Skip to main content

ik kijk formule 1 en darts via Smart TV en Viaplay app. Dit lukt meer beeld /uitzending stopt steeds??

Hoi @aeyg, welkom! De videostream gaat via internet. Dus in de basis staat en valt de kwaliteit van de video met de kwaliteit van je internet.

Op welk apparaat heb je de Viaplay app? Zorg ervoor dat dit apparaat een zo goed mogelijke verbinding met internet heeft. Als het kan, sluit het apparaat bekabeld aan op internet. 

 

Als je merkt dat het op alle apparaten niet goed gaat, maar andere diensten werken wél goed, dan kan het ook zijn dat Viaplay een verstoring ervaart. Daar kunnen wij helaas niets aan doen.

 

Let op: Wij kunnen niets doen aan issues met/op apparaten die niet van ons zijn. Viaplay heeft op hun website een uitgebreide collectie aan hulpartikelen. Onderaan die pagina kun je ook contact met ze opnemen als het nodig is.


Hallo Erik,  ik kijk de Viaplay app via Smart tv. De TV Is bekabeld met glasvezel.

 


Is de smarttv bekabeld aangesloten? 


Als de smart tv bekabeld is aangesloten, dan zou ik verwachten dat de internetverbinding an sich in orde is. Heb je de mogelijkheid om te testen of de app ook vastloopt als je via een ander apparaat kijkt (telefoon, tablet, pc)?


ja hebben we gedaan, via tablet wordt ook gekeken. Op tablet gaat het prima, geen verstoring


Ah, mooi, dat scheelt. Dan heb je in ieder geval een manier om ongestoord te kunnen kijken. 

Voor de smart tv kun je dan nog eens kijken of herinstalleren van de app helpt.Â