Skip to main content

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 

@PeterG en anderen.

Allen hartelijk dank.

Maar ik ben met pensioen en net een nieuwe bril gekocht.

Dus voor nieuwe aankopen wacht ik nog even.

En een nieuwe Chromecast, misschien later.😉


Dus een Smart TV is toch niet het ideale apparaat voor alle streamingdiensten?😀

Maar even zonder dollen. Een GoogleTV met Chromecast kost 40 euro. Het abonnement op Viaplay gaat met de nieuwe prijs 192 euro per jaar kosten. F1 TV Pro kost 65 euro per jaar. Van het verschil kan je wel drie Google TV-apparaatjes kopen.

Ik neem aan dat F1TV ook nog wel met een prijsverhoging zal komen.

Hoe willen ze dat doen? Je heb een meerjarige overeenkomst met F1 (je blijft automatisch lid)


Ik neem aan dat F1TV ook nog wel met een prijsverhoging zal komen.

Navraag bij hen leert dat zij geen plannen zouden hebben om VOOR het begin van het F1-seizoen met een prijsaanpassing te komen. Voor wat het waard is natuurlijk. Ik verwacht dan eigenlijk ook niet dat na het begin een prijsaanpassing gaat plaatsvinden.

Laatste jaren voordat F1 begint heeft F1 TV pro meestal eenmalige aanbieding voor het eerste jaar!


Hoe willen ze dat doen? Je heb een meerjarige overeenkomst met F1 (je blijft automatisch lid)

Er zal vast wel wat in de kleine lettertjes staan. Net als bij KPN. Die mag ook elk jaar een prijsverhoging doorvoeren.


Hoe willen ze dat doen? Je heb een meerjarige overeenkomst met F1 (je blijft automatisch lid)

Er zal vast wel wat in de kleine lettertjes staan. Net als bij KPN. Die mag ook elk jaar een prijsverhoging doorvoeren.

Bron


€ 15,99 per maand voor de formule 1 (meer kijk ik niet bij ViaPlay) is een hoop geld.

 

De Entertainment korting gebruik ik voor HBO Max.😉

Eigenlijk is het toch niet meer normaal al die prijzen. Abonnement tv en internet en alle bijkomende aanbieders is straks richting 125,- a 150,- per maand. 
 

Even los ervan dat mensen dan gaan zeggen je hoeft niet alles af te nemen. Zou is fijn zijn dat je 1 bundel pakket kan afnemen voor een standaard prijs en niet de hoofdprijs betaald voor alle aanbieders


Zou is fijn zijn dat je 1 bundel pakket kan afnemen voor een standaard prijs en niet de hoofdprijs betaald voor alle aanbieders

Liever niet. Want dan komt het er toch weer op neer dat mensen die helemaal geen sport en extra films willen er wel aan mee moeten betalen. 

Nee, het is prima zo. Allemaal losse pakketjes. Iedere klant die het wil betaalt er maar gewoon zelf voor. De kosten zijn zo lekker duidelijk. 


Zou is fijn zijn dat je 1 bundel pakket kan afnemen voor een standaard prijs en niet de hoofdprijs betaald voor alle aanbieders

Liever niet. Want dan komt het er toch weer op neer dat mensen die helemaal geen sport en extra films willen er wel aan mee moeten betalen. 

Nee, het is prima zo. Allemaal losse pakketjes. Iedere klant die het wil betaalt er maar gewoon zelf voor. De kosten zijn zo lekker duidelijk. 

Gewoon er naast. Neem je alles af, dan heb je meer prijsvoordeel. 


€ 15,99 per maand voor de formule 1 (meer kijk ik niet bij ViaPlay) is een hoop geld.

 

De Entertainment korting gebruik ik voor HBO Max.😉

Eigenlijk is het toch niet meer normaal al die prijzen. Abonnement tv en internet en alle bijkomende aanbieders is straks richting 125,- a 150,- per maand. 
 

