Skip to main content

Ik heb mijn F1 account aangemaakt, gekoppeld met Viaplay en nu kan ik inloggen. Echter als ik iets wil kijken, zegt de F1 app dat ik een abonnement moet afnemen. Ergens herkend hij niet de rechten vanuit het Viaplay abonnement. E-mail is geverifieerd en zie verder geen meldingen bij mijn profiel. Gaan de rechten pas later in? 

Ik heb mijn F1 account aangemaakt, gekoppeld met Viaplay en nu kan ik inloggen. Echter als ik iets wil kijken, zegt de F1 app dat ik een abonnement moet afnemen. Ergens herkend hij niet de rechten vanuit het Viaplay abonnement. E-mail is geverifieerd en zie verder geen meldingen bij mijn profiel. Gaan de rechten pas later in? 

Nee


Hi @Robin Klop, na activeren hoort Viaplay het inderdaad meteen te doen. 

Je kunt proberen om uit te loggen en opnieuw in te loggen. Eventueel de app verwijderen en opnieuw installeren. Als Viaplay ook daarna niet werkt, dan raad ik je aan om contact met Viaplay op te nemen. Je kunt de betaling van het abonnement via KPN laten verlopen, maar de app is niet van ons. Viaplay heeft op hun website een uitgebreide collectie aan hulpartikelen. Onderaan die pagina kun je ook contact met ze opnemen.


Volg de stappen vanuit de e-mail die je van Viaplay hebt ontvangen mbt het koppelen van F1 tv  aan Viaplay. Dan moet het goed komen. 


Via de website van F1 kon ik synchroniseren , dat werkte met de app niet. Nu is het gelukt. Dank voor jullie hulp.


Ik heb Hussel-abo bij KPN, ik kan nog steeds Viaplay ontvangen, hoewel ik eind F1-seizoen Viaplay opgezegd had. Nu zie ik KPN-mail langskomen dat ik Viaplay kan aanschaffen. Waar vind ik of ik via mijn pluspakket (en Hussel-abo, verwarrend hoor) of ik F1 kan kijken komend seizoen via KPN?