Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

dat kan dan toch met je kpn ID want als ik een account wil maken krijg ik ..zie boven …

en als ik zeg wachtwoord vergeten.   krijg ik in het engels een mail… klopt dat ?

Had je nu al eerder jouw Viaplay geactiveerd en dus al een Viaplay account aangemaakt?

Kies voor "Inloggen" en niet voor "Account aanmaken".

Het zou me niets verbazen als die mail voor het "vergeten wachtwoord" in het Engels is.

Kan je ondertussen al inloggen?

ja het is gelukt.  maar kreeg nu de mail in het Nederlands.. top thanks voor het helpen

 

 

 


Hoi @Schagen.net, ik heb je topic samengevoegd met dit verzameltopic. In het startbericht kun je hier alles over vinden!


Viaplay kent inderdaad maar één pagina voor aanmelden of inloggen,... Hebben ze niet heel handig gedaan, je moet alleen even goed klikken.

Wat betreft de wachtwoord herstelmail. Die kwam bij mij zojuist gewoon in het Nederlands binnen. Maar ik heb een account buiten kpn om. Hier zou kpn eens naar kunnen laten kijken of indd de kpn aanmeldingen een Engelse email ontvangen in geval van wachtwoordherstel. 


Ik heb een viaplay afgesloten hoe kijk ik dit op mijn mobiel?
 

*admin: verplaatst naar verzameltopic


@Jjafm van opstal, welkom op ons forum! Ik heb je reactie samengevoegd met dit verzameltopic. In het startbericht helemaal bovenaan kun je hier alles over vinden!


Ik heb een viaplay afgesloten hoe kijk ik dit op mijn mobiel?
 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Hallo @Jjafm van opstal de Viaplay-app downloaden.

 


Ik heb een viaplay afgesloten hoe kijk ik dit op mijn mobiel?
 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Hallo @Jjafm van opstal de Viaplay-app downloaden.

 

 

Zie hier op de site van ViaPlay waarop je ViaPlay kunt zien en hoe. 


Dat er een bericht komt dat ik ViaPlay kan afnemen bij KPN vooruit kan ik mee leven.

Maar welke niet nadenkende figuur heeft bedacht dat zendernummer 226 nu ook een reclame uiting moet hebben, blijf zo zenders verbergen, kom op zeg hou eens op met dat idioote gedoe, eerst 225 met die reclame meuk, ik heb ook niet voor niks alle reclame mail uitgezet, ik hoef die onzin niet, ik betaal voor een dienst en zit niet te wachten op reclame van andere diensten die KPN aanbied, als ik iets wil kom ik er zelf wel op terug.


Dat er een bericht komt dat ik ViaPlay kan afnemen bij KPN vooruit kan ik mee leven.

Maar welke niet nadenkende figuur heeft bedacht dat zendernummer 226 nu ook een reclame uiting moet hebben, blijf zo zenders verbergen, kom op zeg hou eens op met dat idioote gedoe, eerst 225 met die reclame meuk, ik heb ook niet voor niks alle reclame mail uitgezet, ik hoef die onzin niet, ik betaal voor een dienst en zit niet te wachten op reclame van andere diensten die KPN aanbied, als ik iets wil kom ik er zelf wel op terug.

Hallo @Doornekamp33 , je bedoelt waarschijnlijk kanaal 225

 


...blijf zo zenders verbergen, ...

Gelukkig gebruik ik al jaren een zenderlijst waar alleen de voor ons interessante zenders in staan. Zo zijn kanaal 1 t/m 10 niet opgenomen in die zenderlijst omdat wij (uiteraard) de HD-"Glas" variant van de Nederlandse zender kijken. Kanaal 225 is uiteraard ook niet in die zenderlijst opgenomen en tot jouw bericht wist ik niet dat die nu bij alle abonnees actief is geworden.


@JanD , Nee echt 226 staat nu reclame om ViaPlay aan te schaffen, 225 had ik al verborgen maar die is nu bij mij verdwenen.

@wjb , Ik heb alle zenders die ik niet wil kijken verborgen, als KPN dan blijft klooien blijf ik zenders verborgen zetten, had net 225 gehad en vandaag  226 te pakken met Viaplay meuk, 1 tm 10 zijn bij mij ook verborgen, alle radiozenders ook, ik zap regelmatig en ga dan over alle zenders heen, kom ik dus ook nieuwe tegen.


Hallo @Doornekamp33 , voordat ik naar jou toe reageerde heb ik expres nog even gekeken en zie alleen maar 225, daarna springt’ie naar een veel hoger nummer.

 


@JanD Heb jij ViaPlay afgenomen via KPN, ik niet namelijk.

Ik heb vandaag HTML 4.139.203 ipv de aangekondigde 4.139.202, kunnen ze dus ook nog eens niet bijhouden, binnen gekregen, en zodra je op menu klikt krijg je een melding bij berichten dat je een ViaPlay abbo kunt nemen.

Daarnaast is 225 nu bij mij verdwenen, staat ook niet meer verborgen en is 226 daarvoor gekomen met deze tekst,

 


Hallo @Doornekamp33 

Ik heb geen Viaplay-abo, ook niet nodig, Ik vind de F1 wel leuk om te kijken en zie de samenvattingen bij de NOS wel en een aantal gratis complete wedstrijden via RTL Duitsland en NPO1 (Zandvoort).

Bij bij nu ook 225 leeg en verplaatst naar 226 en ook de nieuwe html...203


@JanD Kreeg jij die HTML lekker later binnen.🤪🤪🤪

Ik kijk wel F1 en ook live, voor 51,99 een heel jaar via F1 TV ga ik geen duur Viaplay voor afsluiten.

Enige nadeel, moet streamen geen app voor de TV, maar dat gaat prima.


Ik heb rechtstreeks een abonnement afgesloten bij Viaplay. Kan ik dan in het weekend via kanaal 225 kijken? Of kan dat alleen wanneer je Viaplay via KPN hebt afgesloten?

admin: reactie verplaatst naar lopende topic


Hallo @Aukje S 

Het kanaal 225 is alleen beschikbaar als je Viaplay via KPN hebt afgesloten.

admin: reactie mee verhuisd naar lopende topic 


Hallo @Aukje S 

Het kanaal 225 is alleen beschikbaar als je Viaplay via KPN hebt afgesloten.

admin: reactie mee verhuisd naar lopende topic 

Is nu kanaal 226 geworden.

 


Hallo @Aukje S 

Het kanaal 225 is alleen beschikbaar als je Viaplay via KPN hebt afgesloten.

admin: reactie mee verhuisd naar lopende topic 

Is nu kanaal 226 geworden.

Nee, Viaplay is nog altijd kanaal 225. Kanaal 226 is juist geïntroduceerd om mensen die naar kanaal 225 gaan er op te attenderen hoe ze Viaplay kunnen afsluiten. Pure reclame dus en daarmee een kanaal om snel te verbergen.


Ik heb gezien dat ziggo de viaplayapp al heeft toegevoegd aan de mediabox.

Wanneer voegt KPN het toe aan de tv-ontvanger?

Ik kan nog wel een maandje wachten, maar ik ga niet maanden wachten totdat die app er komt voor op de tv-omtvanger.


We voeren voortdurend gesprekken met diverse partijen om ons aanbod van entertainment te verrijken. We kunnen niet specifiek op die gesprekken ingaan. We zullen onze klanten informeren als er nieuwe content beschikbaar komt.


Hallo @Aukje S 

Het kanaal 225 is alleen beschikbaar als je Viaplay via KPN hebt afgesloten.

admin: reactie mee verhuisd naar lopende topic 

Is nu kanaal 226 geworden.

Nee, Viaplay is nog altijd kanaal 225. Kanaal 226 is juist geïntroduceerd om mensen die naar kanaal 225 gaan er op te attenderen hoe ze Viaplay kunnen afsluiten. Pure reclame dus en daarmee een kanaal om snel te verbergen.

Kanaal 225 is bij mij verdwenen, ik heb geen viaplay, er is nu 226 met die reclame voor terug gekomen, dus vermoed ik dat 225 alleen beschikbaar komt als je een abbo op ViaPlay neemt van KPN, en dat die 226 idd reclame is en in het leven geroepen zodat 225 weg kon en alleen de race weekenden open voor abonnees en natuurlijk hopende op meer klandizie, las al ergens dat het erg tegenviel met de aanmeldingen op Viaplay, rond de 400.000 en dat is niet genoeg om er aan te verdienen voor Nent.🤪


Kanaal 225 is bij mij verdwenen, ik heb geen viaplay, er is nu 226 met die reclame voor terug gekomen, dus vermoed ik dat 225 alleen beschikbaar komt als je een abbo op ViaPlay neemt van KPN, ...

Kanaal 225 moest wel weg want die mag vanaf dit weekend uiteraard alleen beschikbaar zijn voor Viaplay abonnees. Als iemand zonder Viaplay abonnement toch voor kanaal 225 kiest dan komt hij dus automatisch op kanaal 226 en ziet hij dus hoe hij Viaplay aan zou kunnen schaffen.

Allemaal volstrekt logisch en zeer waarschijnlijk ook tijdelijk.


Dat klopt inderdaad, kanaal 225 is alleen voor de klanten die Viaplay hebben en staat alleen open tijdens de F1 weekenden op zaterdag en zondag. 


Kan iemand mij vertellen hoe ja via play kan delen. 
Zelf heb ik het pakket erbij genomen en nu wil ik het delen met een kennis.

admin: reactie verplaatst naar lopende topic