Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Hoi
Ik heb een vraag.

Wij hebben tv internet vast bellen en 2 mobiele nummer via KPN

Hierdoor hebben we pluspakket gratis.

Maar het pluspakket  ruilen we graag in voor viaplay.

of is er een andere mogelijkheid om evt gratis of tegen een kleine vergoeding viaplay aan te zetten.

Ik zie bv aanbieding van 5 euro korting per maand. Hoeveel gaat viaplay dan kosten.

alvast bedankt.

gr Mar1960

admin: reactie toegevoegd aan lopende topic


Wij hebben tv internet vast bellen en 2 mobiele nummer via KPN

Hierdoor hebben we pluspakket gratis.

Maar het pluspakket  ruilen we graag in voor viaplay.

of is er een andere mogelijkheid om evt gratis of tegen een kleine vergoeding viaplay aan te zetten.

Ik zie bv aanbieding van 5 euro korting per maand. Hoeveel gaat viaplay dan kosten.

alvast bedankt.

Je kunt het Pluspakket niet inruilen voor Viaplay.

De kosten voor Viaplay zijn tot 1 augustus €9,99 per maand en daarna €13,99 per maand.

Als je nu al een entertainment korting hebt van €5,- per maand omdat je bijvoorbeeld Netflix, Spotify, ESPN of Film1 hebt dan krijg je niet nog een keer €5,- per maand.

Heb je nu nog geen entertainmentkorting dan ga die krijgen omdat je ook een mobiel abonnement bij KPN hebt. Je bent dan dus tot 1 augustus €4,99 per maand kwijt en daarna €8,99 per maand.


Hallo ik wil graag viaplay maar omdat mijn abonnement bij kpn van 2013 is moet ik het eerst aanpassen  Nu heb ik al het hoogste abonnement dus ik kan niets aanpassen en er valt niets te veranderen.

Nu kan ik dus geen viaplay aanvragen zegt de app en zou ik het via viaplay zelf moeten doen en dat wil ik niet!

Iemand tips hoe ik het wel gewoon bij kpn kan houden?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Nou ik hoop voor de KPN'ers dat als de Viaplay app beschikbaar is via de ontvanger, dat die wel lekker snel en soepel loopt.

Hier thuis op de Next box net getest. van de concullegas. Die is echt enorm traag, reageert sloom en het duurt een eeuw om je mailadres en wachtwoord in te voeren. Iig dikke No-go voor het gebruiksgemak. Je bent een half uur verder eer je een serie of sport bent gestart,... Er is geen snelheid in te krijgen, onding. Dan werkt zelfs streamen via een ouderwetse chromecast (heb trouwens een hekel aan dat woord) vele malen soepeler,… maar ook omslachtiger,... 

 

 


Tot op heden wijst alles op een groot "fiasco in de maak".

Ik houd mijn hart vast en voorzie vanaf komend weekend een explosie van klachten.


@LizaMarie Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wanneer je een ‘verouderd*’ internet abonnement hebt is het inderdaad niet mogelijk om Viaplay toe te voegen, dit kan pas wanneer je het abonnement omzet naar een Hussel abonnement. Dit kan je zelf doen in MijnKPN. Als je er niet helemaal uitkomt kan je hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Meer informatie hierover vindt je op de pagina Viaplay bij KPN


@LizaMarie 

Met een oud Alles in 1 glasvezel xxxxxx abonnement kan je Viaplay niet toevoegen om te betalen via de kpn factuur.

Overigens maakt het voor de prijs niet uit, Viaplay via henzelf (zij schrijven het dan maandelijks af) kost hetzelfde.

Website Viaplay om abonnement te nemen én te kijken: http://viaplay.com/nl-nl .

Verder maakt het voor het '’kijkgenot'’ niet uit; de app heb je via smart-tv of smartphone (of tablet) sowieso nodig als je meer dan alleen F1 wilt zien. Met de app in de smartphone kun je het met een chromecast op je tv vertonen (casten).


Tot op heden wijst alles op een groot "fiasco in de maak".

Ik houd mijn hart vast en voorzie vanaf komend weekend een explosie van klachten.

 

Indd! Al is de app op onze Google TV wel enorm stabiel en snel gelukkig. Films en series draaien ook vlekkeloos.

Afgelopen week met de pre season testing tijdens het live kijken, heel enkel een vastlopend beeld gehad. (en ja, dat gebeurde ook wel eens op ziggo sport) Meer gewoonweg niet.

Wie weet hebben ze die issues wel opgelost. Maar tis afwachten wat er zondag tijdens de live stream zal gaan voorkomen. Ben wel benieuwd haha :grin:


Hallo, zijn er veel KPN abonees die eesrt een nieuw (hussel) moeten afsluiten voordat zij Viaplay in het pakket kunnen krijgen. Ik ben uiterst tevreden met mijn huidige pakket maar moet eerst een ander pakker nemen voor 10 euro extra en dan pas kan Viaplay erbij. Dit schijnt te komen omdat ik een "te oud” abonnement schijn te hebben!! Bij KPN kennen ze waarschijnlijk dus geen trouwe klanten want zo noem ik dat. Als je een nieuw abbo neemt krijg je van alles bij KPN maar trouwe klanten moeten eerst meer gaan betalen en dan nog een abbo voor Viaplay. Te triest en nu dus toch maar naar Ziggo.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


@BobTeun Er is al veel over gesproken.  U heeft een oud abonnement.  Dat is een vast pakket waar niets aan toegevoegd kan worden. Het is niet van druk maar op een knop en het werkt. De huidige abonnementen zijn flexibel.  Je kan er iets aan toevoegen of er iets uithalen. 


