Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

@Tomba04Dat klopt dat @joop2011 weinig van consumenten recht weet, hij pretendeerd bij een groothandel gewerkt te hebben en daar werden klanten naar de leverancier/producent verwezen, en dat klopt, op zakelijk is het consumentenrecht niet van toepassing.

En het verschil tussen een verkoper en bemiddelaar weet hij ook nog niet helemaal, maar het komt misschien nog wel goed, altijd hoop houden.:wink:


@joop2011, Ook een verzekering afgesloten bij een bemiddelaar betaal je rechtstreeks aan de verzekerings maatschappij en het contract is met die maatschappij, hun handtekening staat er onder.

Bemiddelen is wezenlijk anders dan verkopen, en KPN verkoopt.

Maar wat ik ook in dat bericht zeg, KPN zaait graag verwarring en meestal tuint men er in, ook een moderator zal niks anders zeggen dan hetgeen er vanuit KPN gezegt moet worden.

KPN = Wederverkoper dus aanspreekpunt, ViaPlay = Leverancier van KPN in deze.

 

Eerder in dit topic hebben we het hier uitgebreid over gehad.

Ik heb geen zin om dat allemaal weer te herhalen en weer een welles niettes discussie te starten.

Sorry @Doornekamp33 en @Katana321  , maar ik laat het hierbij. :wink:

 

Laten we s.v.p. verder on topic blijven en hebben over ViaPlay via KPN. Thanks. :wink:

 

Wil je toch verder gaan, wil je dan een nieuwe separate topic starten?

Mijn dank (en ik denk van velen) is groot. 


@Erik_ Ik heb expres dat tweede stukje niet meegenomen, je moet dat namelijk als geheel zien.

Het kan zijn dat een dienst in zijn geheel wordt nagekomen tijdens de bedenktijd, in de meeste gevallen binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een reparatie die de dag nadat de bestelling geplaatst is, volledig wordt uitgevoerd. Het is mogelijk om voor deze situaties het herroepingsrecht uit te sluiten. Hiervoor gelden wel twee voorwaarden: de consument moet instemmen met de directe levering van de diensten of digitale content en daarnaast moet de consument afstand doen van zijn herroepingsrecht. 

Hier mis je dus een belangrijk iets, de dienst moet binnen de 14 dagen geheel uitgevoerd zijn, en dat kan dus nooit bij een abonnement die langer dan 14 dagen duurt.

Dus geld er een herroepingsrecht op het afsluiten van ViaPlay, ik zou er een zaak van maken als ik het had afgesloten, 2 redenen, niet leveren binnen de gestelde 15 minuten en je niet houden aan het herroepingsrecht.


Beste kpn, 

vnadaag viaplay via MijnKPN besteld. Deze ging in storing daarbij. Na 15 min nog geen ontvangst maar wel melding op tv dat als je geen hussel hebt het niet zo lukken en die hebben wij niet. Dus toen jullie advies opgevolgd en via viaplay zelf afgesloten. Toen drie uur later een e-mail dat het er wel door was! Toen jullie klantenservice gebeld en na 20 min wachten kon de jongen aan de telefoon het abbo helemaal niet terugvinden dus was gelukje zei hij en anders moet ik maar weer bellen. Toen vanavond toch weer e-mail en ik weer bellen maar na 25 minuten wachten maar de brui eraan gegeven. Kortom en nu? Niet bereikbaar voor vragen, en niet mij verder helpen is dat de enige oplossing die jullie voor jullie storing bieden? 
 

hoor graag, Gr R vos 

Goedemorgen @R vos, welkom! We hebben je bericht verplaatst naar het verzameltopic over Viaplay. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat nu jouw situatie is. Is het inmiddels gelukt om Viaplay te bestellen? Zo niet, de snelste manier is dan toch nog een keer bellen (0800-0402). Als dat niet lukt, of je wilt het liever via het forum doen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer.

 

 

Hoi! Via mijn smart tv kan ik gewoon viaplay programma’s kijken. Het enige wat niet lukt is programma/ races terugkijken. Dan krijg ik als melding: dit programma is beëindigd. 
via mijn smartphone kan het wel. App op tv heb ik al bijgewerkt. In m’n account instellingen kan ik er ook niks over terugvinden

iemand nog tips?

Hoi @Vraagje39, kijk je echt op de Smart TV met de Viaplay app? In dat geval moet je voor vragen over wat er wel en niet met die app kan ook bij Viaplay zelf zijn. Als je keek via kanaal 225, dan klopt het. Daar uitgezonden programma's zijn niet terug te kijken. DIt is een keuze van Viaplay.

 

Maar toen ik Viaplay heb toegevoegd aan mijn abo heb ik toch echt een overeenkomst van kpn in mijn mailbox gekregen.

Ik ben wel benieuwd naar de formulering in die overeenkomst.

Voor entertainmentopties waarbij je diensten van derden afneemt (Spotify, Netflix, Viaplay, Videoland) en de facturatie daarvan via ons verloopt, met eventueel de extra mogelijkheid om via de ontvanger ook (een deel van de) content te bekijken/beluisteren gelden aanvullende Entertainment Voorwaarden. Deze Entertainment Voorwaarden zijn hier op onze website te vinden. En er wordt bij het plaatsen van de bestelling, en in de bevestiging van de overeenkomst, naar verwezen.

In het algemeen geldt dat wij verantwoordelijk zijn dat de facturatie goed verloopt. En dat het deel van de content dat je via onze ontvanger kunt bekijken/beluisteren goed functioneert en aanwezig is. Het functioneren van de dienst op en via andere apparaten blijft de verantwoordelijkheid van de dienstprovider. Dus, ter voorbeeld, als je Viaplay via ons hebt afgenomen en kanaal 225 is niet te zien, dan moeten wij dit oplossen. Maar als de losse Viaplay app die je op je mobiel hebt het niet goed doet, dan moet je bij Viaplay zelf zijn.


@Erik_ , Heb jij voor mij een beschrijving van de extra dienst Viaplay zoals die bij KPN besteld kan worden?

M.a.w. een beschrijving van datgene waar de consument een overeenkomst met KPN is aangegaan.

Waar het mij om te doen is, is de juridische afspraken die hier gemaakt worden.

Bestaat de dienst "Viaplay via KPN" uit het faciliteren van de betalingen en het tijdelijk beschikbaarstellen van kanaal 225 voor formule 1 uitzendingen op zaterdagen en zondagen?


@Tomba04Dat klopt dat @joop2011 weinig van consumenten recht weet, hij pretendeerd bij een groothandel gewerkt te hebben en daar werden klanten naar de leverancier/producent verwezen, en dat klopt, op zakelijk is het consumentenrecht niet van toepassing.

En het verschil tussen een verkoper en bemiddelaar weet hij ook nog niet helemaal, maar het komt misschien nog wel goed, altijd hoop houden.:wink:

 

Slaat nergens op.:unamused::slight_frown:

 

P.S.

Ik ben vele jaren verkoper bij een groothandel en bij een fabrikant geweest.

En hier laat ik het bij. :frowning2:


@Hekr Ja. Dat denk ik wel. Maar kanaal 225 zal het thuis niet doen.


“Maar als de losse Viaplay app die je op je mobiel hebt het niet goed doet, dan moet je bij Viaplay zelf zijn.”
Fout KPN om de app te laten werken is uw netwerk nodig KPN internet of mobiel.
Als deze basis niet goed werkt zijn jullie verantwoordelijk.


@Erik_Ik heb expres dat tweede stukje niet meegenomen, je moet dat namelijk als geheel zien.

Het kan zijn dat een dienst in zijn geheel wordt nagekomen tijdens de bedenktijd, in de meeste gevallen binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een reparatie die de dag nadat de bestelling geplaatst is, volledig wordt uitgevoerd. Het is mogelijk om voor deze situaties het herroepingsrecht uit te sluiten. Hiervoor gelden wel twee voorwaarden: de consument moet instemmen met de directe levering van de diensten of digitale content en daarnaast moet de consument afstand doen van zijn herroepingsrecht. 

Hier mis je dus een belangrijk iets, de dienst moet binnen de 14 dagen geheel uitgevoerd zijn, en dat kan dus nooit bij een abonnement die langer dan 14 dagen duurt.

