Ik gebruik ViaPlay uitsluitend voor de formule 1 en zet deze dan stop na afloop van het seizoen en activeer hem het komende jaar weer. Tot nu toe lukte dat prima. Maar nu werkt het niet via de MijnKPN app maar ook niet op de TV (zelfs niet na 20 minuten wachten).
Hallo
Mocht het nu echt niet zelf lukken, is het verstandig om contact op te nemen met de klantenservice om jouw pakket aan te laten passen. Je kunt zelf bellen, een belafspraak inplannen of de collega's via Facebook of X benaderen.
Dankjewel Jeroen. Het werkt niet via de app maar ook niet bij de webversie van KPN. Bij entertainment van mijn producten staat viaplay maar die kan ik niet aanklikken. Ik heb alle submenu’s uitgeprobeerd en krijg dan in het overzicht wel overal viaplay te zien maar ook daar kan ik geen wijzigingen aanbrengen. Ook niet bij ‘abonnement tussentijds opzeggen’. Los daarvan zou het ook op de TV moeten werken. Ik ga wel een belafspraak maken. Ik heb ook wat vragen over mijn glasvezelverbinding naar mijn KPN Box 12. Tot zover bedankt. Groeten van Eddy.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.