Hallo Joep. Tot op heden heb ik alles kunnen toevoegen wat ik wilde. KPN wil gewoon dat iedereen een Hussel abbo neemt waarbij je eventuele voordeelpakketten uit het verleden niet mee kan nemen. In plaats van allerlei lokkertjes voor nieuwe klanten zou KPN ook eens aan zijn trouwe klanten moeten denken.


Tot op heden wijst alles op een groot "fiasco in de maak".

Ik houd mijn hart vast en voorzie vanaf komend weekend een explosie van klachten.

Daar ben ik eerlijk gezegd ook bang voor. 


---

Wanneer je een ‘verouderd*’ internet abonnement hebt is het inderdaad niet mogelijk om Viaplay toe te voegen, dit kan pas wanneer je het abonnement omzet naar een Hussel abonnement. 

---

@Vikash Ik neem aan dat bovenstaande belangrijke info terug te vinden is op de pagina waar je naar verwijst:

---

Meer informatie hierover vindt je op de pagina Viaplay bij KPN

---


@Vikash Ik neem aan dat bovenstaande belangrijke info terug te vinden is op de pagina waar je naar verwijst:

Zeker! 

 


@Vikash Ik neem aan dat bovenstaande belangrijke info terug te vinden is op de pagina waar je naar verwijst:

Zeker! 

 

Wanneer gaat KPN de abonnementen moderniseren en uitbreiden?


@Vikash Ik neem aan dat bovenstaande belangrijke info terug te vinden is op de pagina waar je naar verwijst:

Zeker! 

 

Andere vraag hoe kan je anders kijken bij KPN met ViaPlay?
"Let op: Bij ViaPLay kun je alleen kijken met de ViaPlay app.”
Bied KPN nog meer extra streams op kanaal 225? en is het niet meer tijdelijk?


Bied KPN nog meer extra streams op kanaal 225? en is het niet meer tijdelijk?

Via kanaal 225 worden tot 1 augustus de live F1 races uitgezonden en daarna is het exit kanaal 225 en kan er alleen nog via de Viaplay app gekeken worden.


Bied KPN nog meer extra streams op kanaal 225? en is het niet meer tijdelijk?

Via kanaal 225 worden tot 1 augustus de live F1 races uitgezonden en daarna is het exit kanaal 225 en kan er alleen nog via de Viaplay app gekeken worden.

Uh maar KPN bied iets anders staat er?
"Let op: Bij ViaPLay kun je alleen kijken met de ViaPlay app.” 
Schijnbaar kan je bij KPN anders kijken met ViaPlay en is de app niet benodigd?


Bied KPN nog meer extra streams op kanaal 225? en is het niet meer tijdelijk?

Via kanaal 225 worden tot 1 augustus de live F1 races uitgezonden en daarna is het exit kanaal 225 en kan er alleen nog via de Viaplay app gekeken worden.

Uh maar KPN bied iets anders staat er?
"Let op: Bij ViaPLay kun je alleen kijken met de ViaPlay app.” 
Schijnbaar kan je bij KPN anders kijken met ViaPlay en is de app niet benodigd?

Dat begrijpt u verkeerd. KPN heeft niets anders. Viaplay werkt alleen via de app. Ook bij KPN. 


"Let op: Bij ViaPLay kun je alleen kijken met de ViaPlay app.” 

En bij KPN kan je tot 1 augustus ook via kanaal 225 kijken. That's it.


Bied KPN nog meer extra streams op kanaal 225? en is het niet meer tijdelijk?

Via kanaal 225 worden tot 1 augustus de live F1 races uitgezonden en daarna is het exit kanaal 225 en kan er alleen nog via de Viaplay app gekeken worden.

Uh maar KPN bied iets anders staat er?
"Let op: Bij ViaPLay kun je alleen kijken met de ViaPlay app.” 
Schijnbaar kan je bij KPN anders kijken met ViaPlay en is de app niet benodigd?

Dat begrijpt u verkeerd. KPN heeft niets anders. Viaplay werkt alleen via de app. Ook bij KPN. 

Dus KPN is zijn trouwe klanten aan het misleiden? 


Dus KPN is zijn trouwe klanten aan het misleiden? 

Hoe kom je daar toch bij?

Zie mijn vorige bericht.


"Let op: Bij ViaPLay kun je alleen kijken met de ViaPlay app.” 

En bij KPN kan je tot 1 augustus ook via kanaal 225 kijken. That's it.

Is kanaal 225 een streaming kanaal waar je via KPN ViaPlay naar streamt(cast)? 


"Let op: Bij ViaPLay kun je alleen kijken met de ViaPlay app.” 

En bij KPN kan je tot 1 augustus ook via kanaal 225 kijken. That's it.

Is kanaal 225 een streaming kanaal waar je via KPN ViaPlay naar streamt(cast)? 

Nee, dat is een gewoon lineair kanaal waar tot 1 augustus de formule 1 races live op uitgezonden worden. Dit kanaal wordt op verzoek van Viaplay beschikbaar gesteld omdat Viaplay nog onvoldoende capaciteit heeft om ongestoorde uitzending via hun streaming omgeving te kunnen garanderen. 


"Let op: Bij ViaPLay kun je alleen kijken met de ViaPlay app.” 

En bij KPN kan je tot 1 augustus ook via kanaal 225 kijken. That's it.

Is kanaal 225 een streaming kanaal waar je via KPN ViaPlay naar streamt(cast)? 

Nee, dat is een gewoon lineair kanaal waar de formule 1 races live op uitgezonden worden. Dit kanaal wordt op verzoek van Viaplay beschikbaar gesteld omdat Viaplay nog onvoldoende capaciteit heeft om ongestoorde uitzending via hun streaming omgeving te kunnen garanderen. 

Oh als ik ViaPLay neem bij KPN kan ik kijken op kanaal 225 of 200?