Skip to main content

Viaplay bij KPN

Viaplay bij KPN
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Voor de derde keer op rij wil ik de vrije training terug kijken met viaplay. Maar niks doet het. Echt belachelijk! 

wjb
Superuser
  • 23 april 2022
Nancyvan der o schreef:

Voor de derde keer op rij wil ik de vrije training terug kijken met viaplay. Maar niks doet het. Echt belachelijk! 

Wil je de vrije training van vrijdag terug kijken?

Gebruik je dan wel de Viaplay app en niet kanaal 225?

• 23 april 2022

Aankomende zondagmiddag, 24 april 2022, is op de Duitse RTL, kanaal 47, de F1 volledig live te zien voor iedereen die deze zender kan ontvangen, zit in basispakket bij KPN.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 23 april 2022
JanD schreef:

Aankomende zondagmiddag, 24 april 2022, is op de Duitse RTL, kanaal 47, de F1 volledig live te zien voor iedereen die deze zender kan ontvangen, zit in basispakket bij KPN.

Maar wel met super veel reclames.

En die zijn nog lang ook.

• Nieuwkomer
  • 24 april 2022

Hallo 

Viaplay app of stream om de f1 te kijken werkt weer niet . Waardeloos viaplay 

admin: reactie samen gevoegd met lopende topic

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hi Diesel, waar loop je precies tegenaan? Hier werkt alles zowel via de telefoon als de televisie. 

• Nieuwkomer
  • 24 april 2022

Op tv wel. De via play app op tv of op een mobiel is altijd storing. Je leest ook Alleen maar dat er storing is op de via play site 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 24 april 2022

Hier niets te klagen het hele weekend, en zeker niet met dit podium aan het eind !!

Viaplay app op de telefoon en via Chromecast op de TV.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Diesel2 Ik moet zeggen dat ik zelf ook geen problemen ervaar. 

Voor wat betreft klachten over de app en de website van Viaplay zou ik je willen adviseren deze klachten bij hen neer te leggen,

Wellicht kunnen zij iets met deze feedback doen en hun diensten in de toekomst verbeteren. 

• Nieuwkomer
  • 24 april 2022

De via play site stond rood gloeiend . De race was af en de mobiele app werkte weer . 

wjb
Superuser
  • 24 april 2022
Diesel2 schreef:

De via play site stond rood gloeiend . De race was af en de mobiele app werkte weer

Houd je hart maar vast voor wat er vanaf augustus gaat gebeuren nadat de lineaire zenders bij KPN, Ziggo en anderen op zwart zullen gaan. Dan is het echt gedaan met Viaplay en zal iedereen weer terug naar de tekentafel moeten.

• 24 april 2022

Als dan de helft ophoud met ViaPlay zal het grootste leed geschied zijn, dan zullen ze het wel kunnen bolwerken.🙀👻👻

ArjanL3
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 24 april 2022
Rutger_ schreef:

@Diesel2 Ik moet zeggen dat ik zelf ook geen problemen ervaar. 

Voor wat betreft klachten over de app en de website van Viaplay zou ik je willen adviseren deze klachten bij hen neer te leggen,

Wellicht kunnen zij iets met deze feedback doen en hun diensten in de toekomst verbeteren. 

Feedback van ViaPlay is bij ons is alles OK. Ligt aan de gebruiker lol

• 24 april 2022

Hier géén Live Viaplay meer, tis dat ik voor jaarabbo heb gekozen in één keer, dus loopt ie volgend jaar pas af. Af en toe een serie'tje. En daarna is het dikke doei. App is iig naar de achtergrond verbannen. Ze hebben wat last van hoge hakken in het hoge Noorden. Verwacht ook niet dat de streamingkwaliteit tijdens live events zal verbeteren. 

Vanmiddag lekker F1 tv pro aangezet op de Google tv (met een werkende, gesideloade app) GPR over de soundbar tijdens de live race. En voor/nabeschouwing lekker via F1 tv zelf. Meest ideale combinatie, draait als een zonnetje. 

Ik ervaar (gelukkig) geen problemen met casten naar mijn chromecast (tweede generatie). Ik heb ook een Xiaomi Mi stick, maar daarop hapert zowel de Viaplay app als ook de cast functie behoorlijk. Met films en series gaat de Viaplay app op de Mi stick wél goed... Tot augustus kijk ik dus nog het liefst naar kanaal 225 maar daarna zal ik de races wel kijken op de oudere chromecast. 

PeterG
Superuser
  • 25 april 2022

@zandbergena 

Heb je nog de MI stick HD versie? Daarmee zijn die problemen die je noemt bekend.

De nieuwe MI 4k stick is vele malen beter. Ook met Android-TV 11. De HD versie heeft Android-TV 9.

Het programma Bright heeft de MI 4k stick getest. Dat vind je op Youtube.

En onlangs ook een test bij Totaaltv:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/getest-in-totaal-tv-de-xiaomi-tv-stick-4k-mediaspeler-met-android-tv/

• Nieuwkomer
  • 2 mei 2022

Ik had al abonnement viaplay via viaplay. Nu ben ik van xs4all omgezet naar kpn, kan geen app viaplay vinden, alleen door me wederom te abonneren.  Eerst opzeggen,  dan via kpn abonneren?

Admin: samengevoegd met Viaplay topic

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 2 mei 2022
Neefs schreef:

Ik had al abonnement viaplay via viaplay. Nu ben ik van xs4all omgezet naar kpn, kan geen app viaplay vinden, alleen door me wederom te abonneren.  Eerst opzeggen,  dan via kpn abonneren?

Admin: samengevoegd met Viaplay topic

Op de KPN tv decoder zit geen app van ViaPlay.

Maar op een Smart tv (vanaf 2016) of bijvoorbeeld de Chromecast, kan je perfect ViaPlay kijken. 

En kanaal 225 (alleen F1 op za. en zo.) is er maar tot 1 augustus.

P.S.

Ik geef persoonlijk altijd de voorkeur aan de app op de Smart tv, nooit problemen.😉

• Nieuwkomer
  • 2 mei 2022

Why am I paying 20 euro for viaplay when it say 10 euro till August then I pay 15 euros, kpn u didn't say 1st month 20 euros I must pay so why are u not telling the truth 

*verplaatst naar verzameltopic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi @Jeff09. On your invoice you should see the periods on which these costs are based. I'm assuming the €20,- is for two separate months.

• Nieuwkomer
  • 2 mei 2022

So this is for April en may if I understand it right? If so then it good

• 2 mei 2022

Hello @Jeff09 , the invoice consulting ViaPlay is correct.

Waarom kan ik nog geen app vinden van Viaplay 

op het kastje van jullie 

wjb
Superuser
  • 3 mei 2022
witaenfemi schreef:

op het kastje van jullie 

Je kunt die app nog niet vinden op de TV ontvangers van kpn omdat die app er (nog) niet is.

PeterG
Superuser
  • 3 mei 2022
witaenfemi schreef:

op het kastje van jullie 

Hopelijk komt het nog. Verder keuze genoeg.

https://viaplay.com/nl/devices