Skip to main content

ik heb een vaste kabel naar de tv dus niet wifi en toch steeds stilstaand beeld en heel slecht beeld tijdens formule 1 

hoelanger ik de wedstrijd bekijk hoe slechter het wordt, wat doe ik hier aan?

 

Was niet alleen bij kpn hoor was ook bij ziggo steeds


Hier op Terschelling prima beeld via Ziggo via de Wifi met de viaplay app op mijn tv


ik heb een vaste kabel naar de tv dus niet wifi en toch steeds stilstaand beeld en heel slecht beeld tijdens formule 1 

hoelanger ik de wedstrijd bekijk hoe slechter het wordt, wat doe ik hier aan?

 

 

Hoe kijk je ViaPlay?

Via de app op de KPN tv ontvanger (zo ja welke heb je) of via de app op de Smart tv.

 

Ik kijk gelukkig via F1 TV pro (heb geen ViaPlay).

En die zit ook gratis bij ViaPlay tegenwoordig, misschien kan je die app gebruiken en kijken hoe het is. 

 

P.S.

KPN kan hier zo wie zo niets aan doen en is ook niet de schuldige.😉


Of alles moet slecht zijn zoals internet verbinding die hapert dan is kpn wel schuldige @joop2011 

 

maar goed gisteren hoorde en las ik ook mensen bij ziggo mopperen overdag het haperde 


Of alles moet slecht zijn zoals internet verbinding die hapert dan is kpn wel schuldige @joop2011 

 

maar goed gisteren hoorde en las ik ook mensen bij ziggo mopperen overdag het haperde 

 

Uiteraard is dat zo. (begrijp ik uiteraard ook volledig) Is ook logisch (toch?)

 

MAAR:

Ik las dat Ziggo ook problemen met ViaPlay had gisteren.

Ik zelf heb F1 TV Pro en zowel de sprintrace als de kwalificatie waren beide perfect.

Toen ik nog ViaPlay had, had ik ook regelmatig dit soort problemen.

Vandaar dat ik deze conclusie had getrokken. 😉


Hallo @king68, is natuurlijk niet fijn kijken op deze manier. Hoe gaat het met andere streamingsdiensten die je via de tv bekijkt? Als die verder het wel goed doen, dan kan het heel goed zijn dat Viaplay zelf problemen heeft met de kwaliteit van hun streams te waarborgen. 


Reageer