Skip to main content

Ik heb Viaplay 12-11 aangeschaft via mijn KPN. Vervolgens alle stappen doorlopen voor het activeren van Viaplay. Na het activeren heb ik een bevestigingsmail gekregen van Viaplay dat het bijbehorende email adres nu toegang heeft tot Viaplay. Wanneer ik Viaplay open op de app op mijn telefoon of op de televisie, krijg ik de melding dat ‘deze content niet is opgenomen in mijn pakket’. Oftewel ik heb dus geen abonnement voor Viaplay. Hoe kan dit?

 

Als ik in mijnKPN zit, staat er ook gewoon dat Viaplay actief is. Echter kan kan ik dus nog niets kijken in Viaplay, dan geeft ie aan dat ik geen abonnement heb.

Hoe kan dit opgelost worden?

Heb je hem wel via KPN geactiveerd?

Zie ook hier. 


Ja via KPN. Ik heb zelfs een bevestigingsmail gekregen dat het geactiveerd is en er wordt me veel kijkplezier gewenst. Helaas blijf ik foutcode 5001 krijgen.


Ja via KPN. Ik heb zelfs een bevestigingsmail gekregen dat het geactiveerd is en er wordt me veel kijkplezier gewenst. Helaas blijf ik foutcode 5001 krijgen.

 

Activeren moet je zelf doen.

Dat kan via de link die ik hierboven heb vermeld. 


Hi @HelenM, wat zuur dat dit zo moeizaam gaat 😑

Aangezien je zowel vanuit ons als vanuit Viaplay zelf een bevestiging hebt gehad dat alles actief zou moeten staan, is het me een raadsel waar dit mis gaat. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik wil toch graag even kijken of ik vanaf onze kant iets kan ontdekken dat dit kan verklaren!


Ik heb geen reactie meer van je gezien en hoop dat dit inhoudt dat het met enige vertraging alsnog goed is gekomen met Viaplay!