Skip to main content

Goede dag.

Ik heb een opmerking over Viaplay. Sinds de start van het Formule 1 seizoen was ik via KPN abonnee van Viaplay.  Ik ben erg teleurgesteld over Viaplay via KPN. Alleen F1.

Terwijl mij beloofd was om allerlei sporten en films te kunnen zien. Niets van dit alles. Ik heb nu rechtstreeks bij Viaplay een contract afgesloten. Dit werkt dus prima. Graag uw reactie.

Ben je er bewust van dat het lineaire kanaal van de KPN alleen voor de F1 wedstrijden is een je voor de rest via de Viaplay app moet kijken?


Daar hoef je niet speciaal een KPN reactie voor te verwachten.

Maar als je had opgelet kon je alles wat je nu via ViaPlay kunt zien, waarschijnlijk via de chromecast of App op je smart TV, ook via KPN zien, je moest alleen via de link en de aanmelding even een ViaPlay account aanmaken, en KPN heeft als bonus dus dat F1 kanaal op de TV box.

Dus heb je een tijdje betaald via en er geen gebruik van gemaakt is het duur betaald geweest, was het beter geweest als je eerder aan de bel had getrokken.


Goede dag.

Ik heb een opmerking over Viaplay. Sinds de start van het Formule 1 seizoen was ik via KPN abonnee van Viaplay.  Ik ben erg teleurgesteld over Viaplay via KPN. Alleen F1.

Terwijl mij beloofd was om allerlei sporten en films te kunnen zien. Niets van dit alles. Ik heb nu rechtstreeks bij Viaplay een contract afgesloten. Dit werkt dus prima. Graag uw reactie.

 

Inderdaad klopt helemaal.

Dat is bij Ziggo (kanaal 200) ook zo.

 

Alleen op za. en op zo. mag de Formule 1 worden uitgezonden op Kanaal 225 (KPN).

Meer mag niet van ViaPlay en zij bepalen wat wel en wat niet mag.

Mag tot eind december (was tot eind juli). Reden ViaPlay heeft onvoldoende bandbreedte om een goede stream voor iedereen te hebben tijdens de F1 op za. en op zo.😉

 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

De app zit niet op de KPN tv decoder, dus moet je bijvoorbeeld via de Smart TV, Chromecast, PC, etc. kijken.

Dus ViaPlay is GEEN zender.

 

Zie ook hier. 

Hier kan je zien, waarop je ViaPlay kunt zien.

 

P.S.

Persoonlijk geef ik altijd de voorkeur aan het kijken via de app op de Smart tv via streamingdiensten.

Uitgezonder F1 op za. en zo, die kijk ik op kanaal 225 (maar dat is ook iets anders (alleen dit is als zender😉)).