Skip to main content

na alle testdagen gekeken te hebben wil ik nu de training zien. wat denk je viaplay zeurt om een code wtf is dit voor een gedonder,  ga weg met dat code gedoe ik betaal om te kijken en niet om codes in te voeren. man man man zo slecht dit.

De code staat toch in beeld? Kennelijk ben je niet meer ingelogd. Volg de aanwijzingen op je tv scherm en je bent zo weer ingelogd. 


Hi @huggertje, ik denk graag mee. 

Ik vermoed dat het hier om de code gaat om Viaplay aan je apparaat (televisie of ontvanger) te koppelen. Lees op de website hoe je Viaplay koppelt


Rustig aan @huggertje. Misschien is een hug goed bedoeld in zulke gevallen.

Lees even goed wat er staat, en tel tot tien, en alles komt goed. 😊


@t peterg

nee er staat geen code in beeld.  een volledig scherm met daarop een vakje waarin een 4 cijfers code in moet,  gotv1 week geleden geen problemen mee gehad


alex van kpn.

het is allemaal gekoppeld. tablet tv gsm.

maar er is er geen 1 die een code voor me heeft. alleen maar de vraag ernaar 


arién c 

ik heb dat al zo vaak moeten doen bij viaplay

ben inmiddels over de 100k tellen heen, gedult is op zeker als je op dat moment wat wilt zien, bij viaplay  moest ik vorig jaar ook al gedurig de inlog gegevens opnieuw ingeven

en dat is geen fun met een pijltje op je afstandsbediening en ern toetsenbord op tv. ik heb nooit wat om het commentaar van via play geklaagd. maar wat er omheen gebeurd is gewoon zwaar beneden peil en gratis nog te duur, nu verjohing van de prijs. maar de aangeboden service nog minder dan niks.

ook hier geld een meer voor minder

ik vind dit belabberd, als kpn freack van meer dan 35 jaar lidmaatschap


Normaal staat er een koppel code op het tv scherm. Wat jij beschrijft kan ik niet helemaal plaatsen. 

Ben je alweer ingelogd?

Zo niet plaats dan eens een foto van wat je ziet.  Hele scherm alsjeblieft. 


@huggertje

Maar ViaPlay is niet van KPN.

Dus het is vreemd dat je over KPN klaagt? Is het misschien zo dat je jouw ViaPlay account met anderen deelt?


Laten we bij het begin beginnen. Je probeert dit dus op je televisie te koppelen. Je start de Viaplay. Wat zie je dan precies? Zou je hier een foto hiervan willen plaatsen? En je kunt wel inloggen met je e-mailadres en wachtwoord? 


arien c ik koop dit via kpn. en er staat in mijn kpn bij extra diensten viaplay

als je a koopt bij de praxis  en a deugt niet ga je ook terug naar de praxis en niet naar a   de verkopers  zijn hoofdelijk aansprakelijk, daarbij probeer eens antwoord te krijgen bij viaplay.

 


 


maar er is geen code dit is op de tab. de gsm en de tv


en de tv idem dito


Dat dit op de tv staat is raar. Verwijder dan even de app en installeer deze opnieuw, dan hoort de app op de televisie een code te geven die je op je telefoon kunt invoeren. 

Je factureert dit inderdaad via KPN, echter is Viaplay niet van KPN. Wij faciliteren dit alleen maar. Mocht het na de herinstallatie op je televisie nog niet werken, neem dan toch even contact op met Viaplay

Probeer het toch eerst opnieuw te installeren op je tv. 


Ik kom niet verder dan dit. Code van 4.

https://www.google.com/search?q=code+bij+viaplay&oq=code+bij+viaplay&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIICAEQABgWGB4yCAgCEAAYFhgeMggIAxAAGBYYHtIBCTEyOTk2ajBqNKgCALACAA&client=ms-android-samsung-ga-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8