Skip to main content

Ik kijk in mijn huiskamer Viaplay op een Sony tv, deze is 1.70 meter en ik heb steeds om de paar seconden last van buffering. Op mijn slaapkamer staat een oude tv van een meter met daarop chromecast waarop het prima draait en niet buffert, ik heb weinig tot geen verstand van dit soort zaken, kan iemand mij uitleggen waar dit aan kan liggen en nog liever, wat kan ik hier aan doen? Ik heb het niet bij films etc, dat draait prima.

Hoi Hans, dat is inderdaad vreemd. Ik durf niet exact te zeggen waar dit dan aan kan liggen. In eerste instantie zou je dan aan de verbinding tussen het modem en de tv denken maar dan zouden de andere diensten daar ook last van moeten hebben. Heb je al eens gekeken of er een update beschikbaar is voor de Viaplay App? 


Daar heb ik ook naar gekeken, Viaplay app is up to date , ik heb hem weer even aangezet en de laatste race even terug gekeken en het bufferen is nu over, gelukkig want het was erg storend, ik ben weer blij dus, bedankt voor de reactie 👍groet Hans.


Hoi Hans, dat is fijn om te horen. Hopelijk blijft deze vanaf nu dan ook stabiel!


Ik begrijp alleen niet wat de maat van de tv er mee te maken heeft?

TV-maten worden trouwens altijd in inches opgegeven, in dit geval dus ongeveer 65inch en 40inch. @Hanszie