Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Dank peterg    als is het antwoord voor mij teleurstellend

viaplay afsluiten ging prima met mijn kpn

jammer dat het niet kan met de viaplay app

ik ga op zoek naar een nederlands café hier in Spanje

als de race nog doorgaat

bedankt voor je antwoord 

michel


Ruim 2000 reacties al, wat doet KPN anders of zijn de klanten mondiger.😲

Zoveel reacties zijn er niet bij Ziggo en T-Mobile is het totaal rustig met klachten, die doen iets anders of heel erg goed.🤔


Waarom heb ik via Viaplay op vrijdag geen uitzending op mijn tv?


Dat is omdat viaplay dat zo bepaald heeft. Via tv word uitgezonden om de app te ontlasten. Op vrijdag kijken er niet zoveel mensen, dus dan kan de app al de kijkers wel aan. 

In augustus hoopt viaplay dat de app voldoende capaciteit heeft. Dan word er niet meer uitgezonden via de tv en moet iedereen via de app kijken.


Dus als ik het goed begrijp is er op vrijdag geen Formule 1 trainingen zien.

Nu begrijp ik de korting die is aangeboden  9,99 per maan i.p.v. 13,99 tot augustus. ;( 

Dat is niet vermeld toen ik viaplay bij bij KPN bestelde. 

Treurige zaak, ik ga nu toch eens kijken of dit bij anderen aanbieders ook zo is.

Als dit niet zo is zal ik Viaplay bij jullie stopzetten. 


Die is wel te zien. Via de app.

Als u viaplay rechtstreeks bij viaplay zelf afsluit, dan zult u ook via de app moeten kijken. En dan kunt u op zaterdag en zondag niet via de tv kijken. Want dat is dan uitgeschakeld. 


Heb het hoogste pakket waarom betaal ik dan voor viaplay .


Ik heb per ongeluk de Zweedse Viaplay geactiveerd via KPN. Kan ik dit ergens herstellen of moet ik een taalcursus Zweeds gaan volgen...


Heb het hoogste pakket waarom betaal ik dan voor viaplay .

Nou... omdat Viaplay gewoon geld kost?


na monteur kpn aan gesloten op hussel en abbonement aan passing geen viaplay

admin: vraag naar centraal topic verplaatst


@jellem : In dit topic kun je lezen over viaplay . Mocht je hier geen oplossing vinden, laat het even weten. 


Wat een slecht bericht is dit

Voorbeeld : Je kan kijken via PC

Staat niet bij hoe ?

Meest slechte is dat je niet kan kijken via je TV

 

Zie hier hoe je ViaPlay kan kijken.

Zoals je weet is Viaplay (net zoals Netflix, Disney+, etc.) een streamingdienst. 

Als je al een wachtwoord hebt, ga dan naar deze link en klik op aanmelden. 

ViaPlay kan je dus via de browser op je PC kijken, of de app op je SmartTv, etc.

Windows 10 en 11 hebben geen app in de app store (helaas).


Ruim 2000 reacties al, wat doet KPN anders of zijn de klanten mondiger.😲

Zoveel reacties zijn er niet bij Ziggo en T-Mobile is het totaal rustig met klachten, die doen iets anders of heel erg goed.🤔

 

Misschien zijn KPN klanten kritischer en dat mag van mij natuurlijk.😉

Ik verwacht niet dat het bij Ziggo, T-Mobile, etc. beter is dan bij KPN. 😉😊😉


Waarom heb ik via Viaplay op vrijdag geen uitzending op mijn tv?

 

Op kanaal 225 bedoel je waarschijnlijk.

Van ViaPlay mag KPN (ook Ziggo, etc.) alleen de F1 op za. en zo. uitzenden. Dat is omdat ViaPlay waarschijnlijk onvoldoende bandbreedte heeft om iedereen van de goede datastream te voorzien. 

En ViaPlay bepaald wat wel en wat niet mag.

Maar je kan het via de app op de Smart TV o.a. zien.


Heb het hoogste pakket waarom betaal ik dan voor viaplay .

 

Wat bedoel je?

ViaPlay heeft helemaal niets met KPN te maken.

Het is een service van KPN om ViaPlay via KPN af te nemen. KPN verzorgt alleen de betaling naar ViaPlay en zet tot 1 augustus kanaal 225 voor ViaPlay open.

 

Iedereen moet betalen voor ViaPlay, Netflix, Disney+, etc.

Dit zijn allemaal streamingdiensten (maar dat wist je waarschijnlijk al)


Dag ik heb een viaplay abonnement via kpn maar nu zit ik op mn boot en kan ik niet via itv kpn kijken... hoe kan dat?


Dag ik heb een viaplay abonnement via kpn maar nu zit ik op mn boot en kan ik niet via itv kpn kijken... hoe kan dat?

 

Omdat ViaPlay net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst is.

Kanaal 225 mag volgens mij van ViaPlay niet via de app op de telefoon etc.

Maar je kan de app van ViaPlay downloaden op de telefoon (heb ik ook) en dan kan je via de app kijken (je moet natuurlijk wel je gebruikersnaam en wachtwoord weten de eerste keer).😉


Ik vind de Formule 1 bij viaplay maar een zielige vertoning, vergeleken bij de afgelopen jaren Ziggo


ik heb viaplay via KPN maar snap niet hoe ik dit bij viaplay aanmeld om zo films te streamen en dergelijke

wie kan me helpen

 


Ik vind de Formule 1 bij viaplay maar een zielige vertoning, vergeleken bij de afgelopen jaren Ziggo

 

In welk opzicht bedoel je dit?

 

Persoonlijk vind ik:

Beeld minder.

Kijken via app teveel reloads.

Stemmen is wennen, maar heb ik zelf verder geen problemen mee.

Kijken via kanaal 225 is stabieler dan kijken via de app op de Smart TV.

Series kijken is het beeld en geluid best goed (we kijken Dr. Death op ViaPlay).

 

Nu is een Streamingdienst en een Zender altijd erg moeilijk om met elkaar te vergelijken (denk ik). 😉

 

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is, of de beelden straks na 1 augustus (als kanaal 225 weg is) goed en stabiel is. Of ze dan inderdaad voldoende bandbreedte hebben. 


ik heb viaplay via KPN maar snap niet hoe ik dit bij viaplay aanmeld om zo films te streamen en dergelijke

wie kan me helpen

 

 

Zie ook hier, daar vind je waar je ViaPlay kunt kijken.

Zoals je wellicht al weet, is kanaal 225 tot 1 augustus en alleen op de za. en zo. van de F1. 

 

Om series en films en straks ook de F1 te kunnen kijken, moet je de app van ViaPlay downloaden op je SmartTV of Mobiele telefoon, etc.

Op de PC kan dit helaas niet, dan moet je kijken via de browser zie hier en klik op aanmelden. 


Dag ik heb een viaplay abonnement via kpn maar nu zit ik op mn boot en kan ik niet via itv kpn kijken... hoe kan dat?

 

Omdat ViaPlay net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst is.

Kanaal 225 mag volgens mij van ViaPlay niet via de app op de telefoon etc.

Maar je kan de app van ViaPlay downloaden op de telefoon (heb ik ook) en dan kan je via de app kijken (je moet natuurlijk wel je gebruikersnaam en wachtwoord weten de eerste keer).😉

Dag dank voor je bericht. Ik had het juist via kpn gedaan omdat ik dacht dan met meer schermen tegelijk te kunnen kijken. De app viaplay heb ik ook wel maar wat heb ik dan aan kpn? Helemaal niks dus. Viaplay kun je maar met twee gebruikers tegelijkertijd kijken. Wil je dan alle functies tijdens race kijken, dus berld rijder, beeld pitstraat, berld tijden, beeld race dan kan dat dus helemaal niet. Via kpn hoopte ik ook op.afstand te kunnen kijken maar zelfs dat kan dus niet. Je kunt ook niet via Kpn op vrijdag kijken. ECHT ONGELOOFLIJK... je kunt dus uiteindelijk gewoon beter alleen viaplay hebben met alle beperkingen. Is ook nog goedkoper. Echt slecht en vooral misleidend ook dat Kpn. Had ik nooi verwacht. 


Hallo @Jphw , het enigste verschil tussen via KPN en ViaPlay is dat je aan Viaplay rechtstreeks betaalt en bij KPN via KPN.

 


Ruim 2000 reacties al, wat doet KPN anders of zijn de klanten mondiger.😲

Zoveel reacties zijn er niet bij Ziggo en T-Mobile is het totaal rustig met klachten, die doen iets anders of heel erg goed.🤔

Bij Ziggo is de inhoud over ViaPlay stuk beter dan KPN.


@ArjanL3 Precies daar hinte ik ook naar, als ik bij T-Mobile of Ziggo kijk is de informatie veel duidelijker, terwijl.ik het idee heb dat KPN meer woorden heeft gebruikt.

Ruim 2000 reacties al, wat doet KPN anders of zijn de klanten mondiger.😲

Zoveel reacties zijn er niet bij Ziggo en T-Mobile is het totaal rustig met klachten, die doen iets anders of heel erg goed.🤔

 

Misschien zijn KPN klanten kritischer en dat mag van mij natuurlijk.😉

Ik verwacht niet dat het bij Ziggo, T-Mobile, etc. beter is dan bij KPN. 😉😊😉

Bij Ziggo is de app er op de Next mediabox en niet op de XL, weinig ophef terwijl de Next je extra kost per maand. (Die je er met minder stroomverbruik dubbel uithaald)

En veel duidelijker info, zo ook bij TM.

Ik denk dat KPN het onnodig lastig maakt met teveel informatie en dan op teveel plaatsen, kijk maar naar de voorwaarden als je afsluit, je krijgt er uiteindelijk dacht ik een stuk of 10 heb het niet helemaal doorlopen, waarvan er ook onnodig omdat ze over andere zaken gaan.