Skip to main content

Viaplay op tv werkt geweldig. Viaplay op mijn mobiel lukt niet. "er is iets misgegaan, geen internet", VPN staat uit.  Heb nu a meerdere wedstrijden moeten missen.  Waar zou het aan kunnen liggen ?

 

@Jaap van der Veen In dit topic Viaplay bij KPN | KPN Community kunt u alles over viaplay terugvinden.


KPN stuurde een mail met de bevestiging “U kunt Viaplay zien".

Het vreemde is dat Viaplay, het heeft nagezocht en  zegt dat mijn abonnement inactief is... terwijl ik het gewoon kan zien op TV maar niet op mijn PC of mobiel. 

Wordt er zo ontzettend moe van het kastje naar de muur en terug gestuurd te worden dat ik overweg om maar afscheid te gaan nemen van KPN als provider, dit is echt niet tof.

 

 


Op TV werkt het inderdaad alleen via de viaplay app. Op kanaal 225 is het alleen vandaag nog i.v.m. de F1 race. Heeft u het topic over viaplay Viaplay bij KPN | KPN Community niet gelezen ?

Hoe kan ik Viaplay aanzetten via KPN?

Je kunt Viaplay via KPN op verschillende manieren activeren:

  • via onze klantenservice
  • via de TV ontvanger (met de laatste versie van de software → versie HTML HTML4.138.202)
  • via MijnKPN (onder het kopje Streamingsdiensten)

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail en daarna volgt er nog een aparte e-mail om een Viaplay account te activeren.

Het activeren van Viaplay kan op de pagina kpn.com/viaplayactiveren

  • Op deze pagina kan je inloggen met je eigen KPN ID.
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'.
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan.
  • Dan ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding!

Het is heel belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo wordt je als klant van KPN herkent en hoef je geen service ID's (1of 2) in te vullen.

Lukt het niet, check dan of je verbonden bent met je eigen KPN Internet verbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser en/of probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.


“geen internet”

a werken andere zaken wel via datzelfde internet op je mobiel???

b kun je wel inloggen op de app van viaplay? Ergo, heb je de aanvraag afgerond door, als laatste stap, een account (inlog, die is gelijk aan je e-mailadres van je kpn abonnement, + een zelfverzonnen wachtwoord te registreren? (zie reactie @HansaanZet 🙂)

Je eerste zin klopt trouwens niet helemaal, HansaanZet.

 


“geen internet”

a werken andere zaken wel via datzelfde internet op je mobiel???

b kun je wel inloggen op de app van viaplay? Ergo, heb je de aanvraag afgerond door, als laatste stap, een account (inlog, die is gelijk aan je e-mailadres van je kpn abonnement, + een zelfverzonnen wachtwoord te registreren? (zie reactie @HansaanZet 🙂)

Je eerste zin klopt trouwens niet helemaal, HansaanZet.

 😮

 

En ik maar denken dat er alleen maar Smart Tv's in de woonkamers staan. 😉


@HansaanZet . “Op TV” interpreteren veel mensen hier wel als “via de decoder” namelijk. Het is inderdaad maar hoe je het leest…. 😁.


Hartelijk dank voor de hulp, Nogmaals alle stappen minutieus doorlopen, en de aanhouders bleken wederom winnaar...Het is gelukt.