Skip to main content

Enige maanden geleden Viaplay bij KPN besteld.

Staat keurig in Mijnkpn en is geactiveerd en de rekening wordt maandelijks belast.

Echter tot nu toe nauwelijks plezier aan beleefd, slechts formule 1 races op kanaal 225,

Echter alle andere beloftes worden niet ingevuld.

Kennelijk moet er nog een vervolg aktie gestart worden, alleen de vraag door wie en welke aktie .

Mijn verzoek voorzie mij zsm van een verkend Viaplay.

Hoogachtend,  j. Benschop

Goedemiddag,

Over welke beloftes heb je het? Op zaterdag en zondag zie je F1 op kanaal 225. De overige dagen kun je ViaPlay kijken met de ViaPlay app op je TV (niet KPN kastje) of via de app op je telefoon.


Hallo @Viaplay op televisie, welkom op het KPN Forum!

Op dit moment is Viaplay bij KPN alleen op kanaal 225 te bekijken op zaterdag en zondag tijdens race weekenden. Dit is tijdelijk.

Om volledig gebruiken te maken van Viaplay, kun je de Viaplay app downloaden. Je download de Viaplay app via jouw appstore:

Kom je er niet uit? Bekijk de hulppagina van Viaplay.

 

Om de app te kunnen gebruiken, moet je Viaplay activeren.

 

Viaplay activeren

Het activeren van Viaplay doe je op de pagina kpn.com/viaplayactiveren

  • Op deze pagina log je in met je eigen KPN account
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan
  • Nu ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding!

Het is heel belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo word je als klant van KPN herkend en hoef je geen service ID's (1 of 2) in te vullen. Lukt het niet? Controleer dan of je verbonden bent met je eigen KPN internetverbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser, probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.


Enige maanden geleden Viaplay bij KPN besteld.

Staat keurig in Mijnkpn en is geactiveerd en de rekening wordt maandelijks belast.

Echter tot nu toe nauwelijks plezier aan beleefd, slechts formule 1 races op kanaal 225,

Echter alle andere beloftes worden niet ingevuld.

Kennelijk moet er nog een vervolg aktie gestart worden, alleen de vraag door wie en welke aktie .

Mijn verzoek voorzie mij zsm van een verkend Viaplay.

Hoogachtend,  j. Benschop

 

Welke beloftes?

 

ViaPlay kan je niet via de KPN tv decoder zien.

Het is een streamingdienst, net zoals Netflix, Disney+, etc.

Je kan hem o.a. via de Smart tv kijken (model na 2016 als ik het goed heb), via Chromecast, etc. 

 

Zoals al vaker vermeld:

KPN maakt zelf geen app's (mag ook niet van de streamingdiensten).

KPN maakt alleen de app voor de eigen KPN ITV.

De streamingdiensten moeten de app maken en de meeste streamingdiensten willen (helaas) geen app maken voor Linux en de KPN tv decoder werkt op Linux. 😉