Even los ervan dat mensen dan gaan zeggen je hoeft niet alles af te nemen. Zou is fijn zijn dat je 1 bundel pakket kan afnemen voor een standaard prijs en niet de hoofdprijs betaald voor alle aanbieders

Misschien kijk je verkeerd!!! En moet je voor een goeie alternatief gaan!!!
Er zijn aanbiedingen 75 euro per jaar met meer dan keuze uit 10k zenders, etc. (dus grote bundel)!!
Maar deze streamdiensten worden hier niet aangeboden bij KPN!! Anders hebben ze geen verdienmodel meer met hun KPN TV lol


€ 15,99 per maand voor de formule 1 (meer kijk ik niet bij ViaPlay) is een hoop geld.

 

De Entertainment korting gebruik ik voor HBO Max.😉

Eigenlijk is het toch niet meer normaal al die prijzen. Abonnement tv en internet en alle bijkomende aanbieders is straks richting 125,- a 150,- per maand. 
 

Even los ervan dat mensen dan gaan zeggen je hoeft niet alles af te nemen. Zou is fijn zijn dat je 1 bundel pakket kan afnemen voor een standaard prijs en niet de hoofdprijs betaald voor alle aanbieders

Misschien kijk je verkeerd!!! En moet je voor een goeie alternatief gaan!!!
Er zijn aanbiedingen 75 euro per jaar met meer dan keuze uit 10k zenders, etc. (dus grote bundel)!!
Maar deze streamdiensten worden hier niet aangeboden bij KPN!! Anders hebben ze geen verdienmodel meer met hun KPN TV lol

Ik begrijp wat je bedoelt. Alleen stom dat dit alleen via deze weg mogelijk is.


Die € 15,99 is natuurlijk serieus geld maar die € 0,53 per dag heb je er al uit door 1 of 2 afleveringen van een serie te kijken.

Wij hadden het 9 maanden gratis dat was leuk voor die periode om was opgezegd want het heeft ons niks te bieden.


Lees een tijdelijke actie van Viaplay op hun site: een jaarabonnement van 10,49 euro per maand. Gelijk aan f1 pro tv, maar die levert daar weer een korting van 20%.

Zondag net een Viaplay abonnement via KPN afgesloten voor 13,99 per maand, maar is weer opzegbaar 20 maart.

Gaat KPN meebewegen?


Hoi @MortenB, helaas kan ik daar nog niks over zeggen simpelweg omdat dit nog niet bekend is. Ik kan je alleen maar adviseren om onze website in de gaten te houden. Als er een actie komt, dan kun je dat op onze site altijd terugvinden! 


Lees een tijdelijke actie van Viaplay op hun site: een jaarabonnement van 10,49 euro per maand. Gelijk aan f1 pro tv, maar die levert daar weer een korting van 20%.

Zondag net een Viaplay abonnement via KPN afgesloten voor 13,99 per maand, maar is weer opzegbaar 20 maart.

Gaat KPN meebewegen?

Hi, @MortenB 

Note bene. 

Per 1 juli gaat Viaplay € 15,99 per maand kosten bij kpn. Abonnementen op Viaplay afgenomen voor 1 maart betalen tot die tijd (inderdaad) nog € 13,99.

Ikzelf kijk ook veel Darts en (buitenlands) voetbal. En nartuurlijk Formule 1.

Voordeel van Viaplay via kpn: je kijkt Formule 1 via een tv kanaal. (rest en ook formule 1 heb je wel de app voor nodig. Die zit niet op de Arris en Arcadyan decoders.)


De app zit wel op de nieuwe DIW7022 decoder van KPN.

Waar KPN met een hele leuke kat veel reclame voor maakt.

Zie ook hier.

 

Zelf wacht ik nog even, totdat HD+ erop zit en kinderziektes zoveel mogelijk eruit zijn.😉

 

ViaPlay deze week via KPN geactiveerd.

Volgend jaar kijk ik weer verder, i.v.m. F1.😉


Heb je vragen over activatie of gebruik van Viaplay? Lees dan eerst ons Kennisbank artikel:

 

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!