Skip to main content

Ik heb gisteren rond 18.00 uur viaplay geactiveerd via Kpn 

Toen het om 21.15 uur nog niet werkte weer gebeld 

Het kon nog wel een uurtje duren zei de medewerker van Kpn oest even kijken of ik alle mails geactiveerd had 

 

Toen ik vanmorgen keek stond er op "mijn KPN dat mijn Viaplay vanaf 16 Februari werkt 

Nou ik moet tot mijn grote spijt zeggen dat Viaplay nog steeds niet werkt op mijn tv 

 

Ik ga dus absoluut niet betalen aan KPN als het niet werkt hé 

 

Met vriendelijke groet 

A.f. de Jonge 

Hallo @Brutuske65, ik hoop toch wel dat je dit weekend al hebt kunnen genieten van Engels en Duits voetbal met een geactiveerd Viaplay account. Het kanaal 225 via onze tv-ontvanger biedt niet het voetbal aan. Daarvoor is toch echt de Viaplay app of website nodig. 


@Brutuske65 

 


wat moet ik nu nog doen dan om die viaplay op op mijn tv te krijgen 

Nu betaal ik allemaal en heb nog steeds steeds geen viaplay hoor 

IK VINDT DIT HEEL SLECHT VAN KPN DAT IK NOG STEEDS GEEN VIAPLAY KAN KIJKEN 


@Brutuske65 misschien heb je hier wat aan. Dit is een eerder topic van hier op het forum. 


Helaas helemaal niets op mijn TV 

Op mijn telefoon kan ik alles kijken,  maar om.nu een Engelse  oetbalwedstrijd live op mijn telefoon te bekijken heb ik geen zin in 

 

KPN STOP A.U B MIJN ACCOUNT BIJ VIAPLAY 

EN U BETAALT MIJ HET GELD RETOUR 


Dinsdag 21 februari 12.30 uur 

 

Ik zou nu toch wel willen dat mijn viaplay gaat werken na bijna een week geleden alles geïnstalleerd en geactiveerd heb 

Overal waar ik inlog , of het nu bij kpn of bij viaplay is zegt het systeem dat ik alles al geïnstalleerd heb 

Het systeem bij kpn zegt dan viaplay heeft u al geactiveerd 

Helaas op mijn tv scherm zie ik alleen maar een stilstaand beeld met hoe ik viaplay aan kan vragen 

Maar dat heb ik allemaal al gedaan 

 

Kpn wilt u aub aktie ondernemen 

 


Hoe wil je dan Viaplay op je televisie kijken. Via de TV ontvanger op kanaal 225 van KPN werkt het niet. Dat is enkel in het F1 weekend op zaterdag en zondag. Zie eerder bericht in dit topic. Je kan op deze website van KPN meer info vinden mbt Viaplay kijken via KPN. 


Kanaal 225 voor Viaplay is enkel voor de Formule 1. Wil je voetbal kijken ben je aangewezen op de app van Viaplay. Via een chromecast kun je vervolgens casten. Je geeft aan dat het kijken via de telefoon al wel werkt. Viaplay is dus inmiddels actief. 

 


Dus als ik goed begrijp moet ik ook nog een chromecast kopen 


Zonder chromecast of mediaspeler kan je ook streamen naar je tv.

https://www.internetvergelijk.nl/info/streamen-naar-tv/