Skip to main content

Ik krijg een foutmelding Viaplay code 4001

Graag ondersteuning van uit kpn

 


Kom op zeg ik betaal ervoor


Wat is dit voor service

 


Je kijkt via de app van Viaplay begrijp ik. Dat zul je die ondersteuning bij hen moeten krijgen. Enige is dat je betaalt via kpn; het abonnement is van/bij Viaplay.


Ik zal zo zeggen los het op, hier ben ik niet van gediend ik betaal €13,99 .


Tja, het is geen Chinees. Dus bij deze

Je kijkt via de app van Viaplay begrijp ik. Dat zul je die ondersteuning bij hen moeten krijgen. Enige is dat je betaalt via kpn; het abonnement is van/bij Viaplay.

En voor het geval dat...:

我了解到您正在通過 Viaplay 應用觀看。 你必須從他們那裡得到支持。 唯一的問題是您通過 KPN 付款; 訂閱來自/使用 Viaplay。


Ik kijk gewoon via de tv, dat vorig jaar ook zo, vertel me gewoon hoe het op te lossen!!!!!


Ik kijk gewoon via de tv, dat vorig jaar ook zo, vertel me gewoon hoe het op te lossen!!!!!

Krijg je dat nu op kanaal 225 van de decoder?

Als je de app in je smart-tv gebruikt zul je toch contact met Viaplay moeten opnemen. 

Als je de DIW7022 hebt… ook dan is de app van Viaplay. (en niet van kpn)

 vertel me gewoon hoe het op te lossen!!!!!

Dat doe ik.


Hoi @Willem2609, welkom op het forum. Dit is een forum, geen chat. Reacties kunnen daardoor langer duren. Als je sneller contact wilt kan je ons beter bellen: 0800-0402.

Wat Peter zegt klopt ook, wij leveren geen Viaplay app op onze apparatuur. Die app op jouw tv toestel is van Viaplay zelf. Daardoor hebben wij bij KPN geen mogelijkheid om dit voor je op te lossen. Je zult hiervoor zelf bij Viaplay kunnen kijken: Foutmeldingen - Viaplay.


@Willem2609 

zoals je ziet helpen klanten van KPN elkaar.

Verder respect graag.

Ook ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Alleen de moderator is een KPN medewerker en helpt ook, maar door drukte kan dat altijd een paar dagen duren.

 

Zie ook deze oude topic.

 


Dan kan ik dus beter viaplay opzeggen bij KPN, en dan rechtstreeks naar Viaplay gaan.

Dan kan ik tenminste alles kijken ( ook voetbal en films en series ).

Dat kan ik dus nu niet .

Dat doe ook het liefst op tv.


Dan kan ik dus beter viaplay opzeggen bij KPN, en dan rechtstreeks naar Viaplay gaan.

Dan kan ik tenminste alles kijken ( ook voetbal en films en series ).

Dat kan ik dus nu niet .

Dat doe ook het liefst op tv.

 

Je kan zo wie zo alles kijken.

Het enige verschil is dat je via KPN betaalt (KPN boekt dat weer door naar ViaPlay) en je hebt kanaal 225 voor de F1 (zolang het duurt).

 

Je moet KPN als tussenpersoon zien voor de facturatie.

 

Ik kijk het meeste via de app op de Smart tv.

Ik heb ViaPlay ook via KPN.😉

 

Misschien is F1Pro iets voor jou, als het alleen om de F1 gaat.


Ik heb Viaplay wat ik betaal (!) via kpn.

Dan kan ik ALLES van hen kijken via de app in mijn Samsung televisie en de app in de Nokia streamingbox.

Via de kpn ontvanger alleen Formule 1 op zaterdag en zondag via kanaal 225.