Skip to main content

Viaplay bij KPN

• December 8, 2021
  • 2441 reacties
  • 105484 keer bekeken
Viaplay bij KPN
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2441 reacties

• Deelnemer
  • April 1, 2022

ik vergis me het was 30 feb en volgens kpn kon ik van af vandaag opzeggen

30 februari moet nog uitgevonden worden.

het was eind feb en volgens kpn kon ik vanaf 1 april viaplay opzeggen

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

@superaz Dat kan niet. Viaplay was namelijk pas per 1 maart aan te zetten. Je kan het dus niet eind februari aangezet hebben.

Op basis van de gegevens in jouw profiel, heb ik jouw abonnement erbij kunnen pakken. Ik zie dat je Viaplay op 2 maart hebt aangezet. Daarom lukt uitzetten nog niet. Uitzetten kan vanaf morgen.

• Deelnemer
  • April 1, 2022

@superaz Dat kan niet. Viaplay was namelijk pas per 1 maart aan te zetten. Je kan het dus niet eind februari aangezet hebben.

Op basis van de gegevens in jouw profiel, heb ik jouw abonnement erbij kunnen pakken. Ik zie dat je Viaplay op 2 maart hebt aangezet. Daarom lukt uitzetten nog niet. Uitzetten kan vanaf morgen.

bedankt voor de hulp ik ga morgen kijken of ik viaplay uit kan zetten

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 1, 2022

Nou, we zijn nu 2 races verder icm Viaplay, over de manier van uitzendingen maken zal je mij hier niet horen, 1x via kanaal 225 en 1x via de app, de app is momenteel gewoon niet goed te noemen qua streamingsnelheid, hapert gewoon te vaak terwijl ik dan thuis via glasvezel 100/100 stream.

Maar hapert dan weer niet als ik via de Viaplay app op de tv een film ga kijken, dus echt F1 gerelateerd.

Als ik dan ook een grote wens aan KPN mag doorgeven, ik zou het zeer fijn vinden als kanaal 225 met alleen F1 zou blijven bestaan NA 31 juli, misschien een beetje autistisch van mijn kant, maar het werkt gewoon super in 1 keer, waarom dan toch laten vervallen….

Dat kan niet omdat Viaplay geen zender is, maar een streamingdienst en het is/wordt door Viaplay bepaald dat het via een vast kanaal tijdelijk uitgezonden mag/kan worden.

Nou, goed lezen is af en toe ook een dingetje, ik zet er toch bij dat ik dat als grote wens doorgeef om het openstellen van kanaal 225 voor ALLEEN F1 te behouden, daar kan KPN zich toch wel proberen hard voor te maken voor ons als betalende Viaplay klant via KPN? Hebben ze gelijk nog een mooie optie om F1 kijkers aan te trekken

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 2, 2022

In de toekomst komt er natuurlijk een app. Die word dan automatisch geopend als je naar kanaal 225 gaat. Net als bij Netflix. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 2, 2022

ik vergis me het was 30 feb en volgens kpn kon ik van af vandaag opzeggen

30 februari moet nog uitgevonden worden.

het was eind feb en volgens kpn kon ik vanaf 1 april viaplay opzeggen

30 februari? dat bestaat niet.

Februari heeft maar 28 dagen. 😀😉

En het ViaPlay abonnement kon je pas vanaf 1 maart aanvragen.

Als het die dag was, dan kan je hem inderdaad nu opzeggen.

wjb
Wijsgeer
  • April 2, 2022

Dat is niet waar, ik ken persoonlijk mensen die op 29 februari hun verjaardag vieren. 😉

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 2, 2022

Dat is niet waar, ik ken persoonlijk mensen die op 29 februari hun verjaardag vieren. 😉

Sorry, ik bedoelde natuurlijk dit jaar. 😀😀😀😉

Maar 30 februari, die ken ik niet. 😉

0011
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • April 2, 2022

Sorry, ik bedoelde natuurlijk dit jaar. 😀😀😀😉

Maar 30 februari, die ken ik niet. 😉

Grolsch kent deze datum niet maar 31 april wel!

• April 2, 2022

Die mag je wel weg doen, ten eerste is Grolsch al niet te zuipen, ten tweede is die al ruim 2 jaar over datum als je dat speciale jaar 2020 rekent toen 31 april nog bestond op 1 april.🤣😂

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 3, 2022

Ik ben trouwens heel benieuwd hoelang Viaplay zo kan blijven bestaan in NL…..

De afgelopen dagen heb ik wat reacties gezien van Viaplay op de kritiek die ze met/op hun diensten krijgen, vooral de F1 word zeg maar afgebrand, en als reactie geeft Viaplay aan dat ze geen bier op tafel zetten en geen polonaise lopen als Max gewonnen heeft, dat ze de ambitie uitvoeren om DE grootste sportzender in NL willen worden, en alles en iedereen die commentaar op hun hebben word met de grond gelijk gemaakt…...lekker professioneel als je al niet tegen kritiek kunt.

Dus met buitenlands voetbal, darten en F1 word je de grootste sportzender? Man wat blazen die lui hoog van de toren, en wat zijn er al een hoop mensen overgestapt op F1tv omdat F1 tenenkrommend is, de kwaliteit van de streamingsdiensten vaak maar 720p haalt.

En dan ben je blij dat je via KPN hebt afgesloten, kan je het gewoon uitzetten en klaar

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 3, 2022

Ik ben trouwens heel benieuwd hoelang Viaplay zo kan blijven bestaan in NL…..

De afgelopen dagen heb ik wat reacties gezien van Viaplay op de kritiek die ze met/op hun diensten krijgen, vooral de F1 word zeg maar afgebrand, en als reactie geeft Viaplay aan dat ze geen bier op tafel zetten en geen polonaise lopen als Max gewonnen heeft, dat ze de ambitie uitvoeren om DE grootste sportzender in NL willen worden, en alles en iedereen die commentaar op hun hebben word met de grond gelijk gemaakt…...lekker professioneel als je al niet tegen kritiek kunt.

Dus met buitenlands voetbal, darten en F1 word je de grootste sportzender? Man wat blazen die lui hoog van de toren, en wat zijn er al een hoop mensen overgestapt op F1tv omdat F1 tenenkrommend is, de kwaliteit van de streamingsdiensten vaak maar 720p haalt.

En dan ben je blij dat je via KPN hebt afgesloten, kan je het gewoon uitzetten en klaar

Zoals ik al eerder schreef, ViaPlay is de enige die heel erg tevreden met zichzelf is.

De resolutie was wel 1080, maar de stream was veel en veel te laag en dan heb je in alle gevallen een belabberd beeld. 

De stream is namelijk net zo belangrijk als de resolutie (1080 is de resolutie en de stream is in Mb/s).

• Deelnemer
  • April 4, 2022

Wil graag Viaplay bestellen via MijnKPN. Dit lukt alleen niet, word iedere keer uitgelogd. Hoe kan dit

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over Viaplay

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Redrose82, welkom terug op ons forum! Kun je het ook eens met een andere browser proberen? Of via de MijnKPN app?

Koos Vermaat
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • April 4, 2022

Overstap van XS4ALL naar KPN waarom geen gratis viaplay voor een paar maanden nieuwe aannemers bij KPN krijgen het wel 

Admin: Verplaatst naar algemeen topic over Viaplay

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 4, 2022

Overstap van XS4ALL naar KPN waarom geen gratis viaplay voor een paar maanden nieuwe aannemers bij KPN krijgen het wel 

Admin: Verplaatst naar algemeen topic over Viaplay

Dat is alleen voor nieuwe klanten en u bent geen nieuwe klant.

Admin: meeverplaatst

• Deelnemer
  • April 4, 2022

Hoi @Redrose82, welkom terug op ons forum! Kun je het ook eens met een andere browser proberen? Of via de MijnKPN app?

Hoi Thomas, 

Bedankt voor je reactie. Ook via een andere browser en de MijnKPN app word ik uitgelogd. Overigens gebeurd dit wanneer ik heb geklikt op streamingsdienst toevoegen. Ook kan ik geen pakket toevoegen of verwijderen. Ook dan word ik uitgelogd.

ArjanL3
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 4, 2022

Hallo,

Ik heb een vraag ik zit toch te denken om ViaPLay te nemen via KPN.

Schijnbaar kan ik ook via kanaal 225 kijken hoe werkt dat als je alleen KPN Internet heb?

Dit staat er bij op welke apparaten? Help?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bij welke stap gebeurt dit @Redrose82? Misschien een domme vraag, maar je hebt wel je thuis abonnement gekoppeld aan je KPN ID?

Om je abonnement te wijzigen kun je trouwens ook altijd even met ons bellen op 0800-0402.

ArjanL3
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 4, 2022

Bij welke stap gebeurt dit? Misschien een domme vraag, maar je hebt wel je thuis abonnement gekoppeld aan je KPN ID?

Om je abonnement te wijzigen kun je trouwens ook altijd even met ons bellen op 0800-0402.

Er bestaan geen domme vragen.
Bij “Streamingdiensten wijzigen of toevoegen” doe ik en dan kom ik bij ViaPlay.
Bij ViaPlay klik ik “Meer informatie”
en daar klik ik op “Op welke apparaten kan ik Viaplay kijken?” en krijg je bovenstaande foto.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@ArjanL3 ik was vergeten @Redrose82  te mentionen 😅

kanaal 225 werkt alleen als je ook TV bij ons afneemt en dus een TV ontvanger hebt.

• Deelnemer
  • April 4, 2022

Hallo,

Hoe zeg ik bij KPN Viaplay op?

Groet,

C

• Deelnemer
  • April 4, 2022

Bij welke stap gebeurt dit @Redrose82? Misschien een domme vraag, maar je hebt wel je thuis abonnement gekoppeld aan je KPN ID?

Begrijp dat ik ook kan bellen, maar geef de voorkeur om het online te wijzigen. Nadat ik heb geklikt op de link Streamingsdienst toevoegen, word ik uitgelogd. Heb inderdaad het tv/internet/telefoon thuis abonnement gekoppeld aan mijn KPN ID.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Telstar, dat kan via je MijnKPN of telefonisch via 0800-0402

@Redrose82 Ben je momenteel wel verbonden met je eigen wifi? Dus niet het mobiele netwerk en ook niet via een VPN? Is je thuis abonnement ook gekoppeld aan je KPN ID?
Wellicht zit er iets anders in de weg. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2022

@Telstar 

MijnKPN. Ga naar Producten. Thuis. Middelste kolom, onderaan: streamingdiensten toevoegen en verwijderen. Klik onder afgenomen diensten bij Viaplay op '’meer info → '’. Als je het langer dan 31 dagen hebt komt er bij het volgende scherm een button met '’Viaplay opzeggen'’.