Skip to main content

Ik kan al een aantal races geen live kwalificaties bekijken via de Viaplay app op mijn LG Smart TV.

Vandaag lukte het weer niet, tot grote ergernis.

Toen ben ik op de site van Viaplay eens bij mijn account gaan kijken.

Daar stond, tot mijn stomme verbazing. dat ik geen pakket afgesloten had.

Ook het pakket dat ik via de KPN heb afgesloten, stond er niet bij.

Toen ik het pakket via de website van Viaplay afsloot had ik ook meteen live F3 beelden op mijn LG Smart TV.

Maar ik ga natuurlijk geen dubbele kosten betalen en heb het abbo via de website van Viaplay meteen weer opgezegd .

Maar een vreemde gang van zaken vind ik het wel dat Viaplay abbo's die via zenderaanbieders als Ziggo en KPN worden afgesloten blijkbaar niet registreert.

Hoi @The Friar, ook met Viaplay bij KPN kan je de Viaplay app gebruiken! Maar waarschijnlijk heb je dit nog niet geactiveerd. Volg de volgende instructies:

 

Hoe kan ik Viaplay aanzetten via KPN?

Je kunt Viaplay via KPN op verschillende manieren activeren:

  • via onze klantenservice
  • via de TV ontvanger (met de laatste versie van de software → versie HTML HTML4.138.202)
  • via MijnKPN (onder het kopje Streamingsdiensten)

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail en daarna volgt er nog een aparte e-mail om een Viaplay account te activeren.

Het activeren van Viaplay kan op de pagina kpn.com/viaplayactiveren

  • Op deze pagina kan je inloggen met je eigen KPN ID.
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'.
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan.
  • Dan ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding!

Het is heel belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo wordt je als klant van KPN herkent en hoef je geen service ID's (1of 2) in te vullen.

Lukt het niet, check dan of je verbonden bent met je eigen KPN Internet verbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser en/of probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.