Skip to main content
Beantwoord

Viaplay foutmelding dat content niet in het pakket zit

• June 28, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Blijf via Viaplay de melding krijgen dat de content niet in het pakket zit wat ik ook kies

Ā 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Stomme TrumpĀ ViaPlay is een streamingdienst waar je een abo voor af moet sluiten, dat hoort dus niet bij een pakket.

ViaPlay-tv is een zender en die zit wel standaard in je pakket op kanaal 51.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

Ā 

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 28, 2025

Beste ​@Stomme TrumpĀ ViaPlay is een streamingdienst waar je een abo voor af moet sluiten, dat hoort dus niet bij een pakket.

ViaPlay-tv is een zender en die zit wel standaard in je pakket op kanaal 51.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 28, 2025

Misschien pakket verkeerd gebruikt heb abonnement Viaplay basis zit nu in Spanje en krijg bij alles wat ik kies dat het niet gekeken kan worden en dat ik om te kunnen kijken via iTunes mijn abo moet aanpassen maar dat lukt niet

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Stomme Trump, werkt alles niet via die weg, of sommige dingen ook wel? Als helemaal niets werkt kan het zijn dat het abonnement nog niet (goed) geactiveerd is, dat kan je doen via de link die Jan al deelde.

Als dat het niet is kan het zijn dat Viaplay daar zelf restricties op heeft staan waardoor dat niet mogelijk is. Wij gaan niet over wat Viaplay wel of niet zichtbaar maakt, dat is een keuze die zij maken. In dat geval kan je het beste contact opnemen met Viaplay zelf.