Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem! De mail gaat naar een oud contact emailadres. Kan dit aangepast worden? 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @MarenJoer,

Ik kan hem voor je aanpassen en de mails alsnog naar het juiste mailadres sturen 🙂

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het nieuwe, juiste mailadres én de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Done @Maja_ ! Dank voor je snelle reactie. 


Als het goed is heb je nu 2 mails ontvangen @MarenJoer 🙂

Kan je dat bevestigen?


@Maja_klopt! Ik ga er naar kijken. 


Ok top!

Mocht je nog vragen hebben/krijgen over Viaplay, dan wil ik je aanraden om een kijkje te nemen in het volgende topic 😊

 


@Maja_ het activeren via KPN werkt, kan dus Viaplay kijken op tv. Maar de koppeling naar de app van Viaplay om te streamen op mobiel werkt niet. Emailadres wordt niet herkend. En de enige andere optie is een nieuw account 'kopen'. En nu? 


Het is je wel gelukt om het überhaupt te activeren via de instructie? 

1. Klik op Viaplay activeren

2. Log in met je KPN ID (of maak er een aan)

3. Activeer Viaplay en ga door naar de Viaplay website

4. Maak een Viaplay account aan

5. Download de Viaplay app op je favoriete apparaten

Als het via je mobiel niet lukt, raad ik een ander apparaat aan. 


@Jeroen_dB Dit e-mailadres kon niet worden gevonden in het systeem is de melding die ik krijg bij Viaplay. Het is wel geactiveerd maar kan niet inloggen. Ook niet via een ander device. 


Toch nog even voor de duidelijkheid: Je probeert in te loggen met hetzelfde e-mailadres als het KPN-ID is? 


@Jeroen_dB Klopt helemaal! 


@Jeroen_dB er gaat nu nog iets mis. De facturen van mijn partner (J ter Haar) komen bij mij binnen nu. Op mijn emailadres. Dat is niet de bedoeling..zijn mobiele aansluiting staat op zijn naam, rekeningnummer en de facturen moeten naar zijn emailadres. 


Dat is dan nu weer aangepast @MarenJoer. Jouw partner zal weer zelf de mobiele facturen gaan ontvangen op zijn eigen e-mailadres. 


@Jeroen_dB thanx! Kan ik van Viaplay af zien? De kids willen het juist op hun tablet kijken maar tot op heden nog niet gelukt om in te loggen online. 🤷‍♀️ De lol gaat er een beetje af!


Kan me goed voorstellen dat je er op deze manier van wil afzien. Ik heb het dan ook voor je per direct stopgezet. 


@Jeroen_dB Super bedankt voor de fijne service. En de prettige communicatie. Groet, Marianne