Dus geld er een herroepingsrecht op het afsluiten van ViaPlay, ik zou er een zaak van maken als ik het had afgesloten, 2 redenen, niet leveren binnen de gestelde 15 minuten en je niet houden aan het herroepingsrecht.

Dat is ook niet wat wat met die zinsnede bedoeld wordt. Deze bron van jou is hierin wat onhandig omdat deze zowel digitale als fysieke diensten in een stuk behandelt. Je ziet ook dat het voorbeeld dat wordt gegeven voor een geheel nagekomen dienst een fysieke reparatie is.

Het is volkomen logisch dat een doorlopend digitaal abonnement niet in zijn geheel binnen 14 dagen nagekomen kan worden. Het gaat bij dergelijke diensten dan ook om het moment van levering, dat de dienst actief wordt. En dat is het geval bij de verschillende direct-beschikbare opties die wij hebben. 


“Maar als de losse Viaplay app die je op je mobiel hebt het niet goed doet, dan moet je bij Viaplay zelf zijn.”
Fout KPN om de app te laten werken is uw netwerk nodig KPN internet of mobiel.
Als deze basis niet goed werkt zijn jullie verantwoordelijk.

Dat is een andere dienst en heeft niets met de Viaplay app te maken.


Telt het gebruik van kanaal 225 om de viaplay F1 stream te kijken als 1 van de 2 devices waarmee je tegelijkertijd viaplay kunt gebruiken?

 

Zoals @Nick83 al aangeeft, telt kanaal 225 niet mee.

Dat is een tijdelijke service van ViaPlay omdat ViaPlay de verwachte streamgrootte tijdens de F1 nog niet aankan.

Kanaal 225 bij KPN en kanaal 200 bij Ziggo is tot 1 augustus.


@Erik_ , Heb jij voor mij een beschrijving van de extra dienst Viaplay zoals die bij KPN besteld kan worden?

M.a.w. een beschrijving van datgene waar de consument een overeenkomst met KPN is aangegaan.

Waar het mij om te doen is, is de juridische afspraken die hier gemaakt worden.

Bestaat de dienst "Viaplay via KPN" uit het faciliteren van de betalingen en het tijdelijk beschikbaarstellen van kanaal 225 voor formule 1 uitzendingen op zaterdagen en zondagen?

Viaplay valt onder de Algemene Voorwaarden en de Entertainment Voorwaarden die ik al linkte. 

 


“Maar als de losse Viaplay app die je op je mobiel hebt het niet goed doet, dan moet je bij Viaplay zelf zijn.”
Fout KPN om de app te laten werken is uw netwerk nodig KPN internet of mobiel.
Als deze basis niet goed werkt zijn jullie verantwoordelijk.

Dat is een andere dienst en heeft niets met de Viaplay app te maken.

Oh KPN biedt ViaPLay niet los aan dus je moet een dienst nemen van KPN TV of Internet.


Het is volkomen logisch dat een doorlopend digitaal abonnement niet in zijn geheel binnen 14 dagen nagekomen kan worden. Het gaat bij dergelijke diensten dan ook om het moment van levering, dat de dienst actief wordt. En dat is het geval bij de verschillende direct-beschikbare opties die wij hebben. 

Zoals ik die tekst interpreteer heeft de abonnee wettelijk weldegelijk het recht het Viaplay abonnement tot 14 dagen na levering/activering te ontbinden waarbij alleen de abonnementsgelden voor het aantal geleverde dagen verschuldigd zijn.

Vandaar ook mijn vorige bericht want cruciaal in deze is wie nu eigenlijk met wie een overeenkomst is aangegaan en waarvoor.


“Maar als de losse Viaplay app die je op je mobiel hebt het niet goed doet, dan moet je bij Viaplay zelf zijn.”
Fout KPN om de app te laten werken is uw netwerk nodig KPN internet of mobiel.
Als deze basis niet goed werkt zijn jullie verantwoordelijk.

Dat is een andere dienst en heeft niets met de Viaplay app te maken.

