Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Geen andere provider tegen op!!! Jawel hoor!!!
Iptv abonnement met meer dan 15.000 zenders en 100.000+ films en series beschikbaar uit 50 verschillende landen. Inclusief alle sport / film / muziek en ppv zenders!!!

Voor 75 euro per jaar!!!!

Maar wel illegaal… als ik KPN was zou ik even de abonnementsgegevens opzoeken :rofl:


Geen andere provider tegen op!!! Jawel hoor!!!
Iptv abonnement met meer dan 15.000 zenders en 100.000+ films en series beschikbaar uit 50 verschillende landen. Inclusief alle sport / film / muziek en ppv zenders!!!

Voor 75 euro per jaar!!!!

Maar wel illegaal… als ik KPN was zou ik even de abonnementsgegevens opzoeken :rofl:

Wie heeft dat je wijs gemaakt dat het illegaal is? KPN Zakelijk heeft ook IPTV is dat ook illegaal? lol


Geen andere provider tegen op!!! Jawel hoor!!!
Iptv abonnement met meer dan 15.000 zenders en 100.000+ films en series beschikbaar uit 50 verschillende landen. Inclusief alle sport / film / muziek en ppv zenders!!!

Voor 75 euro per jaar!!!!

Maar wel illegaal… als ik KPN was zou ik even de abonnementsgegevens opzoeken :rofl:

Wie heeft dat je wijs gemaakt dat het illegaal is? KPN Zakelijk heeft ook IPTV is dat ook illegaal? lol

Helaas zijn de meeste itv aanbieders die 10.000 + kanalen geeft bekend dat ze op de achtergrond niet legaal bezig zijn en zijn al diverse partijen door rechtszaken dat ze verplicht moesten stoppen aangezien de dwangsom per dag te hoog is om nog daadwerkelijk door te gaan.

Beetje erop zoeken via google en je leest de verhalen al hierover, je zit nu eigenlijk illegaal tv te promoten.

KPN iptv ongeacht of het zakelijk of consumenten is, kpn heeft hiervoor contracten afgesloten met diverse partijen om diverse kanalen door te geven, dat veranderd nogal.


Dat is heel mooi @Katana321, ik heb even gekeken maar dit kanaal is niet actief:

Het is KPN die uiteindelijk in de vroege ochtend van dinsdag 8 februari duidelijkheid brengt. Bij Interactieve TV is vanaf 03.00 uur op voorkeuzekanaal 225 een beeld te zien met de tekst ‘Vanaf maart kijk je op zaterdag en zondag live naar de Grand Prix races van Formule 1. 

alleen mis je helaas de vrije trainingen op de vrijdag op kanaal 225 terwijl een graadprix weekend al op vrijdag begint en bij sommige weekenden zelfs op de vrijdag de kwalificatie is en zaterdag de sprintrace.


Dat is heel mooi @Katana321, ik heb even gekeken maar dit kanaal is niet actief:

Het is KPN die uiteindelijk in de vroege ochtend van dinsdag 8 februari duidelijkheid brengt. Bij Interactieve TV is vanaf 03.00 uur op voorkeuzekanaal 225 een beeld te zien met de tekst ‘Vanaf maart kijk je op zaterdag en zondag live naar de Grand Prix races van Formule 1. 

alleen mis je helaas de vrije trainingen op de vrijdag op kanaal 225 terwijl een graadprix weekend al op vrijdag begint en bij sommige weekenden zelfs op de vrijdag de kwalificatie is en zaterdag de sprintrace.

 

Maar daarvoor heb je de app (via de decoder). Het gaat vooral om de twee meest bekeken zaken, de kwalificatie en het hoofdevenement, de race. Als die kan worden uitgezonden via de eigen verbindingen van KPN (en Ziggo), dan neem je een heleboel belasting weg bij de servers van Viaplay.


Weet iemand of kanaal 225 straks dan ook via de app(s) en tv.kpn.com beschikbaar komt? (dan wordt delen met kennissen wel makkelijk(er) natuurlijk… of maak ik nu slapende honden…). Of alleen via de decoder(s)?


Geen andere provider tegen op!!! Jawel hoor!!!
Iptv abonnement met meer dan 15.000 zenders en 100.000+ films en series beschikbaar uit 50 verschillende landen. Inclusief alle sport / film / muziek en ppv zenders!!!

Voor 75 euro per jaar!!!!

Maar wel illegaal… als ik KPN was zou ik even de abonnementsgegevens opzoeken :rofl:

Wie heeft dat je wijs gemaakt dat het illegaal is? KPN Zakelijk heeft ook IPTV is dat ook illegaal? lol

Helaas zijn de meeste itv aanbieders die 10.000 + kanalen geeft bekend dat ze op de achtergrond niet legaal bezig zijn en zijn al diverse partijen door rechtszaken dat ze verplicht moesten stoppen aangezien de dwangsom per dag te hoog is om nog daadwerkelijk door te gaan.

Beetje erop zoeken via google en je leest de verhalen al hierover, je zit nu eigenlijk illegaal tv te promoten.

