Skip to main content

Alles geïnstalleerd viaplay app zet hem aan heb ik geluid en beeld 5 seconden later alleen geluid en géén beeld hoe kan dat

Kijk je via je smart tv of via de KPN decoder @Joop 75 ?

 


Hoi @Joop 75 .  Als je via de app van viaplay kijkt kan ik je daar helaas niet bij helpen. Mocht het zo blijven dan kun je het beste contact zoeken met viaplay zelf:

https://help.viaplay.com/nl/category/probleem/

 

 


Hoi Joop,
 

Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik heb een abonnement op viaplay, koppel m'n account op m'n tv en krijg na 5 seconden een beeld van een redbull f1 auto. Het geluid is er wel van de uitzending.


Hi @MaartenN77! Mocht het via Viaplay nog niet lukken, probeer het dan ook via F1 TV Pro. We hebben een pagina met alle manieren waarop je F1 kunt kijken bij KPN waar alles uitgelegd wordt. 
Hopelijk lukt het dan!


Hoi Sanne,

Bedankt voor je reactie. Het is toch gek dat ik via kpn een abonnement op Viaplay heb en ik een vaststaand beeld heb op de tv. Wanneer ik de app op m'n telefoon gebruik en stream naar m'n tv, gaat het wel goed. Ik heb m'n tv aangemeld via de app middels het invoeren van de code. Waarom kan ik dan niet rechtstreeks op de tv kijken?