Skip to main content

Ik had een abonnement genomen, maar de kwaliteit is bedroevend, wilde direct weer opzeggen, maar ik zat er een maand aan vast volgens jullie. Hoe kan dit? wettelijk is de herroeptermijn twee weken ergo binnen twee weken kan je de dienst kosteloos opzeggen. Algemene voorwaarden gaan niet boven een wettelijke regeling. 

Als je het via kpn neemt dan zijn de voorwaarden van kpn van toepassing op extra pakketten.  De minimale afname is daarbij 1 maand. Daarna kun je het stopzetten. Het stopt dan op de dag zelf. Als dat wettelijk niet mag was kpn allang op de vingers getikt.

Het is bij Ziggo nog ‘erger’. Daar kan je de eerste maand het ook niet stopzetten. En doe je dit direct na die maand houden zij nog een maand opzegtermijn aan…. voor extra zenderpakketten. Echt idioot.

Als je het aanbod series en films bedoeld is dat inderdaad een beetje droevig voor ons midden Europesers. Tenzij je heel erg van Scandinavische crime series en films houdt.

Je neemt het voor de sport. Formule 1 neem ik aan. Maar ook Darten, Engels en Duits voetbal kijk ik regelmatig.


Goedemorgen @Eekhout en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat @PeterG je vraag al heeft beantwoord en ik kan hier eigenlijk niet zoveel meer aan toevoegen! Hopelijk weet jij met deze informatie waar je aan toe bent. Mocht je nog wel verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.


Als ik via play 31 oktober opzeg loopt hij dan door tot eind november.op stopt het gelijk


Hij @John.jukebox 
Als je de eerste maand gehad hebt dan stopt het abonnement op jouw verzoek per direct op de dag dat je het opzegt. 


Dus als ik het eind november uit zet stopt het gelijk


zoals ik al zei na de eerste maand, ik weet dus niet wanneer je het geactiveerd hebt.
is dat b.v 1 oktober dan kun je het op 1 november direct stoppen.
Overigens kun je in MijnKPN altijd zien wanneer je het kunt uitzetten


Ben al meer als een jaar lid


Dan kun je het nu per direct stopzetten

 


Dankjewel voor de info 


Vreemd verhaal m.b.t. VIAPLAY F1

Op mijn factuur staat vermeld:   Abonnement Periode 26 sep t/m 25 okt. 

Heb 9 Oktober Via Play F1 opgezegd, op zegging gaat gelijk in, kan dus volgende F1 race op 22 Oktober USA NIET meer bekijken.

Hoe kan dit? terwijl zoals op factuur vermeld 26 Sept. t/m 25 Okt.  WEL € 15.99 is betaald.

Leg dit nu eens voor ALTIJD BEGRIJPELIJK UIT KPN, t.a.v. opzeggingen is men ALTIJD ZEER ONDUIDELIJK. in tegenstelling tot AANMELDEN.

 


Hoi @joepie105 en bedankt voor je bericht. 

Mijn vermoeden is dat dit weer wordt verrekend met je volgende factuur. Je betaalt natuurlijk vooruit dus daarom is het hele bedrag al in rekening gebracht. Wacht de volgende factuur even af, ik verwacht dat het daar weer zal worden gecorrigeerd. Mocht je hier vragen over hebben tegen de tijd dat je deze factuur hebt ontvangen, laat me dit dan vooral weten!


Precies het antwoord wat ik in het eigen topic van @joepie105  gegeven heb.

 


Reageer