Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

@DexterXL

Je hebt een verbasterde versie. Het zit zo.

Neem je je Viaplay abonnement via kpn dan krijg je tot en met juli ook de beschikking over een TIJDELIJK live kanaal op de zaterdagen en zondagen van de raceweekenden. Daar is alleen Formule 1 op te zien.
Het tijdelijke kanaal is om de eerste maanden inderdaad te monitoren hoeveel gebruikers er zijn. Viaplay heeft dan de tijd, tot augustus, om hun streamcapaciteit hierop af te regelen.

Daarna en voor het overige aanbod aan sport, series en films ben je aangewezen op de app van Viaplay. Die dan i.i.g. in je smart-tv (model v.a. 2019), tablet en smartphone aanwezig is. En via de website http://viaplay.com/nl natuurlijk.

De hoop is dat medio augustus de Viaplay app ook in de decoder is, maar dat is helaas nog niet zeker.

Het via kpn afgesloten abonnement op viaplay blijf je hoe dan ook via je kpn-factuur betalen.

Nu ik dit weer lees neem ik het Viaplay abonnement toch maar bij KPN, ben toch een beetje bang dat het rechtstreeks bij Viaplay en streamen via de app hakkelen en steeds uitvallen wordt, de welbekende kinderziektes ivm te grote drukte.


Ik hoop dat het downloaden van de app goed gaat. Ze gaan het om 0:00 uur online zetten, kunnen ze dat niet beter om 21:00 uur doen? Zo dat er verspreid gedownload kan worden. 


@ Dennis

Ach, de Formule 1 begint ook niet direct. De trainingsdagen zijn 10 t/m 12 maart. Dat had Ziggo ook nooit en boeit mij ook niet echt. En het eerste raceweekend is 18 t/m 20 maart. Het overige aanbod loopt ook niet weg: on demand hè.

Ik maak het account komende week even via kpn.

Maar jij hebt het al via Viaplay zelf toch? Ach, het zal wel lukken met de app. Anders doe je het overdag even op 1 maart. De F1 begint nog niet…. :wink::race_car:


Hallo,

Ik heb een vraag.

Moet je eerst ViaPlay registreren ( eventueel ander emailadres) en dan bij KPN aanzetten ?

 

groet


Nee, @FMPostema . Je vraagt het aan via MijnKPN. Daar volgt dan je registratie ook. Geen idee of je dan een (ander) e-mailadres mag/kan opgeven dan je voor kpn gebruikt, maar dat weet ik nog niet; het werkt a.h.g.i. vanaf morgen.

Doe je het via MijnKPN dan kun je A. de komende maanden over het lineaire F1 kanaal beschikken en B. gaat je betaling voor Viaplay via de kpn nota verlopen.

Vraag je het aan bij Viaplay zelf dan gaan bovenstaande A en B niet op. En kan je het ook niet alsnog via kpn laten lopen.


Zojuist de Viaplay app op mijn LG OLED geïnstalleerd en al vast wat rond gekeken naar het aanbod binnen de app. Heb sinds kort een KPN internet only abbo afgesloten icm de viaplay deal, helaas nog geen bericht van KPN met de viaplay login gegevens. Ook in de mijnKPN app is viaplay nog niet te vinden of te koppelen. Nog even geduld dus, hopelijk word dit één dezer dagen vlot uitgerold.

Heeft iemand misschien meer duidelijkheid wanneer viaplay echt aangeboden gaat worden bij KPN?, in alle advertenties staat heel leuk vanaf Maart beschikbaar bij KPN, maar dat wil dus blijkbaar niet zeggen vanaf 1 maart.


Ik heb bij ViaPlay zelf een abonnement genomen, bij mij is het niet te downloaden op mijn Samsung tv’s (Tizen) en ook niet op mijn iPhone. 


@Dennis Schreve op android tv en telefoon wel al beschikbaar 


@Dennis Schreve op android tv en telefoon wel al beschikbaar 

Op de Samsung (besturingssysteem Tizen) is die er nog niet, 😞 inmiddels op mijn iPhone 8 Plus staat ie erop. 😉


De app staat al op mijn iphone en op mijn tv maar ik heb nog geen inloggegevens, de KPN is geloof ik nog niet zo ver, de inloggegevens van het forum werken niet.

Heb eerst maar mijn belasting verstuurd, daar word ik financieel beter van, Viaplay kost alleen maar geld :yum:

Update:
'Heb gebeld en de gegevens worden me per mail gestuurd.


Ik heb de app op mijn tv en tablet kunnen installeren.

Als je je rechtstreeks bij Viaplay aanmeldt, kun je blijkbaar alléén betalen met een creditcard en als je die niet hebt, wat dan?

Of heb ik iets verkeerd gelezen?

 


Ik heb de app op mijn tv en tablet kunnen installeren.

Als je je rechtstreeks bij Viaplay aanmeldt, kun je blijkbaar alléén betalen met een creditcard en als je die niet hebt, wat dan?

Of heb ik iets verkeerd gelezen?

 

Je kan ook betalen met iDeal als je bij de betalings gedeelte komt alleen dit wordt nergens vermeld op de site.


Het is 1 maart, ik heb helaas nog geen mailtje van KPN ontvangen.

Wel bij “blijf op de hoogte” ingevuld en dat is destijds ook bevestigd.

Tot wanneer blijft de actie van € 4,-- extra korting geldig? 


Viaplay app nog niet in de AppStore, kan het pakket Viaplay ook nergens vinden in Mijn KPN, lekker aanmelden zo. 🤔


Het is 1 maart, ik heb helaas nog geen mailtje van KPN ontvangen.

Wel bij “blijf op de hoogte” ingevuld en dat is destijds ook bevestigd.

Tot wanneer blijft de actie van € 4,-- extra korting geldig? 

Hallo @joop2011 , van 1 maart 2022 tot 1 augustus 2022, zowel via KPN als rechtstreeks bij Viaplay.


Viaplay app nog niet in de AppStore, kan het pakket Viaplay ook nergens vinden in Mijn KPN, lekker aanmelden zo. 🤔

Hallo @RuudDelft , zoals ik al eerder schreef, ik heb de app gewoon op mijn smart-tv en tablet kunnen installeren.

 


Viaplay app nog niet in de AppStore, ...

De Viaplay app staat wel in de Playstore van Google.

Bron

 

Ook in de app store van Apple lijkt hij aanwezig te zijn.

Bron


Ik heb de app op mijn tv en tablet kunnen installeren.

Als je je rechtstreeks bij Viaplay aanmeldt, kun je blijkbaar alléén betalen met een creditcard en als je die niet hebt, wat dan?

Of heb ik iets verkeerd gelezen?

 

Je kan ook betalen met iDeal als je bij de betalings gedeelte komt alleen dit wordt nergens vermeld op de site.

Hallo @Casper9561 , bedankt voor de info.

 


Je kan als partner, nog niet KPN selecteren voor de 5 euro korting

 


Je kan als partner, nog niet KPN selecteren voor de 5 euro korting

Welke 5 euro korting?


Viaplay app nog niet in de AppStore, ...

De Viaplay app staat wel in de Playstore van Google.

Bron

 

Ook in de app store van Apple lijkt hij aanwezig te zijn.

Bron

Ja klopt, toen ik m’n berichtje schreef nog niet, enkele minuten later ineens wel. 😄


Je kan als partner, nog niet KPN selecteren voor de 5 euro korting

 

Dat kan alleen als je Viaplay via de KPN hebt aangeschaft en als je nog geen ander entertainment-korting hebt.
Overigens dat hoef je niet te selecteren de korting krijg je automatisch


Je kan als partner, nog niet KPN selecteren voor de 5 euro korting

Welke 5 euro korting?

Als je bij KPN mobiel en internet hebt, kan je bij één pakket 5 euro korting krijgen.

Dat kan je in je account ( KPN) aangeven. Kan slechts bij één pakket, dus als je bv al Netflix hebt gedaan, kan het niet meer.

Werkt alleen als je dus een husselabonnement (internet) PLUS mobiel hebt.

 


Je kan als partner, nog niet KPN selecteren voor de 5 euro korting

 

Dat kan alleen als je Viaplay via de KPN hebt aangeschaft en als je nog geen ander entertainment-korting hebt.
Overigens dat hoef je niet te selecteren de korting krijg je automatisch

In ViaPlay moet je dat aangeven.

 


Klopt het dat viaplay nog niet via KPN kunt toevoegen??