Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

16.00 uur nog steeds geen beeld kanaal 225. 

Geen f1..…

 

Viaplay abonnement,  geactiveerd,  weken gelden

Hussel abonnement , altijd al. 

Jvc tv 2008


Ik heb nu beeld op 225, na herstart TV ontvanger


Idd ik wil ook Viaplay aanzetten, maar via tv, mijn kpn of link Google, ok krijg alleen maar foutmeldingen.

Bellen naar klantenservice met w8tijd van meer dan 15 minuten.

 

Come on KPN, met de 1 F1 van 22 hadden jullie toch kunnen voorbereiden.


Voor mij geldt hetzelfde, viaplay besteld via KPN maar op zender 225 komt alleen maar testbeeld😖

 


Kanaal 225 bestaat bij mij niet, springt gelijk naar 226
Zeer slechte informatie verstrekking


Zo te zien is dat kanaal 226.

Reset jouw TV ontvanger eens.

Heb je dan wel kanaal 225?


WAAROM DOET VIAPLAY HET NIET


 

Zelfde probleem hier . ViaPlay via KPN. Wel beeld via de app, maar kanaal 225 doet het niet (staat zelfs niet in de zenderlijst). Decoder opnieuw opstarten helpt niet.

Heb jij misschien een aparte zenderlijst ingesteld? Zo niet, zou je de ontvanger willen resetten zoals bij stap 2 staat omschreven?

Ik heb geen aparte zindelijkst ingesteld, net stap 2 uitgevoerd en opnieuw opgestart. Nog geen zender 225 in de zenderlijst


16.00 uur nog steeds geen beeld kanaal 225. 

Geen f1..…

 

Viaplay abonnement,  geactiveerd,  weken gelden

Hussel abonnement , altijd al. 

Jvc tv 2008

Heb jij misschien een aparte zenderlijst ingesteld? Zo niet, zou je de ontvanger willen resetten zoals bij stap 2 staat omschreven?


Waarom kan ik geen viaplay uitzendingen terugkijken of opnemen via kanaal 225. Ik heb viaplay gekocht via KPN. De kwaliteit van live sport in de smart TV app is dramatisch en buffert voortdurend. 225 heeft goed beeld maar daar kan ik alleen direct live kijken. Zeer teleurstellend allemaal voor een premium prijs. Wordt dit verbeterd?


Ook hier geen mail ontvangen om viaplay te activeren.

@kpn hoe kunnen we dit oplossen 


Ik heb net viaplay besteld bij kpn en hoor daarna pas dat het niet mogelijk is. Nu vind ik dit al schofterig. Maar belangrijker, ik wil het annuleren. En dan is er natuurlijk heel toevallig niemand die kan helpen.

Kpn holt achteruit met de service. zit er al zolang als ik kan herinneren maar komt dicht bij het einde zo.


Wat een nachtmerrie dit wederom via KPN. Eerder vandaag besteld, maar om 4u niets werkend te krijgen. Uiteindelijk direct via Viaplay besteld en werkt uiteraard meteen. Nu betaal ik dus dubbel - hoe kom ik kosteloos van mijn KPN Viaplay abbo af?


Ik heb net viaplay besteld bij kpn en hoor daarna pas dat het niet mogelijk is.

Wie zegt dat het niet mogelijk is?


Ik heb net viaplay besteld bij kpn en hoor daarna pas dat het niet mogelijk is.

Wie zegt dat het niet mogelijk is?

Uhm🤔🤔🤔kpn zelf. Maandag pas weer iemand aanwezig. En ga nou niet zeggen dan kan je dat maandag doen, als ze een storing hebben is het toch wel zo netjes dat ze het oplossen. #gaatsteedsslechtermetKPN


Waarom kan ik geen viaplay uitzendingen terugkijken of opnemen via kanaal 225. Ik heb viaplay gekocht via KPN. De kwaliteit van live sport in de smart TV app is dramatisch en buffert voortdurend. 225 heeft goed beeld maar daar kan ik alleen direct live kijken. Zeer teleurstellend allemaal voor een premium prijs. Wordt dit verbeterd?

Verbeteren van de kwaliteit zal men bij ViaPlay best aan werken, anders zijn ze zo alle klanten kwijt.

Opnemen kan inderdaad niet, 225 is een tijdelijke zender om stream problemen wat te verzachten en je toch de wijdstrijd goed kunt zien en ViaPlay staat opnemen niet toe.

Via ViaPlay zou je naar ik heb begrepen de race tot 48 later terug kijken.

 

@wjb , @joop2011 en @JanD , zitten jullie morgen klaar om alle klachten op te vangen, ik ben de race aan het kijken.:)


Ongekend slecht… Het is 2022 en je wilt de kwalificatie terugkijken. Via kpn box kansloos, viaplay app nog slechter. De app heeft slechte beeldkwaliteit en blijft haperen, terugkijken vanaf begin lukt niet als het programma nog bezig is. Via kpn 225 mag het niet… Heerlijk begin van het nieuwe F1 seizoen, ik vrees al voor de race.

Gaat het terugkijken aangepast worden kpn anders ga ik meteen naar f1tvpro. 


Ik heb net viaplay besteld bij kpn en hoor daarna pas dat het niet mogelijk is.

Wie zegt dat het niet mogelijk is?

Uhm🤔🤔🤔kpn zelf. 

Hebben ze dan ook gezegd waarom het niet mogelijk zou zijn?


Gaat het terugkijken aangepast worden kpn anders ga ik meteen naar f1tvpro. 

Nee, het terugkijken gaat niet aangepast worden. Je kunt alleen via de app tot 48 uur terugkijken.


Ik heb net viaplay besteld bij kpn en hoor daarna pas dat het niet mogelijk is. Nu vind ik dit al schofterig. Maar belangrijker, ik wil het annuleren. En dan is er natuurlijk heel toevallig niemand die kan helpen.

Kpn holt achteruit met de service. zit er al zolang als ik kan herinneren maar komt dicht bij het einde zo.

Ik snap ook niet direct wat je bedoelt, @Dennis73? We ervaren op het moment een storing bij het bestellen van Viaplay, maar ik verneem net dat dit nu opgelost zou moeten zijn. Dus als het nog niet gelukt is, probeer het nog eens.

Als je het al wel besteld hebt, dan kun je dit niet annuleren. Dit omdat Viaplay een direct beschikbare dienst is met een opzegtermijn van 1 maand. Wat wil zeggen dat je het na een maand weer uit kunt zetten.

 

Waarom kan ik geen viaplay uitzendingen terugkijken of opnemen via kanaal 225. 

Dit is de keuze van Viaplay. 

 

Wat een nachtmerrie dit wederom via KPN. Eerder vandaag besteld, maar om 4u niets werkend te krijgen. Uiteindelijk direct via Viaplay besteld en werkt uiteraard meteen. Nu betaal ik dus dubbel - hoe kom ik kosteloos van mijn KPN Viaplay abbo af?

Heb je ook een bevestiging gekregen van je eerdere bestelling, @AJDGH? Zo niet, dan is de bestelling waarschijnlijk ook niet gebeurd en is er qua dubbele kosten niets aan de hand. Als je die bevestiging wel hebt gehad, dan zit Viaplay in je abonnement. Je kunt het dan ook via ons gebruiken. Zoals ik hierboven schreef, Viaplay via ons is een direct beschikbare dienst met een opzegtermijn van 1 maand. Je kunt het dan ook volgende maand stopzetten. Eventueel kun je contact opnemen met Viaplay om te kijken of de los afgenomen Viaplay wel stop te zetten is.

 


wil zenderpakket uitbreiden met viaplay F1 etc 

maar krijg foutcode STB-wg-14 ????

 

Groetjes Henrie 


Voor mij geldt hetzelfde, viaplay besteld via KPN maar op zender 225 komt alleen maar testbeeld😖

 

 

Is dit niet 226?

Waarschijnlijk heb je kanaal 225 verborgen.

Ga naar instellingen in de KPN tv decoder en ik dacht bij zenders of zo en kijk of hij verborgen is en geef hem vrij.


Waarom kan ik geen viaplay uitzendingen terugkijken of opnemen via kanaal 225. Ik heb viaplay gekocht via KPN. De kwaliteit van live sport in de smart TV app is dramatisch en buffert voortdurend. 225 heeft goed beeld maar daar kan ik alleen direct live kijken. Zeer teleurstellend allemaal voor een premium prijs. Wordt dit verbeterd?

 

Je hebt helemaal niets gekocht.

Je hebt een abonnement afgesloten en dat is heel wat anders.

 

Opnemen kan niet, dat wil ViaPlay niet en zei bepalen wat wel en wat niet mag.

 

ViaPlay is een streamingdienst net zoals Netflix, Disney+, etc.

 

Kanaal 225 is (helaas) tijdelijk tot 1 augustus.

Omdat ViaPlay nog onvoldoende bandbreedte heeft en dat kan je goed zien als je ViaPlay F1 via de app bekijkt. 


Ik heb net viaplay besteld bij kpn en hoor daarna pas dat het niet mogelijk is. Nu vind ik dit al schofterig. Maar belangrijker, ik wil het annuleren. En dan is er natuurlijk heel toevallig niemand die kan helpen.

Kpn holt achteruit met de service. zit er al zolang als ik kan herinneren maar komt dicht bij het einde zo.

 

Als je niet het juiste pakket hebt, kan je het (helaas) niet via KPN bestellen.

Volgens mij staat dit niet duidelijk bij KPN vermeld.

Bij KPN Hussel kan het wel.

 

Gelukkig kan je ViaPlay ook rechtstreeks bij ViaPlay zelf bestellen.

Zie hier. en klik op “ga voor ViaPlay” 

 

KPN doet alleen de facturatie voor ViaPlay.

Alleen heb je kanaal 225 tot 1 augustus alleen als je via KPN een abonnement op ViaPLay neemt. 


Gaat het terugkijken aangepast worden kpn anders ga ik meteen naar f1tvpro. 

Nee, het terugkijken gaat niet aangepast worden. Je kunt alleen via de app tot 48 uur terugkijken.

Dank voor je snelle antwoord, ik begrijp dat het een keuze is van Viaplay.
De app op de televisie lijkt niet goed te werken, inmiddels is het wel gelukt via de laptop en browser app.