Skip to main content

ViaPlay begint vanaf 1 maart met hun uitzendingen, tot die tijd kunnen jullie uitzendingen van ViaPlay zien op YouTube.

Vanaf 3 februari op ViaPlay:

  • The Premier League Darts 🎯

 

Uitzendschema van The Premier League is:

  • Ronde 1 | Cardiff / 3 februari
  • Ronde 2 | Liverpool / 10 februari
  • Ronde 3 | Belfast / 17 februari

 

Premier League Darts 2022 Terugkijken:

The Master Darts Terugkijken:

Verdere info volgt nog, maar dan gaan ze op 1 maart van start, dan zal ViaPlay echt beginnen. 

Even een update:

Ik heb toch maar een topic over de nieuwtjes van ViaPlay gemaakt, ik probeer dan ook zo goed als mogelijk info te plaatsen over de verdere ontwikkeling van ViaPlay. 😉👍🏼


Goed bezig @Dennis Schreve ! Kijk nu naar Wright vs Whitlock. Spannende partij! Zo Michael van Gerwen ...


Het is weer tijd voor darts: 🎯

https://youtu.be/iIRrDoOH4zM

Veel kijkplezier!

Bedankt Dennis

Zie ook voor de links op de volgende Pagina met de tijden voor morgen

 


Goed bezig @Dennis Schreve ! Kijk nu naar Wright vs Whitlock. Spannende partij! Zo Michael van Gerwen ...

Ik ook @PeterG hoe vind je het tot nu toe? Het is wel houtje touwtje werk, omdat de studio van ViaPlay nog niet klaar is. Ze zitten met z’n tweeën in een hokje de uitzending via YouTube te maken. 😉 Ik kijk YouTube via de tv ontvanger, werkt vlekkeloos! Bij de Samsung hakkelt het beeld een beetje. Maar dat is heel minimaal, tv ontvanger geen last van. 😁😉


Het is weer tijd voor darts: 🎯

https://youtu.be/iIRrDoOH4zM

Veel kijkplezier!

Zie ook voor de links op de volgende Pagina met de tijden voor morgen

 

Ik plaats morgen weer de livestream adres. 😉


Hierbij de datums van de Premier League:

Zie starttopic

Deze zijn te bekijken via YouTube. 


omdat de studio van ViaPlay nog niet klaar is. Ze zitten met z’n tweeën in een hokje de uitzending via YouTube te maken. 

Ah. Nu snap ik het ontbreken van de analyses in de breaks. :wink::relaxed:

Hier via de app in de Samsung televisie. 


Spannende wedstrijd, van Gerwen door! Hierbij de speelschema voor

zondag 30 januari:

De livestream voor de kwartfinale, halve finale en de finale zal ik morgen plaatsen. 😉


@Dennis Schreve ik hou niet van Darts.

Ik hou van voetbal, maar ik volg niet alles.

Kan je dit niet beter op een nieuwe topic doen?

Mijn dank is groot,

Joop


@joop2011 Ik hou niet van voetbal, mag dat ook ergens anders.:grin:

Maar idd, dat Viaplay nu gekeken kan worden op een andere manier hoort in mijn ogen hier niet thuis, hoort naar mijn mening in de huiskamer in een eigen topic.


Maar jongens, het is Viaplay zelf die dit weekend twee YouTube kanalen opengezet heeft voor de "The Masters" omdat de streaming dienst in Nederland nog niet beschikbaar is maar "The Masters" ook niet meer via RTL 7 gekeken kunnen worden. Ik zie dan ook het probleem niet dat @Dennis Schreve dat in dit topic met iedereen deelt.

 


Ik heb @Shyrin_ privé gesproken, en ik heb het haar uitgelegd, hopelijk verteld ze hier even in het kort waarom ik het doe. 

Maar jongens, het is Viaplay zelf die dit weekend twee YouTube kanalen opengezet heeft voor de "The Masters" omdat de streaming dienst in Nederland nog niet beschikbaar is maar "The Masters" ook niet meer via RTL 7 gekeken kunnen worden. Ik zie dan ook het probleem niet dat @Dennis Schreve dat in dit topic met iedereen deelt.

 

Dank je wel @wjb! 😉

Verder zal ik nog 2 (met goedkeuring van @Shyrin_) livestreams kunnen plaatsen, en daarna is het klaar. Ik zal nog kijken of ik een topic voor aanmaak, maar ik denk het niet. Anders moet ik continu de programmering in de gaten houden. 😜😉


En ze zijn weer LIVE 🔴

https://youtu.be/2wttiXjHGCU

Veel kijkplezier! 🎯


Ik kijk nu nog Nadal - Medvedev. 


Ik kijk nu nog Nadal - Medvedev. 

Loop je achter @PeterG?


Het is weer tijd voor darts: 🎯

https://youtu.be/iIRrDoOH4zM

Veel kijkplezier!


@Dennis Schreve ik hou niet van Darts.

Ik hou van voetbal, maar ik volg niet alles.

Kan je dit niet beter op een nieuwe topic doen?

Mijn dank is groot,

Joop

Dat is inmiddels gebeurd @joop2011


@joop2011Ik hou niet van voetbal, mag dat ook ergens anders.:grin:

Maar idd, dat Viaplay nu gekeken kan worden op een andere manier hoort in mijn ogen hier niet thuis, hoort naar mijn mening in de huiskamer in een eigen topic.

@Doornekamp33 het is inmiddels verplaatst! 😉


Helaas heeft Michael van Gerwen het niet gered. :unamused:

Maar heb je de vorige wedstrijden gemist? Dan kun je deze terugkijken, extra service die ik lever aan jullie.

Ga naar startbericht voor de wedstrijden van 28, 29 en 30 januari.

Veel plezier!


Ik heb de Livestream van 19:50 uur alvast geplaatst in de hoofdtopic 


Ik heb de Livestream van 19:50 uur alvast geplaatst in de hoofdtopic 

🔴 Livestream is actief!

Veel kijkplezier! 👍🏼😉


Livestream op youtube @30fps. Ik mag toch wel hopen dat met de officiële  app straks niet met deze frame rate wordt uitgezonden. Leuk voor games maar  niet voor Live F1.


Livestream op youtube @30fps. Ik mag toch wel hopen dat met de officiële  app straks niet met deze frame rate wordt uitgezonden. Leuk voor games maar  niet voor Live F1.

@G.H.M.Meuwissen,

De app gaat werken op 1080p. 😉


Livestream op youtube @30fps. Ik mag toch wel hopen dat met de officiële  app straks niet met deze frame rate wordt uitgezonden. Leuk voor games maar  niet voor Live F1.

@G.H.M.Meuwissen,

De app gaat werken op 1080p. 😉

Dat is de stream op youtube ook. Het gaat om de frame rate niet om de resolutie.

 


UPDATE:

De finale is compleet. Joe Cullen voegt zich bij Chisnall nadat hij Jose de Sousa verslagen heeft met 11-8. 

FINALE | VANAF 22:20 UUR:

Dave Chisnall vs. Joe Cullen