KPN iptv ongeacht of het zakelijk of consumenten is, kpn heeft hiervoor contracten afgesloten met diverse partijen om diverse kanalen door te geven, dat veranderd nogal.

Ik ben niks aan het promoten!!!
Als jij je huiswerk doet zijn er ook legale bijvoorbeeld Hans en is zelfs gratis!!!!

En iedereen wil veilig Internet met VPN dan kijk je lekker toch IPTV anoniem!!!


VPN zorgt alleen dat je anoniem bent maar niet dat je alsnog veilig bent.
Daarnaast promoot je wel aangezien je het hier over hebt met naam en al.

 


Vraagje:

Formule 1 gaat via kanaal 225 worden uitgezonden. 

Hoe kun je met je KPN abonnement op viaplay in loggen in de app voor de overige content (films, series etc) 

Groet

 

 


Hey @Yellan! Dat is nog niet bekend. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan laten we het hier weten!


@Yellan ( @Lisa )

Het zal ongetwijfeld zo gaan (en het zal het handigst zijn via de laptop/pc):

Je logt in op MijnKPN. Daar krijg je onder pakketten o.a. de link om op Viaplay te abonneren. Vanaf die link word je naar een speciale pagina geleid om een account (dus met wachtwoord) voor Viaplay te maken.

Het lijkt mij dat de link van uit MijnKPN dan je kpn abonnementsgegevens ‘mee’ neemt.

Alleen de uitzendingen van kwalificatie en race zijn ook live op het speciale kanaal. De VT kijk je dan via de app (helaas nog niet in de decoder de eerste maanden zo heb ik begrepen). Ook de overige sport-, serie- en filmcontent gaat via de app. Of de website, dat kan ook.


Ik zie dat je ook direct bij viaplay een abonnement voor 100 euro voor een jaar aanschaffen, dit kan vanaf 1 maart. Vanaf die datum zal er een app in playstore/appstore voor viaplay komen. Waarom brengt KPN meer in rekening?


Ik zie dat je ook direct bij viaplay een abonnement voor 100 euro voor een jaar aanschaffen, dit kan vanaf 1 maart. Vanaf die datum zal er een app in playstore/appstore voor viaplay komen. Waarom brengt KPN meer in rekening?

Omdat Viaplay bij de providers meer in rekening brengt misschien? En de providers dat dus doorberekenen.

De providers moeten/willen ook een app voor op hun TV ontvangers ontwikkelen. Dat moet ook betaald worden hé. Dus eigenlijk heel logisch dat je bij KPN meer betaald. 


Ik zie dat je ook direct bij viaplay een abonnement voor 100 euro voor een jaar aanschaffen, dit kan vanaf 1 maart. Vanaf die datum zal er een app in playstore/appstore voor viaplay komen. Waarom brengt KPN meer in rekening?

Omdat Viaplay bij de providers meer in rekening brengt misschien? En de providers dat dus doorberekenen.

De providers moeten/willen ook een app voor op hun TV ontvangers ontwikkelen. Dat moet ook betaald worden hé. Dus eigenlijk heel logisch dat je bij KPN meer betaald. 

Sorry, jammer van je ondertoon. Ik zie ook niet echt de logica dat ze meer in rekening moeten brengen… Maargoed. Dank voor je antwoord.


Ik zie dat je ook direct bij viaplay een abonnement voor 100 euro voor een jaar aanschaffen, dit kan vanaf 1 maart. Vanaf die datum zal er een app in playstore/appstore voor viaplay komen. Waarom brengt KPN meer in rekening?

Dit heb je dan niet goed gezien. Rechtstreeks bij Viaplay kost het 1e jaar 99 euro (klinkt een stuk goedkoper dan 100😀) en is niet vanaf 1 maart, maar tot 1 maart. Vanaf 1 maart kost het 13,99 euro per maand. Als dat tenminste niet verandert. Dan ben je zo’n 167 euro kwijt voor een jaar.


Ik zie dat je ook direct bij viaplay een abonnement voor 100 euro voor een jaar aanschaffen, dit kan vanaf 1 maart. Vanaf die datum zal er een app in playstore/appstore voor viaplay komen. Waarom brengt KPN meer in rekening?

Omdat Viaplay bij de providers meer in rekening brengt misschien? En de providers dat dus doorberekenen.

De providers moeten/willen ook een app voor op hun TV ontvangers ontwikkelen. Dat moet ook betaald worden hé. Dus eigenlijk heel logisch dat je bij KPN meer betaald. 

Uh het komt niet op de KPN -TV ontvanger!!! ook niet op de iTV app en kanaal is ook nog onzeker!!!
En als kanaal komt lees ik dat er alleen F1 wordt uitgezonden is ook vrij kaal kanaal dan!!!
 

ViaPlay gebruikt KPN deels voor de lancering!!!
(Alleen KPN is ouderwets en denkt niet aan hun eigen toekomst!!!)
(Daarom moet ze misschien een kanaal openen!!!)

 


En als kanaal komt lees ik dat er alleen F1 wordt uitgezonden is ook vrij kaal kanaal dan!!!

Uiteraard zal dat kanaal (225) geen vrij kanaal zijn, daar zal je naturrlijk wel een Viaplay abonnement via kpn voor af moeten sluiten.


