

 

*Admin* Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Klopt @Tonny56  Bij KPN kun je het volgens mij pas per 1 maart nemen.

Oké dank je wel 

Nog een vraag hoe speel je dat dan af op tv als het niet via kpn gaat 

 

Begrijp ik dat nu goed dat je Viaplay alleen kunt kijken op internet via smart tv, mobiel, pc? Er komt geen poort naar internet zoals bij Netflix, Videoland en Prime?

 

Viaplay is op verschillende manieren te bekijken, @Tonny56, en @Ingrid3. Zoals ook in het startbericht van dit topic vermeld staat:

Hoe kan ik Viaplay kijken vanaf maart?

Viaplay kun je straks kijken via smart TV's, iOS en Android smartphones en tablets, Chromecast en Apple TV, en PC en Mac. Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten.


Hoi, ik heb al vele jaren een abonnement compleet bij kpn, nu moet ik gaan betalen als ik straks formule 1 wil kijken.

het lijkt mij wel zo fatsoenlijk dat vaste klanten gratis kunnen kijken en niet nieuwe klanten.

bij negatief reageren ga ik mij beraden om over te stappen naar een andere aanbieder.

ik hoop dat u ons gratis laat kijken naar de formule 1 ,films hoeft niet.

gr Henk Berns ****

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic en gegevens verwijderd i.v.m. privacy