Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

 

En zie bericht eerder, trouwe leden krijgen 9 maanden € 4,-- korting per maand.

En leden die Mobiel en internet en tv van KPN hebben en Hussel krijgen over de gehele looptijd extra € 5,-- korting per maand (als je de entertainment korting niet elders hebt gebruikt).

Omdat voor deze kanten het pluspakket gratis is, kan ik de entertainment korting hiervoor gebruiken.

Ik ben tevreden. 

 

Wat ik uit het bericht haal is dat je tot augustus €9,99 per maand betaal (met entertainmentkorting dan €4,99)

Maar......ik kan nergens lezen dat na 1 augustus je nog steeds entertainmentkorting krijgt van 5 euro.

Dat betekent dat je dan vanaf 1 augustus ipv €13,99 - €5,- entertainmentkorting dus €8,99 betaal.

Dus de hamvraag is en kan dit bevestigd worden, blijf je na 1 augustus ook entertainmentkorting houden. Dan wordt het interessant vergelijking met Ziggo. Die gaat vanaf 1 augustus gewoon naar €13,99. Geen korting dus meer.


Ik vindt 15 euro per maand echt heel veel geld voor Max verstappen, dus een paar maanden gratis via Ziggo is mooie meegenomen.

Waarom kies je dan niet voor F1 TV Pro?


Dus de hamvraag is en kan dit bevestigd worden, blijf je na 1 augustus ook entertainmentkorting houden. 

Uiteraard blijf je na 1 augustus entertainmentkorting houden, mits je ook een mobiel abonnement van kpn houdt.

Let wel op, je krijgt maar één entertainmentkorting dus als je nu ook al Netflix, Spotify of een ander entertainment pakket via kpn hebt dan krijg je er niet nog een extra entertainment korting bij.


Uiteraard blijf je na 1 augustus entertainmentkorting houden, mits je ook een mobiel abonnement van kpn houdt.

Let wel op, je krijgt maar één entertainmentkorting dus als je nu ook al Netflix, Spotify of een ander entertainment pakket via kpn hebt dan krijg je er niet nog een extra entertainment korting bij.

 

Ik geloof je graag @wjb , maar dit zou mij best over de streep kunnen trekken om alles van KPN af te nemen. Als ik nu een bestelling doe om ook glasvezel te nemen zie ik nergens de optie viaplay entertainmentkorting gehele looptijd. Alleen voor 9 maanden gratis of voor €13,99.


 Als ik nu een bestelling doe om ook glasvezel te nemen zie ik nergens de optie viaplay entertainmentkorting gehele looptijd. 

@Sebas1481 . Die wordt ook niet apart danwel vooraf vermeld. Na afsluiten van je vaste EN mobiele abonnement wordt entertainmentkorting (pas) verwerkt.

Maar je krijgt maar 1 x per maand die korting ongeacht hoeveel pakketten die eronder vallen je afneemt; Spotify, Film1, Netlfix, Viaplay.

Met de combinatie met minimaal één mobiel abo heb je met KPN TV het pluspakket sowieso gratis.


Ik ben echt net precies overgestapt naar KPN voor internet en tv. Krijg ik nu dan ook de aanbieding erbij van gratis viaplay? 


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Ziggo doet het weer veel sjieker dan KPN. Namelijk evenveel korting voor nieuwe klanten als voor de trouwe bestaande klanten. KPN geeft veel meer korting aan nieuwe klanten, bestaande klanten moeten het doen met een kort durende klein beetje korting. Jammer KPN.

Ik heb TV en Internet. Kom niet aan met korting als ik ook nog een mobiel telefoon abonnement neem, dat zou zand in de ogen strooien zijn.

Ik ben voor gelijke monniken, gelijke kappen.


Ik denk dat je helaas pech hebt, net als alle andere ‘trouwe’ KPN supporters.

Ziggo doet het weer veel sjieker dan KPN. Namelijk evenveel korting voor nieuwe klanten als voor de trouwe bestaande klanten. KPN geeft veel meer korting aan nieuwe klanten, bestaande klanten moeten het doen met een kort durende klein beetje korting. Jammer KPN.

Ik heb TV en Internet. Kom niet aan met korting als ik ook nog een mobiel telefoon abonnement neem, dat zou zand in de ogen strooien zijn.

Ik ben voor gelijke monniken, gelijke kappen.


*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Met grote verbazing hoor ik dat nieuwe abonnees Viaplay gratis krijgen… erg jammer dat de trouwe KPN klanten hierdoor benadeeld worden…. Ik heb met plezier extra pakketten toegevoegd (oa Ziggo sport) de laatste jaren en 120 euro per maand betaald zonder ook maar te zeuren, maar dit gaat me echt te ver…..

