Skip to main content

Wij kunnen wel viaplay bekijken op de app op mobiel, maar niet op de tv… hoe kan dit?

Hallo @Janneman sjaan ,

 

Dat komt door de gemaakte afspraken tussen KPN en Viaplay.

 

Viaplay Xtra op tv-zender 225
In een Formule 1 raceweekend kijk je alleen op zaterdag en zondag (niet op vrijdag) Formule 1 op de tv-zender Viaplay Xtra. Deze zender vind je op 225.

Dus alleen met Formule 1, nu met de WK Darts niet. 

 

bron : 

Op welke apparaten kan ik verder Viaplay kijken?

Je kijkt naar Viaplay met de Viaplay app op de volgende apparaten: 

  • Smart TV

    •  LG 2016 en nieuwer

    • Samsung 2016 en nieuwer

    • Android TV – Sony 2015 en nieuwer

    • Android TV – Philips 2015 en nieuwer

    • Android TV – TCL 2018 en nieuwer

  • Google Chromecast of Apple TV 

  • PC, laptop of Macbook 

  • Smartphone & tablet (IOS of Android OS) 

  • Playstation 4/5 en Xbox One

  • KPN TV+ Box

    • Heb jij TV+ Streaming Only? Dan kun je geen gebruik maken van zender 225. Je kunt wel de Viaplay app downloaden in de Google Play Store


Dank je wel.

Als je al dacht dat het niet gekker kon bij Viaplay🙈 (of kpn) dan zijn we genoodzaakt om darten op de telefoon te kijken😔


Als je een chromecast hebt, kun je vanaf jouw telefoon gaan streamen @Janneman sjaan 

Helaas staat Viaplay niet toe dat darts op het kanaal voor Viaplay wordt uitgezonden. Dit kanaal is enkel voor de F1 beschikbaar. 


Je zou wel darten moeten kunnen kijken op kanaal 226, toch? Dat lukt bij mij namelijk ook niet. De viaplay app op mijn telefoon werkt wel, maar op tv doet hij het niet.


Viaplay zendt geen darts uit via het Viaplay Xtra kanaal. 


Vorige wk kon dat nog @Paulvdk. Helaas dien je toch echt de app van Viaplay te gebruiken voor het wk darts. 


Is dat nu in het afgelopen jaar veranderd @Jeroen_dB? Vorig jaar lukte dat idd wel gewoon op kanaal 226. Ik weet ook niet of ik de app op onze tv kan downloaden.


Is dat nu in de afgelopen week veranderd.

Nee, dat is naar mij weten al langer zo.


Viaplay staat dat niet meer toe, dat kanaal 226 open wordt gezet bij het WK darts. Het is echt alleen voor de F1. Bij uitzondering is het vorig jaar opengezet met het Wk Darts.