Skip to main content

Lukt me nog steeds niet om viaplay te activeren. 

Wegens een verstoring?

Nu moet ik het weer missen. 

Zo aan het werk en kan dus niet ergens anders kijken. 

Probeer het via mijn kpn te activeren 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Probeer het via mijn kpn te activeren 

Lukt hat dan überhaupt niet om een Viaplay abonnement te nemen of lukt het iet om het bij Viaplay te activeren (klik).


Probeer het via mijn kpn te activeren 

Lukt hat dan überhaupt niet om een Viaplay abonnement te nemen of lukt het iet om het bij Viaplay te activeren (klik).


Ik ben ook wel benieuwd waar het precies fout loopt bij jou @Roelfje Kun je aangeven bij welke stap je niet verder komt. 


Had het via kpn (viaplay extra). Maar moet nu via mijn kpn activeren. 

Als ik de stappen volg krijg ik de storing melding.

Eerst herkende viaplay mijn email niet en nu kom ik niet eens meer zo ver

 


Activeren ( account maken voor de app) kan alleen via je vaste internet thuis.

Je hebt indertijd de registratie dus niet helemaal afgerond. Anders had je dat al.

Ik betaal het ook via kpn, maar kijk al sinds maart 2022 via de app. 225 maar 2 x gebruikt geloof ik.

Kijk ook graag vrije training 1 en 2. Dat was al nooit via Viaplay Xtra. 


 


Activeren ( account maken voor de app) kan alleen via je vaste internet thuis.

Ben ook nog thuis. Dat wist ik. 

Moet nu naar mijn werk. Thnx voor het mee denken 


Op een laptop geprobeerd?


Op een laptop geprobeerd?

Heb helaas alleen maar mijn mobiel. 

Ben eerst de deur uit


Ergens in de MijnKPN app gaat dit dus fout @Roelfje. Die melding die hoort daar niet, en heb ik ook nog niet bij andere klanten voorbij zien komen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Zodat dit verder onderzocht kan worden. 


Hier het account geactiveerd, maar niet te kijken via de app op de TV. Krijg teletext ipv live F1. KPN niet telefonisch bereikbaar en dus de 2e GP die ik mis. 


Ergens in de MijnKPN app gaat dit dus fout @Roelfje. Die melding die hoort daar niet, en heb ik ook nog niet bij andere klanten voorbij zien komen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Zodat dit verder onderzocht kan worden. 

De gegevens wat ik zo weet ingevuld. 

Maandag pas weer thuis en kan ik verder er mee bezig 


Ergens in de MijnKPN app gaat dit dus fout @Roelfje. Die melding die hoort daar niet, en heb ik ook nog niet bij andere klanten voorbij zien komen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Zodat dit verder onderzocht kan worden. 

De gegevens wat ik zo weet ingevuld. 

Maandag pas weer thuis en kan ik verder er mee bezig 

Net telefonisch contact gehad en zeer onprofessioneel geholpen.  Regel het maar met viaplay was het antwoord. 

Ik probeer uit te leggen dat ik het via de app moet registreren maar daar had ze geen boodschap aan. 

En nu?


Ik heb voor je een melding laten registreren bij de technische dienst. Zij gaan met het probleem aan de slag @Roelfje 


Ik heb voor je een melding laten registreren bij de technische dienst. Zij gaan met het probleem aan de slag @Roelfje 

Echt thnx man.

Heb nu alle gegevens aan gevuld. 


 

Helaas krijg ik nog steeds dit scherm. Race weekend 3 missen.

Door de telefoon word ik niet geholpen en zeggen ze simpel ... je kan gewoon inloggen 


Is dit inloggen met KPN ID? Gaat dat ook niet als je op MijnKPN wilt inloggen?

Heb je al een ander entertainment pakket waar je al de korting op krijgt, @Roelfje . Dan is er geen voordeel om Viaplay via kpn te betalen. Dan kan je 'net zo goed’ het abonnement direct bij hen afsluiten. http://viaplay.com .


Is dit inloggen met KPN ID? Gaat dat ook niet als je op MijnKPN wilt inloggen?

Heb je al een ander entertainment pakket waar je al de korting op krijgt, @Roelfje . Dan is er geen voordeel om Viaplay via kpn te betalen. Dan kan je 'net zo goed’ het abonnement direct bij hen afsluiten. http://viaplay.com .

V9lgens hun is het geactiveerd maar als ik wil inloggen op viaplay kent hij mij niet en via de kpn app activeren krijg ik dit.

Heb geen andere streamings diensten via kpn.

En dit zou ik krijgen omdat kanaal ... de races niet meer uit zend. Ik betaal er wel voor dus


@Jeroen van KPN schreef op 11 maart: Ik heb voor je een melding laten registreren bij de technische dienst. Zij gaan met het probleem aan de slag

Hoe staat het hiermee, Jeroen?


@Jeroen van KPN schreef op 11 maart: Ik heb voor je een melding laten registreren bij de technische dienst. Zij gaan met het probleem aan de slag

Hoe staat het hiermee, Jeroen?

Wat zijn de stappen om hier achter te komen?

Heb zelf namelijk niets gehoord 


Jeroen komt hier wel weer.

Kun je met je KPN ID wel inloggen op MijnKPN? http://mijn.kpn.com .


Jeroen komt hier wel weer.

Kun je met je KPN ID wel inloggen op MijnKPN? http://mijn.kpn.com .

Ja dat kan wel


Zo te zien aan het 'smalle’ screenshot benader je het met een smartphone. Die is op dat moment toch wel verbonden met je wifi thuis, hè. En ook niet via het mobiele netwerk.

Probeer het anders eens via je laptop. Of tablet.

Gebruik  Activeer Viaplay  op deze pagina:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay/activeren