Ik ben ook al jaren bij KPN, maar als vaste en trouwe klant laten ze je mooi in de kou staan.

In plaats van dat KPN met deze actie Ziggo  klanten lokt, jagen ze trouwe klanten weg!!

Ik ga ook maar eens een deurtje verder kijken, en dit na vele jaren bij KPN.

Ben dan misschien wel wat duurder uit, maar dat neem ik dan maar voor lief!!!

Snap je dan echt niet dat dit heel normaal is?

Ook jij hebt een welkomstcadeau gehad toen jij klant werd van kpn of anders wel bij een overgang van de éne contractvorm naar een andere contractvorm.

Ik snap echt niet waarom mensen hier problemen mee hebben.

En als je echt wil dat iedereen telkens maar weer dergelijke kortingen kan krijgen, bereid je dan vast voor op het feit dat de abonnementsprijs met een paar euro omhoog zal gaan want al die kortingen moeten toch ergens van betaald worden.

Wat KPN in dit hele verhaal vergeet is dat degene die nu naar KPN overstappen in de meeste gevallen 

nu ook al provider hoppers zijn,.

Dus als die dan volgend jaar weer ergens anders 1 euro goedkoper uit zijn, gaan ze daarheen!!!

En dan al die trouwe abonees een fooi geven!

Ik ben na 15 jaar overgestapt, met zowel thuis als mobiel.

En onder aan de streep maakt het niet eens zoveel uit, maar het gaat erom hoe trouwe abonees

behandeld worden!

Benieuwd naar je reactie


Wat KPN in dit hele verhaal vergeet is dat degene die nu naar KPN overstappen in de meeste gevallen 

nu ook al provider hoppers zijn,.

Dus als die dan volgend jaar weer ergens anders 1 euro goedkoper uit zijn, gaan ze daarheen!!!

Dan moet je dat vooral gaan doen, dan kan je wellicht ook telkens profiteren van welkomstcadeautjes.

Ik hoop wel dat je begrijpt dat dergelijke cadeautjes uiteindelijk altijd door de klant betaald worden. Stel dat 10% van de abonnees elk jaar zou overstappen van provider om zo een cadeautje van 100 euro te scoren dan zal de prijs van het abonnement dus met ongeveer 1 euro per maand moeten stijgen zodat al die cadeautjes betaald kunnen worden.


En voor de mensen voor wie het alsnog niet duidelijk is na het zeer duidelijke artikel… ja, als je de jaaraanbieding van - en via - Viaplay hebt genomen, kan je niet naar de lineaire stream op 225 kijken :wink:

Ik word overigens wel ontzettend misselijk van die mensen die het allemaal zo oneerlijk vinden dat alleen nieuwe klanten gratis 9 maanden Viaplay krijgen. Denken ze nou echt niet na hoeveel korting ze zelf hebben gehad toen ze klant zijn geworden bij KPN? Bah. 

 

Ik wordt er wel ontzettend misselijk van hoe trouwe abonnees behandeld worden, bah!!!


Wat KPN in dit hele verhaal vergeet is dat degene die nu naar KPN overstappen in de meeste gevallen 

nu ook al provider hoppers zijn,.

Dus als die dan volgend jaar weer ergens anders 1 euro goedkoper uit zijn, gaan ze daarheen!!!

Dan moet je dat vooral gaan doen, dan kan je wellicht ook telkens profiteren van welkomstcadeautjes.

Ik hoop wel dat je begrijpt dat dergelijke cadeautjes uiteindelijk altijd door de klant betaald worden. Stel dat 10% van de abonnees elk jaar zou overstappen van provider om zo een cadeautje van 100 euro te scoren dan zal de prijs van het abonnement dus met ongeveer 1 euro per maand moeten stijgen zodat al die cadeautjes betaald kunnen worden.

Wat een reactie weer, ik doe dat juist niet en heb voor het laatst in 2014 mijn abbo aangepast!!


Wat een reactie weer, ik doe dat juist niet en heb voor het laatst in 2014 mijn abbo aangepast!!

Ik loop zelfs al heel wat jaartjes langer bij kpn rond en ik zou er juist voor willen pleiten dat kpn helemaal afstapt van die "cadeautjes structuur" waardoor de abonnementsprijs naar beneden zou kunnen.


Nou nog veel plezier bij KPN, mij zien ze niet meer terug!


Bij viaplay kost een abonnement €99 euro voor 12 maanden. Waarom ben ik duurder uit als ik het bij de KPN afsluit. Ik heb al account bij KPN en daar krijg ik het tot 1 augustus het voor €9.99 en daarna moet ik €13.99 betalen. Ik ben dan dus duurder uit


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Omdat Viaplay bij de providers meer in rekening brengt misschien? En de providers dat dus doorberekenen.

De providers moeten/willen ook een app voor op hun TV ontvangers ontwikkelen. Dat moet ook betaald worden hé. Dus eigenlijk heel logisch dat je bij KPN meer betaald. 

Ik lees ook iets over een live kanaal ofzo wat je bij KPN hebt en rechtstreeks bij Viaplay niet.


*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic