Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

Ook hier gaat hij zeker aan! Betaalde tot voorkort iets van 15 euro voor ziggo sport dus deze actie is mooi meegenomen.

Verder snap ik de kritiek nooit zo goed als KPN met een actie komt, het is ook nooit goed zegmaar. Dan wilt iedereen een tablet, tv, gratis viaplay of superwifi punten. Vraag me af of KPN het 1 jaar vol zou houden als ze alle nieuwe klanten acties aan alle klanten geven. 😅😅

Net voor de corona ben ik dankzij kpn via seaters naar een gratis wedstrijd van Feyenoord geweest, niks voor betaald en enkel omdat ik abonnee ben.


Iedere nieuwe klant krijgt een welkomstgeschenk van een paar honderd euro. Soms is dat wat meer, soms wat minder. Soms in de vorm van een nieuwe tv. Of een Surface tablet bijvoorbeeld. Nu in de vorm van Viaplay. Niets nieuws onder de zon lijkt me.


Een goedemorgen allemaal. We zien dat er wat verwarring was rondom de actieperiode van het Viaplay aanbod en de Entertainmentkorting. Dank voor deze signalen! Ik heb het zojuist aangepast en verduidelijkt in het topic, en de Entertainmentkorting ook toegevoegd in de Veelgestelde vragen. Als er vragen of opmerkingen zijn, laat het gerust weten.


@Alexandra, Naar mijn mening staat het er nog steeds niet duidelijk.

 

 

Combineer je Hussel internet met mobiel en Viaplay en ontvang je nog geen Entertainmentkorting voor NetflixSpotifyFilm1 of ESPN Compleet? Dan kun je de Entertainmentkorting voor Viaplay gebruiken om nog eens 5 euro korting extra te krijgen.


@Alexandra, Naar mijn mening staat het er nog steeds niet duidelijk.

 

 

Combineer je Hussel internet met mobiel en Viaplay en ontvang je nog geen Entertainmentkorting voor NetflixSpotifyFilm1 of ESPN Compleet? Dan kun je de Entertainmentkorting voor Viaplay gebruiken om nog eens 5 euro korting extra te krijgen.

Wauw :grin:  Ik ben helemaal met je eens dat dat nog beter is. Dankjewel! Ik pas het aan.


@Alexandra, Naar mijn mening staat het er nog steeds niet duidelijk.

 

 

Combineer je Hussel internet met mobiel en Viaplay en ontvang je nog geen Entertainmentkorting voor NetflixSpotifyFilm1 of ESPN Compleet? Dan kun je de Entertainmentkorting voor Viaplay gebruiken om nog eens 5 euro korting extra te krijgen.

Wauw :grin:  Ik ben helemaal met je eens dat dat nog beter is. Dankjewel! Ik pas het aan.

En het rekenfoutje is nog niet opgevallen? :wink:

Volgens mij betaal je dan vanaf augustus dan geen €9,99 maar €8,99 (€13,99 - €5,00).


Dit kán toch niet wáár zijn hé?????
 

Nieuwe klanten krijgen dit GRATIS, terwijl bestaande klanten afgescheept worden met een korting??????
Zijn nieuwe klanten van KNP dan wérkelijk belangrijker, als die al járen abonnee zijn (planet tijd)


En dan een korting van maar liefst  € 4.- per maand!!!!
€9.99 ipv €13.99
wowwwwwwwwwwwwwwwwww!!
lekker bezig KPN.


Entertainmenet korting heb je gewoon continue op 1 pakket.

Je moet wel het Hussel pakket hebben. 

Ik neem het op ViaPlay en betaal dus na 1 augustus € 9,99 per maand. 

Ehhh...

 

Sorry, ik bedoel € 8,99 inclusief Entertainment korting van € 5,--. 

 

€ 13,99 - € 5,-- is € 8,99

Eerste maanden extra € 4,-- korting, dus € 4,99 per maand.

 

Als je van F1 en Scandinavische series houd (zoals wij) dan is het toch ok. 


Dit kán toch niet wáár zijn hé?????
 

Nieuwe klanten krijgen dit GRATIS, terwijl bestaande klanten afgescheept worden met een korting??????
Zijn nieuwe klanten van KNP dan wérkelijk belangrijker, als die al járen abonnee zijn (planet tijd)

 

Je moet het zo zien denk ik: Bestaande klanten die tot vorige maand Formule 1 wilden kijken moesten Ziggo Sport Totaal afnemen als ze via KPN wilden kijken. Dat kostte 15 euro per maand.

Nu kunnen ze voor 14 euro bij Viaplay een abonnement afnemen. Kost dus bijna net zoveel.  Maar doe je het via KPN dan krijg je in ieder geval nog 4 maanden korting à 4 euro per maand en evt entertainment korting van 5 euro per maand.

Dus als KPN niks had gedaan voor bestaande klanten dan waren die met Viaplay van 15 euro per maand (voor Ziggo Sport) naar 14 euro per maand gegaan (voor Viaplay).

 

Deze aanbieding voor nieuwe klanten is uiteraard volledig bedoeld om Ziggo abbonees binnen te halen die tot vorige maand zonder meerkosten Formule 1 konden kijken. Nu kan dat niet meer dus die drempel om naar KPN over te stappen is weg. En dan snap ik wel dat KPN probeert die klanten binnen te halen.


@Alexandra Zie ik nou nog iets raars in de startpost? Je kan als bestaande KPN-klant pas vanaf maart Viaplay aanzetten middels MijnKPN, maar de actiekorting loopt maar tot 1 maart?

Dat lijkt me niet te kloppen?


Tja, ik twijfel nog wat ik zal doen, omdat het niet via normale TV ontvanger van KPN te zien is.  

En wat mij het meeste stoort als vaste KPN klant (al jaren) dat nieuwe abonnees ViaPlay gratis krijgen, en ik er voor moet betalen. 

 


@Alexandra Zie ik nou nog iets raars in de startpost? Je kan als bestaande KPN-klant pas vanaf maart Viaplay aanzetten middels MijnKPN, maar de actiekorting loopt maar tot 1 maart?

Dat lijkt me niet te kloppen?

Ik zie wat je bedoelt. We checken 'm even, dankje!


@Alexandra Zie ik nou nog iets raars in de startpost? Je kan als bestaande KPN-klant pas vanaf maart Viaplay aanzetten middels MijnKPN, maar de actiekorting loopt maar tot 1 maart?

Dat lijkt me niet te kloppen?

Ja je moet het voor 1 maart bestellen om de korting te krijgen, maar je kunt pas bestellen vanaf 1 maart. :sunglasses:  Lijkt mij dus ook wat fout te gaan...


Ik kan in MijnKPN ViaPlay nog niet activeren, maar nieuwe klanten kunnen dit wel bij hun bestelling. Ik weet dat het pas 1 maart actief is, maar als blijkt dat de kortingen tot 1 maart is dan gaat dat niet goed voor bestaande klanten. 


E

Ik kan in MijnKPN ViaPlay nog niet activeren, maar nieuwe klanten kunnen dit wel bij hun bestelling. Ik weet dat het pas 1 maart actief is, maar als blijkt dat de kortingen tot 1 maart is dan gaat dat niet goed voor bestaande klanten. 

Bestaande klanten worden weer eens flink benadeeld  en in mijn geval ik heb alles van kpn tv internet telefoon en 2x abonnement ik en mijn vrouw Ik heb Ziggo 15€ al op gezegd Maar dat Viaplay wordt voor bestande klanten een fiasco ☹️


Hi allen, dank voor de seintjes! Ik heb meer informatie, de hoogste tijd voor duidelijkheid rondom de prijzen en actieperiodes. Ik werk dit ook bij in het startbericht van het topic. Ik ga er vanuit dat 't zo duidelijk is. En leuk misschien ter vergelijking; toen Formule 1 via Ziggo Sports werd uitgezonden, betaalde je 14,99 per maand - een hogere prijs voor alleen sportzenders :blush:

  • Nieuwe klanten kunnen nu hun abonnement bestellen en daarbij voor Viaplay met korting kiezen. Zij kunnen in maart beginnen met kijken. Deze actie loopt tot 1 maart 2022.
  • Heb je al een KPN abonnement, dan kan je vanaf 1 maart Viaplay bestellen via MijnKPN en meteen beginnen met kijken. Vanaf maart geldt voor iedereen het actieaanbod 9,99 per maand. Deze actie loopt tot 1 augustus 2022. Met daar bovenop de Entertainmentkorting als je Hussel Internet, mobiel en Viaplay combineert.

 


E

Ik kan in MijnKPN ViaPlay nog niet activeren, maar nieuwe klanten kunnen dit wel bij hun bestelling. Ik weet dat het pas 1 maart actief is, maar als blijkt dat de kortingen tot 1 maart is dan gaat dat niet goed voor bestaande klanten. 

Bestaande klanten worden weer eens flink benadeeld  en in mijn geval ik heb alles van kpn tv internet telefoon en 2x abonnement ik en mijn vrouw Ik heb Ziggo 15€ al op gezegd Maar dat Viaplay wordt voor bestande klanten een fiasco ☹️

 

Positief denken.

Mensen kunnen en mogen fouten maken, als ze maar opgelost worden. :wink:


Hi allen, dank voor de seintjes! Ik heb meer informatie, de hoogste tijd voor duidelijkheid rondom de prijzen en actieperiodes. Ik werk dit ook bij in het startbericht van het topic. Ik ga er vanuit dat 't zo duidelijk is. En leuk misschien ter vergelijking; toen Formule 1 via Ziggo Sports werd uitgezonden, betaalde men 14,99 per maand - een hogere prijs voor alleen sportzenders :blush:

  • Nieuwe klanten kunnen nu hun abonnement bestellen en daarbij voor Viaplay met korting kiezen. Zij kunnen in maart beginnen met kijken. Deze actie loopt tot 1 maart 2022.
  • Heb je al een KPN abonnement, dan kan je vanaf 1 maart Viaplay bestellen via MijnKPN en meteen beginnen met kijken. Vanaf maart geldt voor iedereen het actieaanbod 9,99 per maand. Deze actie loopt tot 1 augustus 2022. Met daar bovenop de Entertainmentkorting als je Hussel Internet, mobiel en Viaplay combineert.

 

En na 1 augustus 22 wat dan 


Zoals je in het startbericht kunt lezen, @Tonny56, betaal je na de actieperiode, dus vanaf 1 augustus 2022, 13,99 per maand. Combineer je Internet, Mobiel en Viaplay én ontvang je nog geen Entertainmentkorting, dan krijg je 5 euro korting. Je betaalt na de actieperiode dan dus slechts 8,99.


Zoals je in het startbericht kunt lezen, @Tonny56, betaal je na de actieperiode, dus vanaf 1 augustus 2022, 13,99 per maand. Combineer je Internet, Mobiel en Viaplay én ontvang je nog geen Entertainmentkorting, dan krijg je 5 euro korting. Je betaalt na de actieperiode dan dus slechts 8,99.

Maar als ik voor 1 Augustus al gebruikt maak van Entertainmentkorting als je Hussel Internet, mobiel en Viaplay combineert.wat betaal ik dan naar een Augustus eventueel 


Zoals je in het startbericht kunt lezen, @Tonny56, betaal je na de actieperiode, dus vanaf 1 augustus 2022, 13,99 per maand. Combineer je Internet, Mobiel en Viaplay én ontvang je nog geen Entertainmentkorting, dan krijg je 5 euro korting. Je betaalt na de actieperiode dan dus slechts 8,99.

Maar als ik voor 1 Augustus al gebruikt maak van Entertainmentkorting als je Hussel Internet, mobiel en Viaplay combineert.wat betaal ik dan naar een Augustus eventueel 

Dat heeft @Denise_ je toch al verteld?


Zoals je in het startbericht kunt lezen, @Tonny56, betaal je na de actieperiode, dus vanaf 1 augustus 2022, 13,99 per maand. Combineer je Internet, Mobiel en Viaplay én ontvang je nog geen Entertainmentkorting, dan krijg je 5 euro korting. Je betaalt na de actieperiode dan dus slechts 8,99.

Maar als ik voor 1 Augustus al gebruikt maak van Entertainmentkorting als je Hussel Internet, mobiel en Viaplay combineert.wat betaal ik dan naar een Augustus eventueel 

 

€ 5,-- minder.

Die entertainmente korting gaat meteen in.

Met intertainment korting:

Tot 1 augustus € 4,99 per maand

Na 1 augustus € 8,99 per maand

Lees ook even het startbericht. 

 

En blijf altijd positief denken.

Het glas is niet half leeg, maar half vol. :wink:


Zoals je in het startbericht kunt lezen, @Tonny56, betaal je na de actieperiode, dus vanaf 1 augustus 2022, 13,99 per maand. Combineer je Internet, Mobiel en Viaplay én ontvang je nog geen Entertainmentkorting, dan krijg je 5 euro korting. Je betaalt na de actieperiode dan dus slechts 8,99.

Maar als ik voor 1 Augustus al gebruikt maak van Entertainmentkorting als je Hussel Internet, mobiel en Viaplay combineert.wat betaal ik dan naar een Augustus eventueel 

 

€ 5,-- minder.

Die entertainmente korting gaat meteen in.

Met intertainment korting:

Tot 1 augustus € 4,99 per maand

Na 1 augustus € 8,99 per maand

 

En blijf altijd positief denken.

Het glas is niet half leeg, maar half vol. :wink:

Das dus 5 € minders dan dat in voor ziggo abonnement betaalde bij kpn 


Top! Voor mij is het nu duidelijk. Klinkt in ieder geval interessant :thumbsup: