Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

joop 2011 het is gelukt.

heb mail van via play dat account is geactiveerd op kpn netwerk


Fijn dat je de mail toch gevonden hebt en het activeren gelukt is, @T.c


Fijn dat je de mail toch gevonden hebt en het activeren gelukt is, @T.c

Weet je zeker dat @T.c die mail gevonden heeft?


nee heb geactiveerd via link van joop.

mail kpn niet te vinden.

maar tus gelukt en zit nu te kijken

bedankt voor jullie hulp


Scherp, @wjb! Activeren is in ieder geval gelukt :wink:

@T.c Ik zie dat het contact e-mailadres wat gekoppeld is aan het abonnement, anders is dan het e-mailadres wat gekoppeld is aan je KPN ID Forum profiel.
Als dat aangepast moet worden, neem dan eens contact op met onze klantenservice. 


ok zal het veranderen. bedankt


Ik ben op vakantie in Dubai. Heb viaplay  via KPn aangeschaft en deze is geactiveerd.

ALs ik nu viaplay op de laptop opstart geeft hij aan dat hij dit niet kan met VPN.

IK heb NordVPN geopend en connect met nederland.

Als ik dit uit zet zegt hij dat ik vanaf mijn hudige locatie niet kan streamen.

Hoe kan ik nnu toch formule1 kijken?

admin: vraag naar centrale topic verplaatst


Hallo @Ackie dat gaat niet lukken vrees ik.

Regioblokkering en VPN

Bedrijven, hotels en scholen kunnen gebruikmaken van buitenlandse netwerken waarmee je wordt verbonden met het buitenland. In dat geval kun je onze service niet gebruiken, aangezien onze rechten gelden per land. Bepaalde netwerken kunnen het streamen van services ook blokkeren, waardoor je Viaplay niet kunt gebruiken. Onze service wordt aangeboden volgens de EU-verordering voor draagbare apparatuur, waardoor je overal in de EU en EER kunt streamen. De service is echter niet bedoeld voor gebruik met een VPN, wat ook wordt vermeld in onze voorwaarden.

bron:  Regioblokkering en VPN - Viaplay


Ik ben op vakantie in Dubai. Heb viaplay  via KPn aangeschaft en deze is geactiveerd.

ALs ik nu viaplay op de laptop opstart geeft hij aan dat hij dit niet kan met VPN.

IK heb NordVPN geopend en connect met nederland.

Als ik dit uit zet zegt hij dat ik vanaf mijn hudige locatie niet kan streamen.

Hoe kan ik nnu toch formule1 kijken?

Als je thuis een VPN server hebt staan dan zou je daarmee een VPN verbinding op kunnen zetten. Dat zou wel moeten werken.


Wat een zooi bij via play

 

op kanaal 225 lopen ze achterkwa beeld.  Geluid is in een taal die niet is verstaan. Hierdoor genoodzaakt via de app te kijken waardoor automatisch het beeld minder wordt.   Als dit morgen ook is dan maar gelijk stoppen met via zooi


Hallo,

 

Ik heb kanaal 225 op mijn tv en er staat dat je dan formule 1 kan kijken op de zaterdag en zondag.

Maar ik zet net de tv aan, maar hij gaat niet over naar de vrije training.

Terwijl die het op de app van mijn telefoon wel gewoon doet.

Weet iemand misschien waar het aan ligt?

Want het liefst kijk ik op de tv en ik had verwacht dat ik het zou kunnen kijken met viaplay extra.

 

Met vriendelijke groet,

Jarno Seijbel


Hallo,

Sinds kort Via Play geactiveerd.....wat een slecht geluid! Schande dat de KPN zo'n slechte kwaliteit levert.  Hoezo moeten we hiervoor betalen????.


Dit mag toch niet waar zijn?

Het beeld is waardeloos laat staan het geluid.

HOE IS DIT MOGELIJK DIT IS EEN WANPRESTATIE VAN FORMAAT.

De grootste en zgn. beste van Nederland, niet om aan te zien en horen.

Hadden jullie geen tijd of zin om e.a. vooraf te testen?

Overigens WAAROM IS NIET ALLES TE ZIEN OP 225? WEL HET IDIOTE TELLSELL EN DE ANDERE SHIT HIERVOOR KANALEN BESCHIKBAAR STELLEN?


De explosie aan klachten lijkt begonnen.

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/via-play-561656

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/kanaal-225-doet-het-niet-561655

https://forum.kpn.com/streaming-122/slechte-beelden-viaplay-561654

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/viaplay-kanaal-225-geluid-en-beeld-waardeloos-561657

En er zullen er waarschijnlijk nog velen volgen.


Als de amateurs het niet snel kriigen opgelost kan KPN het vergeten. Wat een wanprestatie en amateurisme.


De explosie aan klachten lijkt begonnen.

En er zullen er waarschijnlijk nog velen volgen.

Zit nu te kijken naar VT3 op kanaal 225. (Op zich vreemd want volgens mij zouden alleen de kwalificatie en de race op dat kanaal uitgezonden worden.)

Ik had wel problemen verwacht maar vooralsnog gaat het hier goed. Zowel beeld als geluid zijn goed. Hopelijk blijft dat zo. 


En? Moderators en KPN geleerden waar blijven jullie met de antwoorden en /of oplossingen aangaande VIAPLAY geluid en Beeld? F1.

NIKS TE MELDEN?


Hi allemaal, helaas gaat het via kanaal 225 nog niet helemaal zoals we dat graag zouden zien. Er is op dit moment een heel team van zowel ons als Viaplay ermee bezig. 

 

 


Ter info: klanten die vandaag Viaplay hebben besteld en nog geen activatiemail hebben gekregen kunnen via kanaal 225 al wel kijken naar de Formule 1. Als er geen beeld is even de ontvanger uit en weer aanzetten.

 


Ter info: klanten die vandaag Viaplay hebben besteld en nog geen activatiemail hebben gekregen kunnen via kanaal 225 al wel kijken naar de Formule 1. Als er geen beeld is even de ontvanger uit en weer aanzetten.

En waarschijnlijk lukt activeren via https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay/activeren.htm ook zonder dat je die activatiemail hebt gehad.

Niet geschoten is altijd mis.


Ik heb sinds een paar dagen viaplay via KPN. Klopt het dat ik op deze zender niets kan opnemen?


ik heb viapay bij kpn besteld  ja ook geactiveerd maar op kanaal 225 is niks te zien  ook vandaag niet 

en vandaag is da vrije training ben kwalificatie  dus vandaag is er f1 maar niet bij kpn blijkbaar 

 


Het is zaterdag, racedag maar kanaal 225 doet het niet. Ben ik enige met dit probleem.

Of wordt misschien alleen de kwalificatie uitgezonden vandaag?


Tot nu ben ik niet echt blij met de kwaliteit van ViaPlay. De livestream barst van de hick ups en na zo’n hick up is de resolutie ook niet om aan te gluren. Hopelijk wordt dit verbeterd.


Op 225 heb ik nog steeds geen beeld anders dan een melding dat daar zaterdag en zondag live beelden zijn. Dat is correct voor het moment?