Skip to main content

Graag mijn oude planet mail adres wijziging in mijn huidige gmail adres. 

Hi @Mirna123456789,

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het nieuwe mailadres waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kan ik die instellen als contactmailadres en je bevestiging daar nogmaals naar verzenden 😊


Ik heb mijn gegevens ingevuld.


Thanks @Mirna123456789!

Ik je notitie zie ik staat dat het mailadres al aangepast was, maar dat zag ik niet terug, dus ik heb dat nogmaals gedaan. Ook heb ik de mails over Viaplay opnieuw verzonden, in de laatste van de 2 mails wordt uitgelegd hoe je kunt activeren. Hoop dat het nu in 1 keer goed zal gaan!


Ik heb de mails ontvangen. Activeren was al wel gelukt. Via de TV (225) kijken lukt ook. 

Via de viaplay app heb ik op 1 apparaat met het oude mailadres kunnen inloggen.

Nu wil ik op een ander apparaat inloggen maar dit lukt niet meer. 

En ik kan geen nieuwe inloggegevens opvragen omdat het nog gelinkt is aan mijn oude mailadres, waar ik niet meer bij kan. 


Hmm, je account is dus al geactiveerd, dat zorgt er voor dat we vanuit KPN geen invloed meer hebben op de situatie 😬

Als ik kijk hoe je de gebruikersnaam van Viaplay kunt wijzigen zie ik dat dit jou niet gaat lukken omdat je niet meer bij je account kunt nu. Daarom wil ik je aanraden om contact op te nemen met Viaplay en jouw situatie aan ze voor te leggen. Ik hoop dat ze hier een hele makkelijke oplossing voor hebben!