Skip to main content

We hebben eigenlijk ViaPlay voor de Formule 1, maar of ik volgend jaar ViaPlay neem, weet ik nog niet, maar de kans is groot dat het dan F1 Pro gaat worden.

 

Maar we dachten, we hebben ViaPlay en we kijken een paar series.

Furia en Mr. Mercedes.

Nu valt ons op, als je verder dan aflevering 5 bent, dat hij bij verder kijken steeds teruggaat naar aflevering 5.

Bij beide series is dit probleem.

En zowel op de DIW7022 als op de Samsung tablet.

 

Via mijn lijst, waar ze ook in staan, kan je wel snel naar de aflevering die je wilt zien en daar zie je dan dat je de anderen volgens ViaPlay nog niet gezien hebt.

 

Erg irritante bug van ViaPlay.

Dat is niet heel prettig kijken inderdaad @joop2011, met zo'n bug motiveert het mogelijk ook niet om verder te kijken. Wij hebben geen invloed op de apps van Viaplay, daardoor kunnen wij hierin helaas niets betekenen. Je kunt dit het beste doorgeven aan Viaplay zelf (als je dat nog niet gedaan hebt), zodat zij met je mee kunnen denken aan een oplossing.


@Jasper 

 

Hartelijk dank voor je reactie.

 

Ik heb het bij ViaPlay nagevraagd, maar geen bevredigend antwoord gehad.

We onthouden gewoon waar we gebleven zijn en dat gaat goed.

Als we Mr. Mercedes hebben gezien, kijken we alleen nog F1 tot einde seizoen.

 


Er zijn ook websites waar je bij kunt houden welke series je kijkt en hoe ver je bent, maar dat gaat hiervoor ook wat ver. Zoiets moet gewoon werken. Ik hoop dat Viaplay dat nog wel kan oplossen, want je bent vast niet de enige die er tegenaan loopt.