Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Is gelukt Bedank allemaal 


Viaplay besteld via KPN maar nog steeds geen activering email gekregen


nee, ik ook niet maar ik wacht geduldig af :-)

 


Viaplay is inmiddels te activeren via MijnKPN.

Hier nog steeds niet.

En moet je ook een apart account bij ViaPlay aanmaken ?

 

Je kunt Viaplay via KPN activeren via onze klantenservice, via de TV ontvanger (met de laatste versie van de software → versie HTML HTML4.138.202) of via MijnKPN. 

Na het bestellen ontvang je een bevestiging per e-mail en een aparte bevestiging met meer informatie.

Met de 2e aparte e-mail kun je Viaplay via KPN activeren:

  1. Klik op Viaplay activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst één aan)
  3. Activeer Viaplay bij KPN en ga door naar de Viaplay website
    Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding! 
  4. Maak een Viaplay account aan
  5. Download de Viaplay app op je favoriete apparaten 

De app is inmiddels in de PlayStore van Samsung. Minimale bouwjaar 2016, het werkt tot nu toe goed. Ik kijk nu naar de serie “Walker.”

@PeterG je moet wel een Samsung account aanmaken, want ook jou tv zelf heeft z’n firmware-updates nodig. En de apps die erop staan ook:

  • Viaplay
  • NLZIET
  • Netflix
  • Videoland enz. 

Dan heb je ook niet continu een computer/telefoon nodig om het te streamen naar je tv. En ik wordt ook niet lastig gevallen met mailtjes. 


Hier nog steeds niet in "mijn KPN".  Ik geef het op. Ga wel naar HBOmax en kijk ik geen F1.

succes allemaal.

 


Ik heb een kpn abonnement afgesloten met via play. Maar als ik deze wil aanzetten in mijn kpn moet ik als nog betalen ? Hoe kan dit

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ga in de MijnKPN-app naar - TV - Entertainment en daar kun je Viaplay bestellen.


Ik heb een kpn abonnement afgesloten met via play. Maar als ik deze wil aanzetten in mijn kpn moet ik als nog betalen ? Hoe kan dit

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Als je al een abonnement met Viaplay hebt afgesloten dan moet je  niet ook nog eens bij de KPN dat afsluiten dan ga je dubbel betalen


Yes, bij mij is alles gelukt. Ik kan viaplay kijken :-):ok_hand:


Ik heb een kpn abonnement afgesloten met via play. Maar als ik deze wil aanzetten in mijn kpn moet ik als nog betalen ? Hoe kan dit

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Als je al een abonnement met Viaplay hebt afgesloten dan moet je  niet ook nog eens bij de KPN dat afsluiten dan ga je dubbel betalen

Ik heb account bij ViaPlay opgeheven. en nog niets betaalt.

ga later nog wel eens kijekn.

Hou het voorlopig wel bij HBOMax

 


Oke dankje Peter, dat zou mooi zijn als er geen extra licentie nodig is. Ik ga nog proberen een bevestiging van Viaplay te krijgen.

Hoi, @Richard 1987 . Ben er eindelijk achter. Viaplay mag alleen in huiselijke kring vertoond worden. Dus niet in publieke ruimte.

https://help.viaplay.com/nl/er-zijn-al-twee-streams-in-gebruik/?_ga=2.91656412.779074741.1646129675-965535363.1639524996

Wat had je in de kantine willen vertonen van Viaplay? Engels voetbal? Duits voetbal?


Weer lekker voorbereid KPN, nu ligt de Mijnkpn website er ook nog uit en de wachttijd 15 min. Wat een gepruts weer


Heb mij zelf vanmiddag aangemeld bij viaplay via kpn maar heb nog steeds geen aanmeldingslink ontvangen.

gr Rob v Dam

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Weer lekker voorbereid KPN, nu ligt de Mijnkpn website er ook nog uit en de wachttijd 15 min. Wat een gepruts weer

 

Geduld is een schone zaak.

Zoals je weet, als het druk is, kan dit gebeuren.

Op de snelweg heb je dan file, zo moet je het zien. :wink:


Heb mij zelf vanmiddag aangemeld bij viaplay via kpn maar heb nog steeds geen aanmeldingslink ontvangen.

gr Rob v Dam

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb me net via MIJNKPN geabonneerd op ViaPlay.