En dan is KPN niet aansprakelijk voor vervolgschade, ook een wettelijk iets, alleen bij langer dan 12 uur kun je de gemaakte abonnementskosten terug krijgen berekend per dag dat de betreffende dienst niet werkt.

@Erik_  In dat stukje staat "Bijvoorbeeld” ze kunnen niet alle voorbeelden geven, daaronder komt dienst

Vervolg op het geheel.

https://www.ictrecht.nl/blog/streaming-diensten-geen-koop-digitale-content

Tot slot is een interessant gevolg van dit alles dat streamingdiensten dus onder het kopje dienstverlening vallen binnen de consumentenwetgeving (want geen koop) en dat daardoor geen uitzondering meer mogelijk is op het herroepingsrecht. Althans niet meer bij abonnementsvormen. Een streamingdienst wordt in mijn ogen namelijk niet volledig nagekomen binnen de bedenktermijn, maar loopt gewoon door, zolang je een abonnement hebt. Dat betekent dat er ‘gewoon’ een 14 dagen termijn geldt (na afsluiten contract) waarbinnen een consument alsnog van de overeenkomst af kan. Uiteraard moet hij wel het gebruikte deel (bijvoorbeeld 2 weken abonnementskosten) betalen.


Beste kpn, 

vnadaag viaplay via MijnKPN besteld. Deze ging in storing daarbij. Na 15 min nog geen ontvangst maar wel melding op tv dat als je geen hussel hebt het niet zo lukken en die hebben wij niet. Dus toen jullie advies opgevolgd en via viaplay zelf afgesloten. Toen drie uur later een e-mail dat het er wel door was! Toen jullie klantenservice gebeld en na 20 min wachten kon de jongen aan de telefoon het abbo helemaal niet terugvinden dus was gelukje zei hij en anders moet ik maar weer bellen. Toen vanavond toch weer e-mail en ik weer bellen maar na 25 minuten wachten maar de brui eraan gegeven. Kortom en nu? Niet bereikbaar voor vragen, en niet mij verder helpen is dat de enige oplossing die jullie voor jullie storing bieden? 
 

hoor graag, Gr R vos 

 

Goedemorgen @R vos, welkom! We hebben je bericht verplaatst naar het verzameltopic over Viaplay. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat nu jouw situatie is. Is het inmiddels gelukt om Viaplay te bestellen? Zo niet, de snelste manier is dan toch nog een keer bellen (0800-0402). Als dat niet lukt, of je wilt het liever via het forum doen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer.

 

Oké daar ben ik weer! Bedankt voor onderstaande bericht @kpn. Ik Henny dus twee abonnementen omdat kpn via de tv aangaf dat het niet ging lukken en der een storing was op de MijnKPN app. Ik betaal dus zowel Viaplay als jullie. En kan beide niet stoppen!! 
 

Hoor graag.

 

Groetjes R Vos 


Hallo,

ik wil Viaplay activeren in mijn vakantie-bungalow.

Kan ik dan op mijn woonadres, op mijn laptop, gebruik maken van die uitbreiding op dat vakantieverblijf?

groetjes, Henk

 

ViaPlay kun je overal gebruiken, dat is het voordeel van streamingdiensten, ze zitten niet vast aan een kabeltje in de muur.

Je hebt alleen de inlog nodig van je abonnement.


@Erik_ Het is een duidelijk antwoord tot op zekere hoogte ga ik mee, maar de crux is dat wij steeds te zien kregen dat we het later moesten proberen, zie afbeelding in het forum . Als jullie hadden gecommuniceerd dat het verwerken van de aanvraag lang ging duren, zouden wij nooit bij Viaplay een abonnement afsluiten. Jullie hadden bv de volgende melding kunnen doen "Oeps er is een storing. U heeft uw zenderpakket aangepast, het kan even duren voordat uw aanvraag verwerkt is." Met deze zin hadden wij nooit een abonnement afgesloten via Viaplay

Wij blijven van mening dat KPN wanprestatie heeft geleverd en dit moet herstellen door Viaplay uit ons zenderpakket te halen en geen maand extra kosten rekening te brengen.


Zes jaar geleden zijn we bij KPN gekomen zonder een welkomspremie. Nu zes jaar later krijgen nieuwe leden ViaPlay gratis en ook nog een enorme korting op de vaste lasten. Geef mij ook gratis Viaplay. Dit is voor ons een reden om op te zeggen. Door over te stappen kunnen wij tientallen euro's per maand goedkoper, maar we zijn trouw gebleven. Graag een inhoudelijke reactie van jullie. Geen promo flauwekul praat dus.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@Geen gratis Viaplay Het is onbetaalbaar om voor iedere vast klant een Viaplay abonnement af te sluiten of korting te geven. We hebben het dan over 2.5 miljoen abonnementen. Als u het goedkoopste uit wil zijn dan is ieder jaar overstappen de beste optie. 


@Geen gratis Viaplay Het is onbetaalbaar om voor iedere vast klant een Viaplay abonnement af te sluiten of korting te geven. We hebben het dan over 2.5 miljoen abonnementen. Als u het goedkoopste uit wil zijn dan is ieder jaar overstappen de beste optie. 

 

En dat zou betekenen dat mensen die helemaal niet van Sport, etc. houden, ook hiervoor zouden meebetalen.

Ongewenst meebetalen voor een Streamingdienst, nee dat kan je niet maken en gebeurd gelukkig ook niet. 


Zes jaar geleden zijn we bij KPN gekomen zonder een welkomspremie. Nu zes jaar later krijgen nieuwe leden ViaPlay gratis en ook nog een enorme korting op de vaste lasten. Geef mij ook gratis Viaplay. Dit is voor ons een reden om op te zeggen. Door over te stappen kunnen wij tientallen euro's per maand goedkoper, maar we zijn trouw gebleven. Graag een inhoudelijke reactie van jullie. Geen promo flauwekul praat dus.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Het is ook wel heel oneerlijk hoor! :smile:

Maar inderdaad, jammer dat je nooit een welkomstkorting o.i.d. hebt gehad, maar daar was je toen zelf bij. Neem het gewoon voor lief dat je voor diensten die je afneemt doorgaans gewoon het vastgestelde tarief moet betalen. Net zoals een ander. Of moet KPN voor iedereen Viaplay gratis maken? Als je die Formule 1 zo belangrijk vindt, dan moet je gewoon 10 euro per maand betalen. 


Zes jaar geleden zijn we bij KPN gekomen zonder een welkomspremie.

Dat kan ik me niet voorstellen, ook toen kreeg je bijvoorbeeld de eerste zes maanden 50% korting. Waarschijnlijk ben je vergeten welke welkomstkorting je toen gekregen hebt.


  

“Maar als de losse Viaplay app die je op je mobiel hebt het niet goed doet, dan moet je bij Viaplay zelf zijn.”
Fout KPN om de app te laten werken is uw netwerk nodig KPN internet of mobiel.
Als deze basis niet goed werkt zijn jullie verantwoordelijk.

Dat is een andere dienst en heeft niets met de Viaplay app te maken.

En dan is KPN niet aansprakelijk voor vervolgschade, ook een wettelijk iets, alleen bij langer dan 12 uur kun je de gemaakte abonnementskosten terug krijgen berekend per dag dat de betreffende dienst niet werkt.

@Erik_  In dat stukje staat "Bijvoorbeeld” ze kunnen niet alle voorbeelden geven, daaronder komt dienst

Vervolg op het geheel.

https://www.ictrecht.nl/blog/streaming-diensten-geen-koop-digitale-content

Tot slot is een interessant gevolg van dit alles dat streamingdiensten dus onder het kopje dienstverlening vallen binnen de consumentenwetgeving (want geen koop) en dat daardoor geen uitzondering meer mogelijk is op het herroepingsrecht. Althans niet meer bij abonnementsvormen. Een streamingdienst wordt in mijn ogen namelijk niet volledig nagekomen binnen de bedenktermijn, maar loopt gewoon door, zolang je een abonnement hebt. Dat betekent dat er ‘gewoon’ een 14 dagen termijn geldt (na afsluiten contract) waarbinnen een consument alsnog van de overeenkomst af kan. Uiteraard moet hij wel het gebruikte deel (bijvoorbeeld 2 weken abonnementskosten) betalen.