Misschien dat de commerciële afdeling nog maar eens een keer moet gaan nadenken wie de afgelopen jaren het salaris betaald hebben in plaats van deze kortzichtige actie...

 


Probeer eens contact met ze op te nemen. Je staat zo 40 min. in de wacht. Maar ja noem me eens bedrijf waar dat niet zo is tegenwoordig. Ons geld is een gewoonte geworden.


@Sebas1481 . Die wordt ook niet apart danwel vooraf vermeld. Na afsluiten van je vaste EN mobiele abonnement wordt entertainmentkorting (pas) verwerkt.

Maar je krijgt maar 1 x per maand die korting ongeacht hoeveel pakketten die eronder vallen je afneemt; Spotify, Film1, Netlfix, Viaplay.

Met de combinatie met minimaal één mobiel abo heb je met KPN TV het pluspakket sowieso gratis.

Die entertainmentkorting wordt wel van te voren vermeld. Ik heb als voorbeeld Spotify ingevuld. Maar ik wil natuurlijk ViaPlay elke maand met 5 euro korting. Ook na 1 augustus.

Dus simpel gezegd alles afnemen bij KPN, mobiel en glasvezel erbij met inderdaad Pluspakket gratis zoals je al kan zien in onderstaand overzicht en dan 5 euro entertainment korting op ViaPlay gehele looptijd. Ik ben bang, doordat dit onduidelijk is straks na 1 augustus alsnog €13,99 ga betalen.

Dit is niet duidelijk te vinden bij KPN.

 


Man man man, ik ruik wel weer heel veel Nederlands na de bekendmakingen van de aanbiedingen en acties, tis ook nooit goed :joy: ​​​​​​

Teak it or leave it. Wees blij dat er iets wordt aangeboden :nerd:

 

Zelf geen problemen met de huidige manier van introduceren. Ik pak 'm ff voor 4 maandjes bij Ziggo voor 20 euro, daarna zie ik wel weer blijft een maandelijks opzegbaar abonnement. 


Zit te lezen dat nieuwe klanten viaplay gratis krijgen. En bestaande klanten een korting 

 

Is het nou niet eens een keer tijd dat trouwe klanten eens wat gratis krijgen.ipv dat je ze blij maakt met een dooie mus


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Als jij een Ferrari koopt met een Fiat motor, betaal je dan het volle pond?

Het gaat om het aanbod en wat je er voor krijgt.


Dat is onbetaalbaar.  Kpn zou dan 2.5 miljoen klanten een gratis abonnement moeten geven.

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Ziggo is dan de Ferrari. Want die speelt fairplay. Dezelfde korting voor nieuwe als trouwe reeds bestaande abonnee houders.


Gelezen dat kpn nieuwe klanten werft met aanbod gratis formule 1 pakket voor komend seizoen terwijl vaste klanten er gewoon voor moeten betalen ik vind dit zeer bezwaarlijk en denk er dan ook over om kpn te gaan verlaten voor andere provider. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Misschien dat KPN even https://www.overons.kpn/nieuws/nieuwe-kpn-klanten-kijken-het-hele-formule-1-seizoen-gratis-viaplay/ kan aanpassen. Totale onduidelijkheid in berichtgeving. Daar staat “Vanaf maart kunnen KPN klanten Viaplay heel makkelijk bestellen via de MijnKPN app voor de introductieprijs van 9,99 euro per maand ipv 13,99. Klanten die Internet thuis, Mobiel en Viaplay combineren, krijgen ook nog eens 5,- euro korting per maand.”

 

Er zijn twee zaken:

  1. Er staat nergens tot wanneer 9,99 euro actief blijft in dit artikel.
  2. Er staat totaal onduidelijk dat je die 5 euro korting als ‘entertainmentkorting’ gebruikt en je dus op een ander pakket de korting inlevert als je voor ViaPlay kiest. Nu lijkt het in dit artikel net alsof je 5 euro korting op ViaPlay kunt krijgen en dat dit losstaat van ‘entertainment korting’.

Ik ben echt net precies overgestapt naar KPN voor internet en tv. Krijg ik nu dan ook de aanbieding erbij van gratis viaplay? 

Je kan alleen tijdens het bestellen kiezen voor deze welkomstkorting van (3 maanden korting en het hele F1 seizoen gratis Viaplay (9 maanden).

 

@King006 Wat goed dat je dit hier aangeeft. We nemen het mee


@King006 dat viel mij ook al op, maar je bent net wat sneller geweest. 😉 Ik heb nu entertainment korting op Spotify, dus voor mij gaat die entertainment korting helaas niet gelden. Omdat dit bij mij Spotify is. Dus voor mij wordt het € 9,99 per maand, maar toch goedkoper! Ziggo Sport is € 14,99 per maand. 😁


 

En zie bericht eerder, trouwe leden krijgen 9 maanden € 4,-- korting per maand.

En leden die Mobiel en internet en tv van KPN hebben en Hussel krijgen over de gehele looptijd extra € 5,-- korting per maand (als je de entertainment korting niet elders hebt gebruikt).

Omdat voor deze kanten het pluspakket gratis is, kan ik de entertainment korting hiervoor gebruiken.

Ik ben tevreden. 

 

Wat ik uit het bericht haal is dat je tot augustus €9,99 per maand betaal (met entertainmentkorting dan €4,99)

Maar......ik kan nergens lezen dat na 1 augustus je nog steeds entertainmentkorting krijgt van 5 euro.

Dat betekent dat je dan vanaf 1 augustus ipv €13,99 - €5,- entertainmentkorting dus €8,99 betaal.

Dus de hamvraag is en kan dit bevestigd worden, blijf je na 1 augustus ook entertainmentkorting houden. Dan wordt het interessant vergelijking met Ziggo. Die gaat vanaf 1 augustus gewoon naar €13,99. Geen korting dus meer.

 

Entertainmenet korting heb je gewoon continue op 1 pakket.

Je moet wel het Hussel pakket hebben. 

Ik neem het op ViaPlay en betaal dus na 1 augustus € 9,99 per maand. 


Uiteraard blijf je na 1 augustus entertainmentkorting houden, mits je ook een mobiel abonnement van kpn houdt.

Let wel op, je krijgt maar één entertainmentkorting dus als je nu ook al Netflix, Spotify of een ander entertainment pakket via kpn hebt dan krijg je er niet nog een extra entertainment korting bij.

 

Ik geloof je graag @wjb , maar dit zou mij best over de streep kunnen trekken om alles van KPN af te nemen. Als ik nu een bestelling doe om ook glasvezel te nemen zie ik nergens de optie viaplay entertainmentkorting gehele looptijd. Alleen voor 9 maanden gratis of voor €13,99.

 

Ik denk dat je dat pas na 1 maart ziet op www.kpn.com.

Dan begint ViaPlay pas.


Entertainmenet korting heb je gewoon continue op 1 pakket.

Je moet wel het Hussel pakket hebben. 

Ik neem het op ViaPlay en betaal dus na 1 augustus € 9,99 per maand. 

Ehhh...


Nieuwe klanten heel seizoen gratis Formule 1 en vaste klanten een tijdelijke korting, niet netjes.

Jullie refereren aan de kadootjes die jullie uitdelen maar die staan wat mij betreft in geen verhouding tot een heel seizoen gratis formule 1, verdere verklaringen die jullie geven snijden voor mij geen hout, ik zit al 40 jaar bij jullie toen waren er nog geen welkomstacties en ook het feit dat jullie een 24/7 helpdesk hebben is natuurlijk geen argument, het moest eens niet zo zijn. Daarnaast strooien jullie met mitsen en maren bijv. de entertainmentkorting, feitelijk is het gewoon een uitruil van het een bijv. Spotify/ESPN voor VIAplay, wat is dan het voordeel?

Draai de actie om geef trouwe klanten gratis formule 1 en nieuwe klanten de korting of iedereen evenveel korting! Jullie maken wat mij betreft in ieder geval geen goede beurt.

 


Nieuwe klanten heel seizoen gratis Formule 1 en vaste klanten een tijdelijke korting, niet netjes.

Waarom is dat niet netjes?

Wat maakt het nu uit of een nieuwe abonnee 6 maanden korting krijgt op zijn Internet abonnement, "gratis" een set "super"WiFi's krijgt of een korting op Viaplay voor een maandje of negen. Het komt allemaal op hetzelfde neer en ik snap derhalve de ophef ook niet.

 

Daarnaast strooien jullie met mitsen en maren bijv. de entertainmentkorting, feitelijk is het gewoon een uitruil van het een bijv. Spotify/ESPN voor VIAplay, wat is dan het voordeel?

Klopt maar zolang er mensen zijn die in dergelijke marketingtrucjes trappen zullen commerciële instellingen die blijven misbruiken, hoe verwerpelijk ook.