De mail zal zo wel komen. 


Hoi!

 

Ik heb een vraag: ik heb een week of 3 geleden mezelf geabonneerd op Viaplay. Ik heb dit buiten KPN om gedaan (niet zo slim, maar een beetje te enthousiast gehandeld), dus via de website van Viaplay.

Hoe kan ik dit alsnog toevoegen aan mijnKPN? Zodat ik Viaplay Xtra kan kijken via de TV kanaal 225.

Ik heb Internet/tv en Mobiel van KPN.

 

Met vriendelijke groet! 


Hoi!

 

Ik heb een vraag: ik heb een week of 3 geleden mezelf geabonneerd op Viaplay. Ik heb dit buiten KPN om gedaan (niet zo slim, maar een beetje te enthousiast gehandeld), dus via de website van Viaplay.

Hoe kan ik dit alsnog toevoegen aan mijnKPN? Zodat ik Viaplay Xtra kan kijken via de TV kanaal 225.

Ik heb Internet/tv en Mobiel van KPN.

 

Met vriendelijke groet! 

Dat gaat nu niet meer, je kan wel Viaplay na een maand opzeggen, en dan alsnog aanmelden via KPN.


Hoi!

 

Ik heb een vraag: ik heb een week of 3 geleden mezelf geabonneerd op Viaplay. Ik heb dit buiten KPN om gedaan (niet zo slim, maar een beetje te enthousiast gehandeld), dus via de website van Viaplay.

Hoe kan ik dit alsnog toevoegen aan mijnKPN? Zodat ik Viaplay Xtra kan kijken via de TV kanaal 225.

Ik heb Internet/tv en Mobiel van KPN.

 

Met vriendelijke groet! 

 

Dan moet je het abonnement bij ViaPlay opzeggen.

Wachten op de bevestiging, dan weet je wanneer het abonnement wordt beëindigd.

Daarna een abonnement via MIJNKPN nemen.

 

Helaas is dit de enige en beste optie in dit geval.


Ik heb de mail ontvangen en daarin staat dat ik binnen 24 uur een bevestiging krijgt.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee (omdat ik Netflix en Disney+ rechtstreeks heb)

 

Wanneer kan ik inloggen bij ViaPlay?

 

Dit is de mail die ik heb ontvangen:

U ontvangt binnen 24 uur uw bestelbevestiging
Tot die tijd hoeft u niets te doen. In de bestelbevestiging vindt u een overzicht van uw bestelling.

 

Mijn dank is groot.

 


Hoi!

 

Ik heb een vraag: ik heb een week of 3 geleden mezelf geabonneerd op Viaplay. Ik heb dit buiten KPN om gedaan (niet zo slim, maar een beetje te enthousiast gehandeld), dus via de website van Viaplay.

Hoe kan ik dit alsnog toevoegen aan mijnKPN? Zodat ik Viaplay Xtra kan kijken via de TV kanaal 225.

Ik heb Internet/tv en Mobiel van KPN.

 

Met vriendelijke groet! 

Dat gaat nu niet meer, je kan wel Viaplay na een maand opzeggen, en dan alsnog aanmelden via KPN.

Dankuwel!  Dat ga ik dan nu ook doen. Komt er eigenlijk nog een regulier viaplay kanaal op tv dat u weet?


@JessieSL 

Het tv kanaal is tijdelijk (!) en tot en met juli beschikbaar. Daarna is het app only. De hoop is dat de app tegen die tijd ook op de ontvanger zit.

Het tv kanaal is alleen in gebruik tijdens Formule 1 race weekenden (zaterdagen en zondag; niet vrijdagen).


Heb ik het goed gelezen dat ik Viaplay alleen op zaterdag en op zondag op de TV kan bekijken?

Dus niet op de andere dagen van de week?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Activeer Viaplay bij KPN

 

Dan krijg ik:

Je hebt geen Viaplay abonnement besteld. Bekijk de mogelijkheden.


Activeer Viaplay bij KPN

 

Dan krijg ik:

Je hebt geen Viaplay abonnement besteld. Bekijk de mogelijkheden.

Nog even geduld, @joop2011. Morgen heb je de bevestiging waarschijnlijk wel binnen en kan je Viaplay activeren.