Dat is de mening van de persoon die die dat blog heeft geschreven. En ik ga er vanuit dat hij kennis van zaken heeft. Maar dat hebben onze juristen ook. En zij besteden een groot deel van hun tijd aan het zorgen dat onze voorwaarden kloppen en voldoen aan wetgeving. En dan vertrouw ik er wel op, gezien hoe lang wij la direct-beschikbare-diensten binnen het abonnement op deze manier afneembaar maken, dit ook juridisch kloppend is.

Mocht je (algemene ‘je’, niet specifiek jij, Doornekamp 🙂 ) daar twijfels over hebben, dan staat het natuurlijk vrij om daar verder stappen in te ondernemen om dat te (laten) toetsen.

 

 

Beste kpn, 

vnadaag viaplay via MijnKPN besteld. Deze ging in storing daarbij. Na 15 min nog geen ontvangst maar wel melding op tv dat als je geen hussel hebt het niet zo lukken en die hebben wij niet. Dus toen jullie advies opgevolgd en via viaplay zelf afgesloten. Toen drie uur later een e-mail dat het er wel door was! Toen jullie klantenservice gebeld en na 20 min wachten kon de jongen aan de telefoon het abbo helemaal niet terugvinden dus was gelukje zei hij en anders moet ik maar weer bellen. Toen vanavond toch weer e-mail en ik weer bellen maar na 25 minuten wachten maar de brui eraan gegeven. Kortom en nu? Niet bereikbaar voor vragen, en niet mij verder helpen is dat de enige oplossing die jullie voor jullie storing bieden? 
 

hoor graag, Gr R vos 

 

Goedemorgen @R vos, welkom! We hebben je bericht verplaatst naar het verzameltopic over Viaplay. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat nu jouw situatie is. Is het inmiddels gelukt om Viaplay te bestellen? Zo niet, de snelste manier is dan toch nog een keer bellen (0800-0402). Als dat niet lukt, of je wilt het liever via het forum doen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer.

 

Oké daar ben ik weer! Bedankt voor onderstaande bericht @kpn. Ik Henny dus twee abonnementen omdat kpn via de tv aangaf dat het niet ging lukken en der een storing was op de MijnKPN app. Ik betaal dus zowel Viaplay als jullie. En kan beide niet stoppen!! 
 

Hoor graag.

Groetjes R Vos 

Ah, op die fiets, @R vos. Helaas kan ik daar niets aan doen. Dat is ook waar de rest van discussie over voorwaarden etc.. uit is ontstaan. Viaplay heeft geen annuleringstermijn. Het is een direct-beschikbare-dienst die als extra optie aan je abonnement wordt toegevoegd. Bij het bestellen ga je akkoord met de voorwaarden waarbij je ook afstand doet van de annuleringstermijn. Dit houdt in dat je de dienst minimaal een maand moet afnemen. Daarna kun je hem op elk moment weer stopzetten. Heel vervelend dat het daadwerkelijk activeren van Viaplay wat langer geduurd heeft door de storing die speelde. Maar het blijft dat de dienst dan, zodra het in het systeem verwerkt was, direct beschikbaar was voor je. Je kunt hem dan ook komende maand stopzetten.

 

 

Zes jaar geleden zijn we bij KPN gekomen zonder een welkomspremie. Nu zes jaar later krijgen nieuwe leden ViaPlay gratis en ook nog een enorme korting op de vaste lasten. Geef mij ook gratis Viaplay. Dit is voor ons een reden om op te zeggen. Door over te stappen kunnen wij tientallen euro's per maand goedkoper, maar we zijn trouw gebleven. Graag een inhoudelijke reactie van jullie. Geen promo flauwekul praat dus.

Ook jij hebt destijds een welkomstactie gehad, @Geen gratis Viaplay. Over het algemeen was dat in die tijd korting op de abonnementsprijs. Gratis Viaplay voor 9 maanden was beschikbaar als actie voor nieuwe klanten. Het is daarom niet mogelijk deze alsnog toe te passen op een bestaande klant. 


Kan ik ook weer losse formule 1 wedstrijden kopen dit seizoen? Ik zie nog geen opties in het menu.

bedankt.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic