Skip to main content

Waarom wordt de kwalificatie op viaplay via KPN niet uitgezonden?

betaal toch niet voor niets om dit te bekijken.

waardeloos, denk dat ik viaplay opzeg!!

Ja ik zit nu ook te kijken op een telefoon,  wat een drama opzet dit zeg alleen op de zaterdag en zondag uitzending via een KPN kanaal.

 


Viaplay kun je alle dagen kijken via smart TV's, iOS en Android smartphones en tablets, Chromecast en Apple TV, en PC en Mac.

Heb je Viaplay bij KPN afgenomen? Kijk dan (tijdelijk) live Formule 1 op zaterdag en zondag via Viaplay Xtra op kanaal 225.

aanvulling : 

Kanaal 225 is een tijdelijke service om de grote vraag op te vangen totdat zij medio augustus voldoende streamingcapaciteit hebben. Daarom vervalt dit kanaal op 1 augustus 2022! Dus beter direct maar wennen om via de app te kijken. Of de website van ViaPlay. 


Viaplay kun je alle dagen kijken via smart TV's, iOS en Android smartphones en tablets, Chromecast en Apple TV, en PC en Mac.

Heb je Viaplay bij KPN afgenomen? Kijk dan (tijdelijk) live Formule 1 op zaterdag en zondagvia Viaplay Xtra op kanaal 225.

Ja viaplay bij kpn , en dan alleen zaterdag en zondag op 225,  maar vrijdag is dus de kwalificatie.

Samsung tv van krap 4 jr laat app niet zien ,  pc tab en de rest gaat wel maar het is gewoon raar dat het niet op 225 te zien is op vrijdag, betaal toch voor formule 1 , niet voor een zender die maar 2 dagen p/w te zien is.

Daarmee is toch het voordeel weg ten opzichte van F1.com , als ik toch alles via pc/tab/casting moet doen.


Kanaal 225 is een tijdelijke service om de grote vraag op te vangen totdat zij medio augustus voldoende streamingcapaciteit hebben. Dan vervalt dat kanaal! Dus gewoon direct nu wennen met via de app te kijken. Of de website van ViaPlay. 


Dus om viaplay via de app op vrijdag te bekijken moet je nog een extra viaplay abonnement afsluiten.

Waardeloos betalen voor een zender die het maar 2 dagen per week doet.

slechte zaak KPN!!


@Viaplay klacht kwalificatie Nee, met het ViaPlay abonnement kun je alles van Viaplay bekijken via hun App op een geschikt apparaat, straks kan je alleen maar via de App kijken en gaat 225 weer op zwart.


Jaa dan komen de klachten dat Viaplay niet meer zichtbaar is 🤣


Dus om viaplay via de app op vrijdag te bekijken moet je nog een extra viaplay abonnement afsluiten.

Waardeloos betalen voor een zender die het maar 2 dagen per week doet.

slechte zaak KPN!!

Viaplay kun je alle dagen kijken via smart TV's, iOS en Android smartphones en tablets, Chromecast en Apple TV, en PC en Mac.

Heb je Viaplay bij KPN afgenomen? Kijk dan (tijdelijk) live Formule 1 op zaterdag en zondagvia Viaplay Xtra op kanaal 225.

Nee dus. Check dit eerdere antwoord.


Het is te zot voor woorden dat de kwalificatie f1 op vrijdag niet op de 225 kanaal komt en dus ook niet de andere 2 sprint races... Dat ze hier niet eens bij stil stonden om voor die enige drie races extra uit te zenden vind ik een slechte zaak. Ik weet dat ik ook op een laptop kan kijken maar dit is zo primitief... En vanaf augustus moeten we meer betalen? Ja ja....


Kanaal 225 is een tijdelijke service om de grote vraag op te vangen totdat zij medio augustus voldoende streamingcapaciteit hebben. Dan vervalt dat kanaal! Dus gewoon direct nu wennen met via de app te kijken. Of de website van ViaPlay. 

Oke dus kanaal verdwijnt dan gewoon in augustus ,  31 jul is hongarije ,  dan zomer stop ,  28 aug belgie en 4 sept nederland.   perfecte timing om 225 vlak voor de benelux gp weg te halen.  het word een steeds slechter verhaal dat viaplay.  En tegen die tijd heeft f1.com dus ook NL commentaar.


@Jackal_NL En hoe ga je F1tv kijken dan, is dus precies hetzelfde als Viaplay, kijken via een smart apparaat met de F1tv app, dus al dit gemopper gaat nergens over, elk apparaat wat F1tv aankan doet Viaplay net zo goed en zelfs beter want F1tv kan je niet op een geschikte smart TV installeren en moet je dus of casten met een chromecast of een geschikte android tv box.


Jaa dan komen de klachten dat Viaplay niet meer zichtbaar is 🤣

Dit zijn geen klachten, dit is mopperen op eigen domheid.🙀🙀😜😜😜😜


Wend je bij klachten tot Viaplay, zij zijn het die voor de volle 100% bepalen wat via de lineaire kanalen van de providers bekeken kan worden en wat via de app van Viaplay gekeken moet worden.

En al ik je een oprecht gemeend advies mag geven, stop zo snel mogelijk met Viaplay en neem een abonnement op F1TV Pro. Veel meer waar voor je geld en ook nog eens veel goedkoper.


KPN, BEDANKT!

Ben klant geworden bij KPN omdat:

1e negen maande gratis VIAPLAY

Onder gratis viaplay versta ik ook ECHT GRATIS, dus alle viaplay uitzendingen de eerste 9 maanden.

NIET enkel de Formule1 op zaterdag en zondag!

Dus bedankt KPN, ben gratis genaaid

 


Onder gratis viaplay versta ik ook ECHT GRATIS, dus alle viaplay uitzendingen de eerste 9 maanden.

NIET enkel de Formule1 op zaterdag en zondag!

Dus bedankt KPN, ben gratis genaaid

Het is niet KPN of een andere provider die bepaalt dat je alleen op zaterdag en zondag op het lineaire kanaal naar formule 1 kunt kijken. Het is Viaplay die dat zo bepaald heeft. En als je de andere uitzendingen ook wilt zien dan zal je toch echt de Viaplay app moeten gebruiken.

 

Ik hoop oprecht dat Viaplay een zeer kort leven beschoren is hier in Nederland en dat de weldenkende Nederlander zal kiezen voor F1TV Pro.


Het gaat er niet om wie bepaalt wat er gekeken wordt.

Het gaat er om dat KPN een abonnement weg geeft. Iets dat je weggeeft is van jou.

Dus ga ik er van uit dat KPN (met of zonder korting) de eerste 9 maanden een degelijk (betaald) abonnement weggeeft, waar je voluit gebruik van kunt maken. Dit is dus duidelijk niet gebeurd en heeft KPN dit "lachertje” gebruikt om klanten te winnen.

Dit is gewoon niet correct.


Dus ga ik er van uit dat KPN (met of zonder korting) de eerste 9 maanden een degelijk (betaald) abonnement weggeeft, waar je voluit gebruik van kunt maken.

Je kunt er toch ook volledig gebruik van maken? Op zaterdag en zondag lineair via kanaal 225 en verder alles via de app van Viaplay.


Ik hoop oprecht dat Viaplay een zeer kort leven beschoren is hier in Nederland en dat de weldenkende Nederlander zal kiezen voor F1TV Pro.


Als ze ook een TV app zouden hebben dan zou ik gelijk overstappen..


@Jackal_NL En hoe ga je F1tv kijken dan, is dus precies hetzelfde als Viaplay, kijken via een smart apparaat met de F1tv app, dus al dit gemopper gaat nergens over, elk apparaat wat F1tv aankan doet Viaplay net zo goed en zelfs beter want F1tv kan je niet op een geschikte smart TV installeren en moet je dus of casten met een chromecast of een geschikte android tv box.

Nou nee de reden dat ik via heb is omdat dat op 225 ook te zien is net zoals kpn ook netflix en amazone op een kanaal heeft,  als dat vervalt dan is er dus geen voordeel meer om via te hebben daar alles via streaming gaat, het is gewoon waardeloos dat je een kanaal huurt die je dus alleen via streaming op je tv/tab/pc etc kan bekijken in tegenstelling tot alle andere kpn pakketten.

Ziggo zat toch ook gewoon op een zender-kanaal.


Nou wen er maar aan, of het gaat mis of straks is er alleen maar streaming over voor alle goede sport en content, komt steeds meer achter de stream betaalmuur, en het domme, we stinken er massaal in en zorgen er voor dat ze nog slagen ook, we betalen zelfs met gemak bijna 2x zoveel per maand omdat je de F1 op 2 dagen op een kanaal nummer kan zien, ik kijk een heel jaar voor 52 euro met F1tv.🙀🙀🙀


 

 het is gewoon waardeloos dat je een kanaal huurt die je dus alleen via streaming op je tv/tab/pc etc kan bekijken

Dit gaat waarschijnlijk de toekomst worden van sport (en films??) kijken. 

Bij een sport als golf zijn dit jaar ook niet meer alle toernooien via een lineaire TV-zender te volgen. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat Eurosport ook in de toekomst alleen nog via internet te zien wordt. Bij CanalDigitaal (op de satelliet) is die zender al verdwenen. En dan ben je ook diverse sporten kwijt waar zij een alleenrecht op hebben. 

Wij als klanten bepalen of dit de toekomst wordt. Je hoeft er natuurlijk niet aan mee te doen. 

Zo is in de USA de zender CNN+ (ook alleen via internet) geflopt. Veel te weinig kijkers, dus de stekker eruit…… 

 


Het is te zot voor woorden dat de kwalificatie f1 op vrijdag niet op de 225 kanaal komt en dus ook niet de andere 2 sprint races... Dat ze hier niet eens bij stil stonden om voor die enige drie races extra uit te zenden vind ik een slechte zaak. Ik weet dat ik ook op een laptop kan kijken maar dit is zo primitief... En vanaf augustus moeten we meer betalen? Ja ja....

 Inderdaad te zot voor woorden. @KPN maakt hiermee duidelijk niets te begrijpen hoe formule 1 werkt. Kpn Is alleen geïnteresseerd in de beloning die het van Viaplay krijgt. Indien KPN echt iets voor de F1 fan wil betekenen lost KPN dit op als vertegenwoordiger van alle F1 fans die via KPN een abonnement hebben @Jasper 

 


@fbmns , Zeker te zot voor woorden dat er of niet gelezen word of dat het nivo van de informatie die er is voor velen te hoog gegrepen is om te begrijpen.

Niet KPN maar ViaPlay bepaald dit, erger nog over een paar maanden gaat volgens de planning van ViaPlay de 225 weer op zwart en is de enige mogelijkheid kijken via de App en kun je als er geen App voor de TV ontvanger van KPN is ontwikkeld je alsnog zelf wat moet regelen.

 


Jaa dan komen de klachten dat Viaplay niet meer zichtbaar is 🤣

Dit zijn geen klachten, dit is mopperen op eigen domheid.🙀🙀😜😜😜😜

Eerder de domheid bij KPN ze hebben nu bij Disney + het beter aangepakt lol


Jaa dan komen de klachten dat Viaplay niet meer zichtbaar is 🤣

Dit zijn geen klachten, dit is mopperen op eigen domheid.🙀🙀😜😜😜😜

Eerder de domheid bij KPN ze hebben nu bij Disney + het beter aangepakt lol

Wat denk je dat kpn had kunnen doen?