Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

waarom kan ik Viaplay niet om ITV KPN kijken op mijn laptop op telefoon? Het kan ook niet via de Viaplay app, omdat hier mijn e-mail adres niet bekend is


@A J B Poelman : Ik heb je vraag hier naartoe verplaatst. Hier staat in detail uitgelegd hoe je te werk kunt gaan en wat er wel en niet ondersteund wordt. Mocht je, na het lezen van het startbericht toch nog vragen hebben, stel ze hier gerust. 


Bedankt Erwin maar ik alles weer gewist ben er klaar mee. Dan maar geen f1 


@A J B Poelman : Ik heb je vraag hier naartoe verplaatst. Hier staat in detail uitgelegd hoe je te werk kunt gaan en wat er wel en niet ondersteund wordt. Mocht je, na het lezen van het startbericht toch nog vragen hebben, stel ze hier gerust. 

Dag Erwin, mijn account om Viaplay te kijken heb ik op onze decoder al geactiveerd een week geleden. de zender is op de decoder wel actief, Ik wil het ook graag kunnen bekijken op mijn laptop of telefoon en dat kan helaas niet via ITV KPN en inloggen via de Viaplay app kan ik dat ook niet. Ook kan ik via de decoder ook het programma bij Viaplay terug kijken. dat is wel een tegenvaller. Zeker als je overdag moet werken en 's avonds de vrije trainingen nog wil bekijken. we hebben best een redelijk abonnement bij jullie lopen. 4 decoders met extra abonnementen en 4 GSM abonnementen. Ik hoop dat KPN het wel gebruiks vriendelijker gaat maken. Voor Ziggo klanten zijn er meer mogelijkheden om VIaplay op aparte devices te bekijken. Hoor t graag. waar je mijn vraag naar toe verplaatst heb had ik al gekeken, maar kan hier geen passend antwoordt vinden op mijn vraag. Hoor graag wat er kan!


In het eerste bericht worden alle huidige mogelijkheden genoemd @A J B Poelman. Zender 225 is alleen beschikbaar op de zaterdag en zondag tijdens de sessies, niet tijdens de vrijdag trainingen. Die kan je kijken via de app van Viaplay zelf.

Op hun website geven zij ook aan dat sportuitzendingen tot 48 uur na de uitzending via hun app terug te kijken zijn: Viaplay: Opnieuw afspelen en livestreams terugspoelen.


@A J B Poelman 

Heb je je aanvraag al afgerond met het maken van een wachtwoord voor Viaplay? 

Dat doe je via kpn.com/viaplay/activeren.

Met dat e-mail ( = gebruikersnaam = zelfde als kpn id) en wachtwoord (geheel zelf te verzinnen; bij voorkeur natuurlijk niet gelijk aan je kpn id ww) kun je inloggen op de Viaplay app en website.


In het eerste bericht worden alle huidige mogelijkheden genoemd @A J B Poelman. Zender 225 is alleen beschikbaar op de zaterdag en zondag tijdens de sessies, niet tijdens de vrijdag trainingen. Die kan je kijken via de app van Viaplay zelf.

Op hun website geven zij ook aan dat sportuitzendingen tot 48 uur na de uitzending via hun app terug te kijken zijn: Viaplay: Opnieuw afspelen en livestreams terugspoelen.

Dag Jasper,

Bedankt voor je repsons en info, maar hoe log ik in de Viaplay app in? We betalen nu voor de eerste maanden € 9,99 om via de KPN decoder formule 1 te bekijken en daarna € 14,00, Moeten we dan naast dit abonnement ook nog een los Viaplay abonnement aanschaffen om terug te kunnen kijken? Via de inlog gegevens van ITV KPN kan ik niet in de Viaplay app inloggen. of krijgen we als KPN klant inlog gegevens om in te loggen in de Viaplay app. 

Ik hoor het graag!


Via de inlog gegevens van ITV KPN kan ik niet in de Viaplay app inloggen. of krijgen we als KPN klant inlog gegevens om in te loggen in de Viaplay app.

Heb je het bericht voor jouw bericht gelezen?


In het eerste bericht worden alle huidige mogelijkheden genoemd @A J B Poelman. Zender 225 is alleen beschikbaar op de zaterdag en zondag tijdens de sessies, niet tijdens de vrijdag trainingen. Die kan je kijken via de app van Viaplay zelf.

Op hun website geven zij ook aan dat sportuitzendingen tot 48 uur na de uitzending via hun app terug te kijken zijn: Viaplay: Opnieuw afspelen en livestreams terugspoelen.

Dag Jasper,

Bedankt voor je repsons en info, maar hoe log ik in de Viaplay app in? We betalen nu voor de eerste maanden € 9,99 om via de KPN decoder formule 1 te bekijken en daarna € 14,00, Moeten we dan naast dit abonnement ook nog een los Viaplay abonnement aanschaffen om terug te kunnen kijken? Via de inlog gegevens van ITV KPN kan ik niet in de Viaplay app inloggen. of krijgen we als KPN klant inlog gegevens om in te loggen in de Viaplay app. 

Ik hoor het graag!

Alles staat in het eerste bericht van dit topic en je bevestiging! Lezen!


Het bericht van Peter, net boven jouw bericht, legt dat precies uit @A J B Poelman:

@A J B Poelman

Heb je je aanvraag al afgerond met het maken van een wachtwoord voor Viaplay? 

Dat doe je via kpn.com/viaplay/activeren.

Met dat e-mail ( = gebruikersnaam = zelfde als kpn id) en wachtwoord (geheel zelf te verzinnen; bij voorkeur natuurlijk niet gelijk aan je kpn id ww) kun je inloggen op de Viaplay app en website.

 


@A J B Poelman

Heb je je aanvraag al afgerond met het maken van een wachtwoord voor Viaplay? 

Dat doe je via kpn.com/viaplay/activeren.

Met dat e-mail ( = gebruikersnaam = zelfde als kpn id) en wachtwoord (geheel zelf te verzinnen; bij voorkeur natuurlijk niet gelijk aan je kpn id ww) kun je inloggen op de Viaplay app en website.

Dag Peter,

 

Bedankt hier was ik naar op zoek! Ik kan het nu idd bekijken op mijn telefoon en terugkijken. Daar ben ik blij mee. 


via  play  aangevraagt, op donderdag  17 maart via  mijn kpn.

 

wanneer ontvang ik de activerings mail.

in mijn kpn staat via play wel. maar nog geen mails ontvangen


Sluit je ViaPlay af via KPN… krijg je ‘zendpauze’ in beeld. Geen achtergronden, trainingen terugkijken… niks. Alleen live zaterdagtraining en zondag de wedstrijd. Had beter direct bij Viaplay kunnen kopen… KPN heeft me kennelijk weer knollen voor citroen verkocht. 🤬

 

ps. Ik krijg tijdens de zendpauze wél reclame te zien 😤


Sluit je ViaPlay af via KPN… krijg je ‘zendpauze’ in beeld. Geen achtergronden, trainingen terugkijken… niks. Alleen live zaterdagtraining en zondag de wedstrijd. Had beter direct bij Viaplay kunnen kopen… KPN heeft me kennelijk weer knollen voor citroen verkocht. 🤬

 

ps. Ik krijg tijdens de zendpauze wél reclame te zien 😤

Mensen lezen niet en geven dan anderen de schuld. Rare wereld leven we in.

68 pagina,s in dit topic waarin het bijna op elke pagina wordt uitgelegd. 


via  play  aangevraagt, op donderdag  17 maart via  mijn kpn.

wanneer ontvang ik de activerings mail.

in mijn kpn staat via play wel. maar nog geen mails ontvangen


Goedemorgen @T.c! Fijn dat jij je klantgegevens al hebt ingevuld in jouw Forum profiel: zo heb ik het direct voor je kunnen nakijken. De activeringsmail is al naar je verzonden: op de 17e zijn er 2 mailtjes vanuit ons verzonden: een bevestiging van uw wijziging en informatie over uw wijziging. Met de link in het laatste mailtje kun je Viaplay activeren.

Ik heb de mail opnieuw naar je verzonden: heb je deze ontvangen? Laat je ook weten of het activeren gelukt is?


Goede morgen,

Waarom installeert KPN de Viaplay app niet op de Arris VIP 5202 ?

Scheelt een afstandbediening

Met vriendelijke groeten

Wilfred


Hoi @Wilfred1954 
Deze is in ontwikkeling
Wanneer hij komt is nog niet bekend, maar hij komt wel.


KPN kan die app niet maken. Die moet viaplay maken.


Bedankt Erwin maar ik alles weer gewist ben er klaar mee. Dan maar geen f1 

Precies zo denk ik er ook over dat gezeur met streamen en dan nog waardeloos commentaar wil je goed commentaar moet je er een app van mol ondergooien nee echt bagger nu 


Dank voor de snelle reacties, ik wacht af


Bedankt Erwin maar ik alles weer gewist ben er klaar mee. Dan maar geen f1 

Precies zo denk ik er ook over dat gezeur met streamen en dan nog waardeloos commentaar wil je goed commentaar moet je er een app van mol ondergooien nee echt bagger nu 

Over Mol zijn de meningen verdeeld, ik ben blij dat ik er vanaf ben, wat een fouten maakte die kerel en belangrijke zaken had je zelf allang gezien en dan kwam die er een rondje later eens mee.

Lekker via F1 TV kijken, Engels commentaar heerlijk, een verademing.


heb de mail doorgezocht maar niks ontvangen


heb de mail doorgezocht maar niks ontvangen

Ik neem aan dat je de mailbox behorende bij het emailadres van jouw KPN ID bekeken hebt.


jahoor heb maar 1 mail adres


ja hoor heb maar 1 mail adres

 

Heb je ook in de spam mag gekeken?

 

En als alles rond is, kan je het ook via deze link (scrol naar beneden kies “ViaPlay activeren”)  (wel eerst bij MIJNKPN inloggen). 

We horen het graag of het gelukt is.

 

Als het niet lukt, vul dan je gegevens zo compleet mogelijk n (in je account van dit forum) Dan kan een moderator (medewerker KPN) het voor je nakijken.